Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2016, 17:23   #101
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Blijkbaar nogal wat, gezien de reactie van sommige mannen hier en het beleid met doofpotacties om het stil te houden wat o.a in Keulen is gebeurd maar allang de samenleving vergiftigt, het oogluikend toestaan van uitholling van die standpunten die bij wet werden vastgelegd.
Die mevrouw heeft het standpunt zonder franjes weegegeven, prima voor mij.
En hoeveel van die verkrachtende mohamedanen zijn reeds overtuigd.

Maar 't was niet haar pretentie mohamedanen te overtuigen.

Dus moesten westerse mannen overtuigd worden?

Westerse mannen die voor massale verkrachtingen zorgen in alle Europese hoofdsteden en landen.

Flink van d'r.

Mij heeft ze iig geen dienst bewezen om mij ook weg te zetten als naaktlopende hoer.

Ik bedank daar voor.

Ik hoef niet naakt rond te lopen om mijn westerse mannelijke kennissen, vrienden, familie, buren, zelfs westerlingen die ik niet ken, te overtuigen dat ze van m'n lijf moeten blijven om 't even wat ik al dan niet draag. Die weten dat zo ook.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 17:29   #102
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
En hoeveel van die verkrachtende mohamedanen zijn reeds overtuigd.

Maar 't was niet haar pretentie mohamedanen te overtuigen.

Dus moesten westerse mannen overtuigd worden?

Westerse mannen die voor massale verkrachtingen zorgen in alle Europese hoofdsteden en landen.

Flink van d'r.

Mij heeft ze iig geen dienst bewezen om mij ook weg te zetten als naaktlopende hoer.

Ik bedank daar voor.

Ik hoef niet naakt rond te lopen om mijn westerse mannelijke kennissen, vrienden, familie, buren, zelfs westerlingen die ik niet ken, te overtuigen dat ze van m'n lijf moeten blijven om 't even wat ik al dan niet draag. Die weten dat zo ook.

Dat is ook niet wat de boodschap van die vrouw was, dat u naakt moet lopen voor je mannelijke kennissen.
Nu, ik heb het al uitgelegd, u denkt er anders over, dat mag maar ik deel uw mening niet.
Ze heeft een standpunt glashelder neergezet, maar ze is daarom geen naaktlopende hoer.Dat u haar zo ziet is treurig.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 17:40   #103
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook niet wat de boodschap van die vrouw was, dat u naakt moet lopen voor je mannelijke kennissen.
Nu, ik heb het al uitgelegd, u denkt er anders over, dat mag maar ik deel uw mening niet.
Ze heeft een standpunt glashelder neergezet, maar ze is daarom geen naaktlopende hoer.Dat u haar zo ziet is treurig.
Ik deel uw mening ook niet en dat mag.

Volgens mij heeft ze helemaal niets glashelder neergezet, voor degenen voor wie 't glashelder was, hoefde ze 't niet te doen, want die kennen dat standpunt immers en degenen die dat standpunt niet kennen of ondersteunen, zullen nu ook niet ineens, plotsklaps 't licht gezien hebben, als ze al begrepen wat haar bedoeling was en wat er op dat bord of haar lichaam geschreven was, konden lezen.

Niet ik zie haar zo, wel de mohamedanentroep en dat weet u best daar u er al jarenlang mee samen dient te werken, weet beter dan wie ook hoe over westerse vrouwen gedacht wordt.
Oud 10 januari 2016, 17:47   #104
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik schreef niet dat haar boodschap was dat ik voor mijn kennissen naakt dien rond te lopen.

Ik schreef dat die dat ook weten zonder dat er naakt voor hen wordt rondgelopen, ik of wie dan ook.

Soit.

Selectief quoten, de helft lezen en half begrijpen wat er geschreven staat.

Weet je wat.

Je hebt volkomen gelijk, laten we vanaf nu allemaal naakt gaan rondlopen, want westerse mannen dienen aangeleerd te worden dat dit zo niet verder kan, dat ze niet massaal mogen verkrachten.

Haar stunt was immers toch niet bedoeld om mohamedanen te overtuigen.

Want dat heeft ze niet, geen enkele.
Oud 10 januari 2016, 18:29   #105
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zij heeft wel de hefboom en de kracht van de media gebruikt om haar standpunt duidelijk te maken voor een zeer breed publiek. Blijf van vrouwen af, ook als ze naakt zijn en vrouwen hebben hier in het Westen ook een mening die ze vrij mogen verkondigen, net als mannen. Met haar actie staat ze in alle West-Europese kranten en media. Lef heeft ze wel. Het is wat anders dan je mening aan een paar vrienden verkondigen.

Dit alles onder het toeziend oog van de politie die observeerde of ze geen oneerbare handelingen stelde. Ze hebben haar moeten laten begaan.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 18:45   #106
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Zij heeft wel de hefboom en de kracht van de media gebruikt om haar standpunt duidelijk te maken voor een zeer breed publiek. Blijf van vrouwen af, ook als ze naakt zijn en vrouwen hebben hier in het Westen ook een mening die ze vrij mogen verkondigen, net als mannen. Met haar actie staat ze in alle West-Europese kranten en media. Lef heeft ze wel. Het is wat anders dan je mening aan een paar vrienden verkondigen.

Dit alles onder het toeziend oog van de politie die observeerde of ze geen oneerbare handelingen stelde. Ze hebben haar moeten laten begaan.
Maar wij WETEN dat toch immers allemaal, dat is zelfs in ons strafrecht opgenomen.
Het HELE westen weet dat of dient dat te weten.

En degenen die 't niet weten of niet willen weten heeft ze totaal niet bekeerd.

Haar actie was, veronderstel ik, naar aanleiding van hetgeen gebeurd is in Keulen en andere steden, dat waren geen westerlingen, dat waren mohamedanen, dus veronderstel ik dat die actie voornamelijk voor hen bedoeld was.

Hoeveel denk je dat ze er heeft bereikt met haar actie, bekeerd tot westerse waarden van gelijkheid, 't licht gezien hebben .. van die nieuw aangekomenen?

Geen enkele!

PS; Voor alle zekerheid toch de vraag; welk breed publiek wou ze dan bereiken dat haar standpunt niet of nog niet kent?

Want dat is niet enkel háár standpunt of mening, dat is onderdeel van onze westerse waarden.

Laatst gewijzigd door SDX : 10 januari 2016 om 18:49.
Oud 10 januari 2016, 20:07   #107
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Wat is dat precies, westerse waarden? Baby's vermoorden, vrouwen achter glas steken en een moeder hebben die Jan noemt?

Prachtige Westerse waarden.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 10 januari 2016 om 20:11.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 20:15   #108
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naturisten zullen textielisten niet ongewaarschuwd confronteren met naaktheid. Bij openbare naaktstranden en nudistencampings staan borden die waarschuwen dat je er naakte personen kan tegenkomen. Dus diegene die dan verder gaat moet niet komen klagen dat hij/zij van niets wist.
Alleen op naaktstranden dus? Als er zijn die zich daaraan storen dan zitten die met een probleem he, niet de naaktloper.

http://www.hln.be/hln/nl/7996/stars/...Gaasbeek.dhtml

http://www.belg.be/646/cultuur/spenc...e-naakte-belg/
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 20:16   #109
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Wat is dat precies, westerse waarden? Baby's vermoorden, vrouwen achter glas steken en een moeder hebben die Jan noemt?

Prachtige Westerse waarden.
Als ge ze niet goed vindt kun je altijd nog opkrassen.
Oud 10 januari 2016, 20:17   #110
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Blijkbaar zijn die Westerse waarden toch niet zo duidelijk....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 20:22   #111
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben hier thuis.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 20:25   #112
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Eigenlijk...

Amai wow chapeau, echt waar, wat 'n lef, durf!

Onder 't toeziend oog van de politie, stel je voor dat er toch iemand, van dat brede publiek in elk land van west-Europa nog niet begrepen had dat vrouwen aanranden bij ons 'n misdaad is en de snode westerling haar toch zou willen aanranden...

Dan had ze tenminste 't toeziend oog van de politie die haar wellicht kon behoeden voor zulks onheil.

In elk geval meer, veel meer dan de meisjes en vrouwen op nieuwjaarsnacht hadden, die volledig gekleed gewoon nieuwjaar wilden vier zonder 't toeziend oog van de politie.

Wacht, dat toeziend oog was wel aanwezig, maar heeft gefaald de, volledig geklede, meisjes/vrouwen te beschermen.

Ja...

Die actie heeft haar nut bewezen ... achteraf gezien, veilig onder toeziend oog van politie.

Nogmaals chapeau voor zoveel branie!

Toeziend oog van de politie...

Schamen ze zich niet harstikke dood, zij en dat tieziend oog van de politie die er niet was om de èchte slachtoffers te beschermen.

Op de kap van zovele aangeklede meisjes die daadwerkelijk aangerand zijn, slachtoffer zijn, gaat dat mens - onder toeziend oog van de politie - zichzelf eens propageren, in alle veiligheid!

Woorden schieten te kort ...
Oud 10 januari 2016, 20:29   #113
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Ik ben hier thuis.
Ik ook.
Toch zijn we met ons drietjes ik weet niet hoe verschillend....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 21:21   #114
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat standpunt kennen wij immers al lang, dat is zelfs in ons strafrecht opgenomen.

Indien ze niet de pretentie heeft moslims te overtuigen met dit standpunt, wie dan wel, wie dient er dan wel overtuigd te worden

Westerlingen die zich aan vrouwen vergrijpen, aanranden, verkrachten? Dat zijn criminelen en worden bestraft of dienen toch bestraft te worden.
Niets doen gaat de islamieten wel overtuigen zeker? Dat gaat ze alleen maar overtuigen van hun eigen groot gelijk.
Oud 10 januari 2016, 21:25   #115
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk...

Onder 't toeziend oog van de politie, stel je voor dat er toch iemand, van dat brede publiek in elk land van west-Europa nog niet begrepen had dat vrouwen aanranden bij ons 'n misdaad is en de snode westerling haar toch zou willen aanranden...

Dan had ze tenminste 't toeziend oog van de politie die haar wellicht kon behoeden voor zulks onheil.

In elk geval meer, veel meer dan de meisjes en vrouwen op nieuwjaarsnacht hadden, die volledig gekleed gewoon nieuwjaar wilden vier zonder 't toeziend oog van de politie.

Wacht, dat toeziend oog was wel aanwezig, maar heeft gefaald de, volledig geklede, meisjes/vrouwen te beschermen.

Ja...

Die actie heeft haar nut bewezen ... achteraf gezien, veilig onder toeziend oog van politie.

Schamen ze zich niet harstikke dood, zij en dat tieziend oog van de politie die er niet was om de èchte slachtoffers te beschermen.

Op de kap van zovele aangeklede meisjes die daadwerkelijk aangerand zijn, slachtoffer zijn, gaat dat mens - onder toeziend oog van de politie - zichzelf eens propageren, in alle veiligheid!

Maar ze waren wel met meer dan duizend man aanwezig om de betoging van eigen volk de kop in te drukken. Dan hadden ze plots terug waterkanonnen gevonden.
Oud 10 januari 2016, 21:31   #116
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het niet nutteloos want wat ze doet raakt aan de kern van de zaak. Zelfs al loopt een vrouw naakt over straat dan nog heb je geen recht haar op welke wijze ook lastig te vallen.
Dat die boodschap door sommige mannen niet begrepen wordt maakt juist duidelijk dat haar actie nodig is.
Vind ik ook, alleen spijtig dat ze daar in haar eentje de taak moest waarnemen.
Oud 10 januari 2016, 21:34   #117
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

[quote=alice;7957376]Wat is dat nu voor een opmerking?
Die moslims zullen moeten begrijpen wat andere mannen ook weten, de omstandigheden doen er niet toe, niemand heeft het recht om vrouwen geweld aan te doen, ongeacht hun kleding of het ontbreken daarvan.

Dat betekent helemaal niet dat vrouwen de nood of behoefte voelen om ergens naakt rond te lopen, de actie van deze mevrouw gaat over de verantwoordelijkheid van mannen over hun eigen gedrag![/QUOTE
Waren het er duizend geweest was de boodschap veel krachtiger geweest. Dan zouden de boodschap zijn aangekomen van, "raak niet aan onze vrijheid, en als je ons gedrag niet kunt aanvaarden, rot dan op".
Oud 10 januari 2016, 21:35   #118
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk...

Ja...

Je moet het niet omdraaien hé. 't Was omgekeerd.

De politie hield haar nauwgezet in het oog om te kijken dat ze geen wetsovertreding beging.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 21:36   #119
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Duidelijk-genoeg-Kunstenares-protesteert-naakt-aan-de-Dom-in-Keulen

Deze vrouw verdient luid applaus. Een pracht initiatief alleen zo verdomt spijtig dat het er geen duizend zijn die naakt staan te protesteren, pas dan zou het een duidelijke boodschap zijn aan die testosteronbommen. Waar zitten eigenlijk al die vrouwen met lef?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Keulen.dhtml
,

Hier .... die moslims en hun gezaag hangen ferm mijn .... uit

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 januari 2016 om 21:37.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 21:43   #120
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets doen gaat de islamieten wel overtuigen zeker? Dat gaat ze alleen maar overtuigen van hun eigen groot gelijk.
Die islamieten horen hier in Europa, als die nog moeten overtuigd worden dat je van vrouwen, gekleed of niet, hoort af te blijven, niet te zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be