![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() Zijn jullie echt volwassenen???
Onnozelaars . |
![]() |
![]() |
#264 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 14 pagina's.
Nu nog een of andere domme seut die zegt dat deze trol niet gevoed mg worden. SDX? |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Deze trol mag niet gevoed worden.
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
Jaja Bhairav echt waar. ![]()
![]() |
#267 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#268 |
Gouverneur
|
![]() Pfff, wat een saaie topic.
Hoog tijd dat IS is een echte aanslag pleegt. |
![]() |
![]() |
#269 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat ik de threadstarter verwijt is die foto's, ook al beweert hij dat hij het enkel deed om reactie uit te lokken. Die mensen op die foto's zijn vermoord, en die pleegden geen aanslagen of groepsaanrandingen. Ik moet tegen een aantal moslims vriendelijk zijn omdat ik niet anders kan. Ik ben dan ook supervriendelijk, maar als ik ze terug Midden-Oosten of Noord-Afrika kan stemmen zal ik het niet laten. Met mij zouden ze zelfs niet zo vriendelijk zijn mochten ze kunnen. Ik hoorde gisteren nog een gesprek waarin een moslim zich moest verdedigen over de aanslagen. Hij noemde deze 'des conneries'. Nu spreek ik vloeiend Frans. Een winkeldiefstal, dat zou ik een 'connerie' noemen. Als je ze zo hun woorden hoort wikken en wegen dan weet je genoeg ... |
|
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing is hier, Security Points in Keulen tijdens carnaval:
![]() Zo in het Engels klinkt dat overtuigend. Ook het Frans is dat, dit kansloze kind/schaap krijgt haast een gratis beurt: ![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...l-Keulen.dhtml Laatst gewijzigd door zonbron : 4 februari 2016 om 20:46. |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja jajajajajaja Universalia wieroe en ik geven jou gelijk. de gaskamers en al dat transport van untermenschen was een peperdure zaak, bewakings kosten waren astronomisch hoog. Altijd vechtpartijen en leverde de Ariers een slechte naam tot op heden. Nee het moet nu netter, beschaafder, goedkoper en duizend maal intelligenter en humaner. Mail mij pb mij want wieroe en ik hebben de ultieme oplossing nu ontwikkeld en wij gaan het promoten in heel europa komende maanden. join the army of wieroe slimme hindoe nazi (homo) kat uit delft kennisstad. |
|
![]() |
![]() |
#272 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Wij poepen in bed en schijten op het toilet. Geslachtsgemeenschap doe je dan weer beter tussen een hoop slachters en pas op voor slagers, er zijn er die met scherpe messen omgaan, maar de gevaarlijkste zijn de slagers met een universitair diploma. Die komen als ze niet bekwaam zijn in de politiek.
|
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Deze draad leeft voort.
Wat 'n succes. Laatst gewijzigd door Bhairav : 7 februari 2016 om 19:46. |
![]() |
![]() |
#276 |
Schepen
|
![]() er word gezocht naar een oplossing
|
![]() |
![]() |
#277 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
Plaats tekort ? Hier de oplossing, een afgeschreven containerschip met afgedankte containers, daar kan men direct 20-30.000 van die pipo's op kwijt. Monteer wat loopbruggen en sanitair, keukens en wat ontspanningsruimte ed. Sleep dan dat geval naar een plek die buiten de reguliere vaarroutes ligt. Voor voedsel kan men 1 keer per week een boot langssturen, voor de bewaking volstaat 1 gewapende patrouilleboot die 24/24 het zaakje in 't oog houdt en 'n paar kleine drones om het zaakje van bovenaf te monitoren. Zo komt er opnieuw plaats op het vasteland en tevens een drastische kostendaling. Probleem opgelost, iedereen kontent. |
|
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Is de oplossing oorlog?
Kunnen wij deze dans ontspringen? |
![]() |
![]() |
#280 |
Europees Commissaris
|
![]() Er komen geen nieuwe gaskamers, geen zorgen. Moslims maken zich trouwens ook geen zorgen anders zouden ze geen 1000 blanke vrouwen verkrachten met nieuwjaar. Misschien moet jij je dus ook geen zorgen maken.
|
![]() |