![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet eerlijk gezegd niet waar over u het heeft.
|
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De oude linksen gebruikten naaktheid als onderdeel om zieltjes los te weken van de RKK. Iemand een idee hoe we de fixatie van de linkse kerk i.v.m. eenzijdig opgeblazen 'racisme' kunnen counteren? Zijn er autochtonen die ondertussen zin hebben om een overdosis zonnebank, zwarte haarkleuring en een vlot verkrijgbaar Syrisch paspoort te adoreren. Het geeft je een vrijgeleide om lekkere blanke wijven te verkrachten zonder al te grote consequenties. De linkse kerk zal je daden ontkennen of zodanig verbreden dat je ruimte krijgt om het volgende lekker blank wijf een beurt te geven. Moest je daar geen zin in hebben: vermoorden, aframmelen en beroven is een alternatief dat de linkse kerk ook aanbiedt. Vermom je als een ‘minderheid’, en je kan onder de beschermende vleugels van de linkse kerk het beest uithangen. Wordt het niet stilaan tijd dat we allemaal gebruik maken van die privileges?
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 24 januari 2016 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() *geeuw*
|
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beperk AUB Uw postings tot het delen van relevante/actuele informatie en deze eventueel te bespreken. Aan Uw zielstoestand heeft niemand geen boodschap. Geeuwt U gerust verder in de zetel, bed, of op de duim zuigend in een hoekje. Blijf on topic AUB.
Zeg eens. Wat is er met die zwart wit foto's van mensen en treinen in Uw OP. Wat was de aanzet tot discussie? Mensen boos maken? |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg wat ik wil, blokkeer mij als u dat niet aanstaat. ![]() Wie wil er hier nu serieus genomen worden? Niks op 'n ander met m'n gezeik, lekker hier blijven ermee. Doei. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Bende negeerlijst-mietjes.
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaaar neemt U zich erg serieus. Ik hoef U echt niet op de negeerlijst te zetten om over U heen te lezen, zolang het niet te gortig wordt. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Wat mensen toch allemaal beweren bij berichten die hen niet aanstaan. Ik doe dit liever dan bvb "Diamond Crush". Ik hoop dat het mij nog gaat lukken, en zo te zien is dat niet zo moeilijk. En van 'n gebrek aan aanzet tot discussie is er al helemaal geen sprake. ![]() NEXT Laatst gewijzigd door Bhairav : 24 januari 2016 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er niets op tegen zolang U niet in mijn sporen treedt. Be my guest. Doucement amigo! |
|
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Probeert u hier mij in 'n discussie te sleuren, hopend mij op mijn spreekwoordelijke knieën te krijgen?
|
![]() |