![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Rond de pot draaien is voor wijven en voor homo's. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het gas nog terug aansluiten in bepaalde 'pretkampen' ook zeker????
Geen goed plan met die van 6% naar 12% prijsstijging. Er zijn andere manieren die menswaardiger zijn om ze allemaal terug huiswaarts te sturen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2016 om 16:32. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Een discussie over menswaardige methodes. :o
Krijg nou tieten. |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Containers zijn nog altijd de beste gestandaardiseerde manier om vracht te vervoeren.
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Links-progressieven mogen ook mee. Als we die hier de trein opjagen met cattle prods kunnen ze daar gaan beweren vluchtelingen te zijn.
De naft staat immers wel goedkoop, maar toch, dat zouden veel helicoptervluchten zijn als we dat op de oude manier moeten oplossen. ![]()
#7 |
|
![]() Rawr.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Buitengrenzen zogoed als mogelijk sluiten. Geen naïeve beloftes meer de wereld insturen (wir schaffen das). Investeren in diplomatie. Investeren in opvang rond de brandhaarden.
Dat u zo'n foto's moet posten zegt veel over uzelf en uw frustratie. U komt blijkbaar op vele gebieden veel te kort in uw leven, probeer misschien eens te doorgronden wat daar de oorzaak van is, ik heb zo'n vermoeden dat moslims hier weinig of niets mee te maken hebben. Gebrek aan verstand kan men tot op heden niet verhelpen, maar waarschijnlijk kan er wel gesleuteld worden aan uw ontevreden bestaan zodat u zich toch iets beter in uw vel voelt. In eerste instantie wat u en uw bovenstaande reactie betreft, een netjes opgestelde dagvaarding voor de correctionele. |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sarcasme. *Kuch*
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik dacht: laat ik die zwartzakken hier eens 'n plats geven om eens rechtuit te zijn.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() 'n Wedstrijdje om ter meest macho draad is waarschijnlijk succesvoller, daar waar ze beter en meer rond de pot kunnen draaien. Ik vraag mij echt af of ik wel het meest gefrustreerd ben, hier.
Niemand komt hier omdat ze beter dingen te doen hebben. |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
En dat is al helemaal geen sarcasme. Laatst gewijzigd door Bhairav : 23 januari 2016 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ge had ze evengoed naar de lengte van hun lul kunnen vragen.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Wat doen we met types die zich niet willen aanpassen aan de maatschappij? Slaag geven, in den bak gooien of interneren? Pillen geven, drugs geven?
We zullen ze allemaal verslaafd maken aan den heroine of prozac of andere zelfmoordpillen; nu goed? Dat is de realiteit en niet anders.... |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal wel zorgen dat de trein waarop de containers staan op tijd kan vertrekken.
Laatst gewijzigd door Patrick M. : 23 januari 2016 om 17:41. |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() En ik heb hier nog een paar rollen prikkeldraad staan!
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Zo zie je maar, Frederik2000
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, dus als ik het goed heb, zijn de cattle prods mijn verantwoordelijkheid, Patrick. M zorgt ervoor dat de trein op tijd rijdt, en HOUZEE zorgt voor de prikkeldraad.
Wie kan er naaien? We hebben uniformen nodig. Vul de lijst gerust aan. Als iedereen op het forum een kleine inspanning doet, is er veel mogelijk!