![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zal ze voor de Vlaamse Onafhankelijkheid gaan . Als de N-VA woord zou breken in 2019, en ik ben zeker dat ze dat niet zal doen ![]() dan pas zullen er geen N-VA ministers meer zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() Zullen pas dan ook alle moslims gedwee vertrekken?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 januari 2016 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij gaan samen stap voor stap naar de Vlaamse Onafhankelijkheid. En als wij het voorstel tot Vlaamse Onafhankelijkheid indienen in het Vlaams Parlement , kunnen wij niet beletten dat er ook leden van een andere partij dat voorstel goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat er onder het masker van de CD&V verscholen zit maakt weinig uit, tenslotte ging het over een meerderheid die op separatistische/confederalistische partijen heeft gestemd. Onderzoek wijst uit dat de verkiezingsuitslag de verkiezingsuitslag niet was. Wat gaat men ons nu nog proberen wijsmaken... ![]() Vlaanderen mag niet onafhankelijk worden want er hebben Belgicisten op de N-VA gestemd. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'Je moet al een echte struisvogel zijn om na de verklaringen van Liesbeth Homans nog te ontkennen dat het einde van België de doelstelling van de N-VA blijft.' Dat zegt PS-fractieleidster in de Kamer Laurette Onkelinx woensdag. http://www.standaard.be/cnt/dmf20160106_02052332 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of zo? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Robert'ke doen?
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ga ik je moeten antwoorden wat ik de waalse forumhuisvrouw ook al een paar keer zei : lees het document, de meet methodologie staat er in detail in beschreven zodat je je eigen vraag kunt beantwoorden. Verder blijft het me onduidelijk waar je het haalt dat de meerderheid op separatistische/confederalistische partijen stemde. Vooral niet omdat je daar een staatsdragende partij als CD&V bij opsomt. En nu n-va het confederalisme op zolder heeft gezet in ruil voor macht lijkt dat stuk van je verhaal ook niet te kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor : BDW die onze Kaproen uit de tent schopt omdat hij publiekelijk de suggestie doet om met het blok iets mee te stemmen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me duidelijk dat de kiezer die op een confederale partij stemt het confederalisme genegen is. Hetzelfde voor de kiezers van de N-VA en VB, het zijn separatistische partijen, wie daar op stemt is dus het separatisme genegen. En dan krijgen we een professor Gobelijn die ons komt zeggen dat iedereen die tegen Belgie gestemd heeft dat gedaan heeft omdat hij pro-Belgie is. Ja, want hij heeft dat onderzocht... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ze eender wat zouden zeggen om elkaar nog wat moed te geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik herinner me de tijd dat er hier nogal wat nationalistjes mordicus bleven beweren dat O-VLD dat ook was, "omdat het confederalisme niet op een congres eruit was gesmeten en dus nog steeds geldig was als doelstelling". Tegen zoveel naïviteit kan ik weinig inbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig : BDW sprak reeds, en was extreem duidelijk. Van Grieken zal je daarin niet tegenspreken denk ik. En Homans kwaakt alleen op commando, die doet wat haar baasje haar beveelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn authentieke prenten van kinderlijk naïeve flaminganten, die zich op weg wanen naar hun Disney-fictie: de republiek Vlaanderen. Die naïve idioten geraken echter stilaan in de minderheid. Ze overwegen zelfs een naamsverandering voor hun partij: Nieuw-Volksunie Afkooksel. Ze hebben allemaal een prent in hun bureau hangen van een ander Groot Voorbeeld, Den Ouden Leider uit het verre Volksunieverleden: ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 7 januari 2016 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk weet ik ook wel dat in de achterkamers waar het ACW de lijn uitzet er eens flink gelachen wordt met het confederalisme, de status quo moet blijven en daarmee gedaan, de miljarden moeten immers jaarlijks opnieuw door de vingers blijven glijden. Maar het ging over de kiezer, niet over de grote confederale leugen van de CD&V. De kiezer die op een separatistische/confederalistische partij stemt die stemt voor separatisme/confederalisme. Spijts de professor die ons komt zeggen dat de verkiezingsuitslag na zijn onderzoek de verkiezingsuitslag niet blijkt te zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 januari 2016 om 22:47. |
||
![]() |
![]() |