![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Europees Commissaris
|
[quote=marie daenen;7975280]Op de franstalige TV, gisterenavond, heb ik anders Onkelinx duidelijk horen pleiten voor inbreng, ook vanuit Vlaanderen...
Hier dan iets anders komen beweren...[/QUOTE] Beweren kost geen geld hoor Marie. In het tegengestelde geval zouden er op dit forum veel sukkelaars rondlopen mochten hun beweringen gecontroleerd en beboet worden. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
En wie het verschil wel kent weet zeker wel waarover hij het heeft???? Terwijl al die verschillen juist tot doel hebben dat niemand nog iets zou weten....
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die verschillen zijn nochtans poepsimpel hoor, je moet gewoon een héél klein beetje moeite doen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar de ingewikkelde structuur, en met name het overhevelen van bevoegdheden van gemeenschap naar gewest aan Franstalige zijde heeft weldegelijk een politiek doel, en dat is een kluwen van bevoegdheden te creëren ipv de duidelijke scheidingen die er grondwettelijk zijn. Het doel is om vooral voor internationale instanties een schijn te wekken van gezamenlijke bevoegdheden (persoons- en plaatsgebonden) om zo duidelijk bestaande gewestgrenzen te betwisten. Of je t nu graag wil zien of niet, 'de Francofonie' bereidt weldegelijk het einde van België voor. En alle (Nederlandstalige) Belgisch behoudsgezinden gaan nog van hun stoel vallen wanneer het de Franstaligen zullen blijken te zijn die de stop uit BE trekken. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 januari 2016 om 12:03. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Europees Commissaris
|
Er maken er hier op dit forum zich zorgen over het feit dat sommige deelnemers ze alle vijf niet zouden hebben. Ik ben ook natuurlijk bij de begenadigden.
Alle vijf dus! Maar vijf??? Ik begin gaan te begrijpen waarom je wartaal moogt verkondigen. Als je denkt dat je er met vijf komt en zeer tevreden bent met je daaruit volgende onzin dan doe je best eens aan zelfonderzoek. Heb ik ook gedaan. Altijd bereid goede raad na te leven. Spijtig dat ik desondanks nog steeds moet vaststellen dat mijne kop vol zit en dat ik er nog steeds meer heb dan vijf. Ik heb ze niet geteld hoor maar alleszins meer dan vijf. De dag dat ik op dit forum me ga bezig houden met stupiede persoonlijke aanvallen dan hoop ik dat ik verwittigd wordt. Kan ik opnieuw aan zelfonderzoek beginnen. Vijf is zelfs te weinig om zelfonderzoek op te starten. Zo blijkt toch uit alle gegevens. Laatst gewijzigd door werkman : 26 januari 2016 om 12:07. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
Natuurlijk, maar ze weten ook dat het gros van de kiezers dat niet doet en dat ze ze hen dus alles en zijn tegendeel kunnen wijsmaken op het ogenblik dat hen dat zo past...
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen vaag gewauwel noemen ze dat zeker??? |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar we zullen weer niet luidop mogen lachen zeker? |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals aan Vlaamse kant is de uitvoering van een plan rond Bruxelles al voor 90% uitgewerkt en uitgevoerd, terwijl men aan franstalige kant nog nergens staat, alhoewel ze waarschijnlijk het geld ervoor wel al opgesnoept hebben... Franstalig commentaar... Zie hoe Vlaanderen altijd en overal bevoordeligd wordt want hunne kant is al voor 90% uitgevoerd en wij hebben nog niets... |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, zonder Franstaligen zal het heel wat aangenamer zijn aan de kust.
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat geven ze toch openlijk toe; zonder de sociale zekerheid en dus de sociale miljarden die van Vlaanderen naar de franstalige worden doorgesluisd hoeft la Belgique voor hen niet meer... Hun enig doel is nog zo lang mogelijk profiteren van die Vlaamse miljarden en Bruxellen en zelfs heel Vlaams Brabant totaal te verfansen zodat bij de splitsing van la Belgique zij met de mooiste delen van de koek lopen gaan en ze Vlaanderen nog zoveel mogelijk met hun franstalige schulden opgescheept kunnen achterlaten... En onze Vlaamse, doodbrave en doodsimpele Belgische beleevers kloten verder de hele Vlaamse bevolking met hun anti-Vlaamse politiek... Ze verkwasten gewoon de Vlaamse welstand en het Vlaams goedbevinden aan die Belgische droom die alleen in hun lompe Vlaamse hoofden nog bestaat... |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zij zijn de koren op de molen van la Belgique... De dag dat ze niet meer zouden bestaan, die dag bestaat la Belgique niet meer... |
|
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2555977
Alain Courtois, eerste schepen en Brussels MR-parlementslid: 'We moeten maken de box in de box, dan mens kan circuleer.' En nog een goede: 'We moeten nu werk 24 uur per 24 uur'.
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|