![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon nu al meerdere jaren in een "stedelijk kiekenkot". Ik ken dus het verschil. Ik kan je verzekeren: de voor- en nadelen van beide woonplaatsen zijn in evenwicht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is allemaal zo persoonlijk.....kan je eigenlijk blijven over twisten....De ene vindt een zelf gekweekte patat het allerbelangrijkste en daarvoor woon je idd beter op de buiten....voor de andere is dat een goed concert en daarvoor woon je dan weer beter in de stad......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De voordelen van op de buiten zijn enorm. Heb vrienden die op een kiekenkot wonen en iedereen die in dat kiekenkot woont heeft ruzie met de ander over de kleinste pietluttigheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vaag me dan ook af waarom zoveel superrijken nog zo'n slinkse belastingontduikers zijn ? Ik vraag me dan wel af waarom de superrijken zo'n gretige Coke snuivers zijn als dat geld zo gelukkig maakt ? Ik vraag me dan wel af of het alleen de rijken zijn die hard werken ? Ik vraag me dan wel af wat een arme luis af weet van rijk zijn...of denk je opdat je een paar goede aandelen in uw kluis liggen hebt dat je rijk bent ? Ik ken je van haar of pluim maar het zou me niet verwonderen dat jij helemaal niet hard werkt of zelfs nog maar gewerkt hebt. Ga anders eens een dagje mee dakpannen leggen......als je vindt dat het alleen rijken zijn die hard werken. Rijke mensen zijn al altijd rijk geworden op de kap van arme mensen dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn......Van werken wordt je nu éénmaal niet rijk ....van doen werken wel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 januari 2016 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het valt nu éénmaal allemaal te zien door wie je je laat omringen.Gelijktijdig met je rijkdom veranderd dikwijls je omgeving zodat je steeds je meerdere zal moeten erkennen...als je met een miljoen euro in The bronx gaat wonen zal je zeker aanzien worden als stinkend rijk....echter in Beverly Hills ben je daarmee een armoezaaier. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 januari 2016 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Degene die genoeg heeft is rijker dan al de rest die nooit genoeg heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant heb je dan would be rijken die pretentieus gaan doen in dure restaurants of dure hotels. Die denken dat ze rijk zijn of dat in ieder geval anderen willen doen denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is genoeg hebben?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen zijn ook maar rijk om rijk te zijn. Net zoals velen trouwen om te trouwen. Of kinderen hebben om kinderen te hebben. Hebben om te hebben. Dat zou allemaal je eigen keuze moeten zijn.
Zolang er beperkte middelen en grondstoffen zijn gaat iedereen elkaar wat klop geven, uitbuiten voor de kruimels op te rapen. Als er een superdeflatie komt wereldwijd door overbezadiging van de "vrije" markt gaan mensen elkaar niet doodslaan voor een kommetje rijst.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wederom good feeling taal. Nogmaals het gaat hier over financiële meetbare rijkdom. Geen gelul over innerlijke rijkdom, patatjes uit de hof of over al dan niet genoeg hebben of extrapoleren hoe schuldig, en of, hoe ongelukkig die rijke zich wel zou moeten voelen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 januari 2016 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien de Belgische immobiliënmarkt nog steeds overgewaardeerd is en de woning meetelt in die som van € 450.000 is heel dat betoog grote dikke zever. Trek die woning eraf en er schiet van die zogezegde rijkdom niets meer over.
![]() |
#239 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ben je met dat vermogen wanneer het vooral bestaat uit de waarde van uw huis. Wat heb je eraan dat je huis gestegen is in waarde wanneer alle andere huizen ook in waarde gestegen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het fantastisch, maar tegelijkertijd besef ik mij dat ik een verrote mindset heb. |
|
![]() |
![]() |