Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2016, 14:05   #261
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Doenja had daar de bedoeling mee om PVDD het zwijgen op te leggen.
Dat is duidelijk. Het zou nogal laf van haar geweest zijn als ze dat niet had geprobeerd.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 14:09   #262
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt je achter Doenja én achter de "slachtoffers" van PVDD geschaard, maar tegelijk geef te toe "niemand hem op zijn reputatie aansprak" tot hij zijn tsjevenpartij voor de N-VA ruilde.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=239

Citaat:
Ik noem het wel hypocrieten en driedubbele tweezakken die elke gelegenheid aangrijpen om "vies Polleke" misdaden aan te wrijven waarvoor hij zelfs nooit aangeklaagd werd, maar die wél de verdediging van een partijkopstuk van HUN partij op zich nemen dat zelfmoord pleegde om een proces wegens verkrachting te ontlopen.
Over wie heb jij het eigenlijk ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 25 januari 2016, 14:18   #263
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Knuppel = PVDD?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 14:41   #264
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat is duidelijk. Het zou nogal laf van haar geweest zijn als ze dat niet had geprobeerd.
Dat zeg jij, waar wat is jouw mening in dit verband waard wetend dat Doenja het zwijgen werd opgelegd door het "bisdom Brugge"?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 januari 2016 om 14:48.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 14:48   #265
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik verwijs u graag naar post 239. Het moet niet altijd een epistel gezever zijn.
Ik baseer mij op meer dan één dubbelhartige, hypocriete en achterbakse post.

En ik begrijp maar al te goed waarom je het antwoord schuldig blijft op mijn epistel gezever. Het was zeker te waar om mooi te zijn?

Nogmaals. Als je persé wil bewijzen dat PVDD ooit vrouwen aanrandde of verkrachtte, gebruik dan geen lezersbrief van een hypocriete truttebel die voor (mislukte) advocaat van een pedofiele piscop speelt.
Oud 25 januari 2016, 14:53   #266
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[url]

Over wie heb jij het eigenlijk ?
Leer lezen.

Wie in staat is om te "zien" waar ik in de regel op reageer wéét dat ik hypocrieten en driedubbele tweezakken bedoel. In dit verband zijn dat degenen die elke gelegenheid aangrijpen om "vies Polleke" misdaden aan te wrijven waarvoor hij zelfs nooit aangeklaagd werd, maar loeihard zwijgen over degene uit eigen rangen die zelfmoord pleegde om te ontkomen aan een veroordeling voor verkrachting.
Oud 25 januari 2016, 15:21   #267
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En ik begrijp maar al te goed waarom je het antwoord schuldig blijft op mijn epistel gezever. Het was zeker te waar om mooi te zijn?

Nogmaals. Als je persé wil bewijzen dat PVDD ooit vrouwen aanrandde of verkrachtte, gebruik dan geen lezersbrief van een hypocriete truttebel die voor (mislukte) advocaat van een pedofiele piscop speelt.
Amai. Al die slaafse moeite om een vetzak uit de wind te zetten. Pol en de piscop stonden in de discussie met Doenja aan dezelfde kant, oen.

Laatst gewijzigd door dalibor : 25 januari 2016 om 15:22.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 15:21   #268
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Knuppel = PVDD?
Jij hebt je nick zo te zien niet gestolen.
Kan jij niet ook al niet lezen?
Of ben je enkel in staat om hypocriete zever na te bauwen?
Je beseft toch dat ik er het halve forum van zou kunnen verdenken SS van H�*�*sselt te zijn als ik zou denken zoals jij, en als SS zich niet had verzopen om een veroordeling voor verkrachting te kunnen ontlopen?

Als je toch een verkrachter wil linken aan een andere verkrachter, kies dan een "slachtoffer" uit waartegen minstens een klacht wegens verkrachting werd neergelegd. Dat gebeurde tegen DSK, tegen Stevaert en tegen de pedofiele piscop die Doenja tegen PVDD verdedigde.
PVDD heeft nooit iemand lastig gevallen die zonder omwegen liet verstaan niet gediend te zijn van zijn avances. Hij werd ook nooit, door wie dan ook, beschuldigd van verkrachting. SS deed dat wél, maar hij wordt nog steeds verdedigd door zijn rode fans. Met een "argument" notabene dat hij zich van kant maakte voor zijn proces van start ging. De kanaalspringer van Haasselt werd, in tegenstelling tot PVDD, wel degelijk van verkrachting beschuldigd. En hij was er zo te zien zeker van dat hij zou veroordeeld worden.

Maar zoals altijd draaien zijn fans liever rond de hete brij.
Voor degenen die niet kunnen lezen: ik neem het liever op voor een ordinaire vrouwengek dan voor verkrachters en pedofiele piscoppen.
Met een ordinaire vrouwengek weet elke vrouw met haar op haar tanden raad.
Met verkrachters en pedofielen die misbruik maken van hun macht niet. Zij maken al te vaak deel uit van het "ons-kent-ons establishment.
Oud 25 januari 2016, 15:23   #269
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Amai. Al die slaafse moeite om een vetzak uit de wind te zetten.
Zoals gezegd: ik zet liever een vetzak uit de wind dan een verkrachter of pedofiel.
Elke vrouw kan een vetzak aan, maar weinig vrouwen kunnen hun verkrachters aan.
Oud 25 januari 2016, 15:41   #270
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
O jee, we zullen minder op de smoelen van zuur Bartje en vies Polleke moeten staren. Wat een straf.
Ik besef héél goed dat het jou veel meer pijn moet doen dat je het sympathieke smoeleke van de verkrachter en zelfmoordenaar van H�*�*sselt voor altijd zal moeten missen.
Oud 25 januari 2016, 15:59   #271
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Neenee. Hij heeft een klacht ingediend tegen de journalist van Humo die een artikel schreef over zijn "avonturen". De rechtbank oordeelde dat die journalist een puik en goed onderbouwd artikel had geschreven. Mede omdat meerdere vrouwen daarover voor de rechtbank hebben getuigd. Pol is dan afgedropen en heeft het op een verontwaardigde reactie in de pers gehouden. Maar in beroep gaan durfde hij niet, omdat hij wist dat er dan nog meer getuigenissen zouden volgen.
Ex. koning Albert van Belgique legde ook ooit klacht neer tegen een zekere Jean Nicolas omdat hij gemene dingen over hem schreef in zijn boek.
Le roi de Belgique kreeg de kans om op de eerste bladzijde zijn bezwaar te formuleren met de inhoud, maar het boek verscheen. Ongecensureerd.
Le roi de Belgique ging niet in beroep tegen de beslissing van de Parijse rechtbank. De Belgische staatsmedia verkochten de uitspraak als een overwinning maar het boek werd ongecensureerd verkocht. Het valt wel héél erg op hoe weinig je daarover vindt op het internet. Zeker als je ziet hoeveel aandacht de "misdaden" van PVDD kregen in de staatsmedia.
Oud 25 januari 2016, 16:01   #272
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

U bewijst alleszins met uw gezever niet dat er geen klachten waren toen PVDD nog lid van de CD&V was. Ik begrijp uw afleidingsmanoever maar al te goed, maar een beetje bij de haren getrokken om wat punt te maken? Was hij toen nog lid van de CD&V of niet? Een lezersbrief naar het pulpblad humo dat telt niet? Die achterbakske hypocrosie was uw afleidingsmaneuver, mevrouw Knuppel.

Laatst gewijzigd door Jakko : 25 januari 2016 om 16:20.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 17:21   #273
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
U bewijst alleszins met uw gezever niet dat er geen klachten waren toen PVDD nog lid van de CD&V was. Ik begrijp uw afleidingsmanoever maar al te goed, maar een beetje bij de haren getrokken om wat punt te maken? Was hij toen nog lid van de CD&V of niet? Een lezersbrief naar het pulpblad humo dat telt niet?
Als er iemand zevert ben jij het.

Quote anders eens waar ik ontken dat jouw Doenja in 2010 een lezersbrief naar de Humo schreef. Ik weet dat pas dankzij jouw verwijzing naar de lezersbrief van "Doenja". En ik zal zeker niet de enige zijn.

Je mag altijd quoten waar ik de brief van Doenja uit het laatste jaar van de tsjeventijd van PVDD ontken. Je zal mislukken.
Ik blijf er wel bij dat nauwelijks iemand iets van die bewuste brief weet.
Het artikel in de Humo over PVDD heeft echter Jan en Alleman onder ogen gekregen. Je vergelijkt dus, eens te meer, dingen die niet te vergelijken zijn.
NIEMAND maakte misbaar over die brief, zelfs de vrouwen niet die PVDD een jaar later te grazen namen via een ordinair pulpblad.

-Waarom sprongen ze niet op de kar van Doenja? Omdat PVDD toen nog onder het hypocriete tsjevendak huisde? En d�*�*r probeer je je punt mee te maken?

-Waarom schreef je er niet meteen bij welke functie de briefschrijfster bekleedde?

-Waarom verzweeg je de aanleiding voor die lezersbrief?

-Waarom beweerde je niets te weten over excuses achteraf van Doenja?

-Waarom geef je niet gewoon toe dat Doenja PVDD op zijn kop gaf omdat hij het gedrag van haar pedofiele werkgever veroordeelde?

-Wat is daar hypocriet aan?
Ben jij het soms NIET eens met degenen die de strafbare pedofiele feiten, gepleegd door een Belgische bisschop, veroordelen?
Wat deed PVDD anders dan Vangheluwe en andere kinderverkrachters de mantel uitvegen?
Mag hij dat niet omdat hij de vrouwtjes graag ziet, hen graag aanraakt maar NIET verkracht?

Jij hanteerde de brief van de woordvoerdster van Vaghekuwe als "bewijs" dat PVDD politiek genekt werd door zijn eigen tsjevenpartij. Vergeet toch maar niet dat een door het bisdom afgekeurde lezersbrief geen aanklacht is maar een poging tot eerroof. Zelfs de zogenaamde "slachtoffers" van PVDD, die pas uit hun pijp kwamen nadat hij voor de N-VA koos, klaagden hem niet aan maar deden hun ding in een pulpblad. Het waren niet de handtastelijkheden van PVDD waar ze zich aan stoorden, maar aan diens keuze om niet langer lid te zijn van een partij die voor de drie grote "K's koos: Koning, Kerk en Kapitaal.

Ik herhaal dus: er is niet het minste vergelijk tussen de bewezen pedofiele feiten die Vangheluwe pleegde en de seksuele intimiteiten" waarvan PVDD werd beschuldigd door een stel wraakzuchtige truttebellen. Noch kan je een lezersbrief of een artikel in een pulpblad vergelijken met een nakend proces wegens verkrachting. Zonder harde bewijzen maakt een aanklacht wegens verkrachting tegen een "gerespecteerd" politicus zelfs geen kans om in een proces uit te monden.
Oud 25 januari 2016, 17:32   #274
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zeg jij, waar wat is jouw mening in dit verband waard wetend dat Doenja het zwijgen werd opgelegd door het "bisdom Brugge"?
Doenja heeft moed getoond door misbruik te maken van haar status als woordvoerder van het Brugse Bisdom om Het Pol de mond te snoeren. Als ze dat anoniem of in eigen naam had gedaan kon Hete Pol nog altijd zijn gang gaan.

Oud 25 januari 2016, 17:35   #275
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Elke vrouw kan een vetzak aan, maar weinig vrouwen kunnen hun verkrachters aan.
Bron ?

Oud 25 januari 2016, 17:39   #276
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik herhaal dus: er is niet het minste vergelijk tussen de bewezen pedofiele feiten die Vangheluwe pleegde en de seksuele intimiteiten" waarvan PVDD werd beschuldigd door een stel wraakzuchtige truttebellen. Noch kan je een lezersbrief of een artikel in een pulpblad vergelijken met een nakend proces wegens verkrachting. Zonder harde bewijzen maakt een aanklacht wegens verkrachting tegen een "gerespecteerd" politicus zelfs geen kans om in een proces uit te monden.
Een hoofdredacteur die aan het kopieerapparaat zijn stijf lid tegen vrouwvolk schuurt en elke kans grijpt om hen te betasten heeft geen publieke kritiek te uiten op pedofielen.

Oud 25 januari 2016, 17:41   #277
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die achterbakske hypocrosie was uw afleidingsmaneuver, mevrouw Knuppel.
Wil je de achterbakse hypocrisie die je mij ten laste legt even toelichten?
Ik weet namelijk NIETS van klachten die in 2010 zouden zijn gedaan over de seksuele intimidatie die PVDD worden verweten. Dankzij jou weet ik alleen dat er destijds een lezersbrief naar de Humo werd gestuurd, en door wie.
Niemand belet je om mij wijzer te maken.
Wie heeft PVDD toen aangeklaagd zoals, bijvoorbeeld, met Steve Stevaert gebeurde?
Welke van de truttebellen die PVDD opeens een viezerik vonden toen hij naar de N-VA trok heeft de man OOIT officieel aangeklaagd, en waarvoor?

Ik neem geen genoegen met één lezersbrief en een aantal "getuigenissen" van vrouwen in hetzelfde pulpblad. Vòòr en nadat PVDD voor de N-VA koos.
Aanklachten worden gedaan bij de politie. Die onderzoekt de klachten en laat justitie oordelen. Niets van dat alles is gebeurd.
Als je niets anders hebt dan dat sta JIJ met de billen bloot, mijnheer Jakko.
Oud 25 januari 2016, 17:41   #278
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leer lezen.

Wie in staat is om te "zien" waar ik in de regel op reageer wéét dat ik hypocrieten en driedubbele tweezakken bedoel. In dit verband zijn dat degenen die elke gelegenheid aangrijpen om "vies Polleke" misdaden aan te wrijven waarvoor hij zelfs nooit aangeklaagd werd, maar loeihard zwijgen over degene uit eigen rangen die zelfmoord pleegde om te ontkomen aan een veroordeling voor verkrachting.
Noem eens namen.

Oud 25 januari 2016, 17:44   #279
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doenja heeft moed getoond door misbruik te maken van haar status als woordvoerder van het Brugse Bisdom om Het Pol de mond te snoeren. Als ze dat anoniem of in eigen naam had gedaan kon Hete Pol nog altijd zijn gang gaan.
Ben je daar weer met je flauwe zever?
De vrouwen die onder hun eigen naam hun wraak koelden hadden in 2010 toch op de kar van Doenja kunnen springen?
Waarom deden ze dat toen niet, maar wachtten ze tot PVDD van partij veranderde?
Oud 25 januari 2016, 17:45   #280
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aanklachten worden gedaan bij de politie.
Dat klopt niet. Aanklachten gebeuren in eerste instantie intern.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be