![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Houthalen-Helchteren -
In het asielcentrum van Houthalen-Helchteren zijn dinsdagavond de spanningen tussen twee families hoog opgelopen. Een man zwaaide met een mes en werd door de lokale politie MidLim opgepakt en meegenomen naar het commissariaat in Houthalen-Helchteren. Vermoedelijk wordt hij woensdag uit het asielcentrum weggehaald en overgeplaatst naar Brussel. Dat bevestigde dinsdagavond Alain Yzermans (sp.a), burgemeester van Houthalen-Helchteren. Een Iraakse familie en een Afghaans gezin leefden al een tijdje in onmin met elkaar. Ze leefden gezamenlijk in een en dezelfde ruimte en er waren geregeld spanningen tussen de familieleden. Dinsdagavond ontaardde dat in een kleine schermutseling. Volgens de Houthalense burgemeester vielen er geen gewonden. De politie MidLim was met verschillende ploegen snel ter plaatse en kreeg de toestand vlug onder controle. Hoe lang nog? In België met messen, in Zweden een meisje dood gestoken, in Frankrijk schoten en ik weet niet hoeveel aanrandingen, verkrachtingen en diefstallen in Duitsland. En nog altijd geen reactie van de top van de EU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan hoop ik dat ze uit hun winterslaap gaan komen want ik wacht af wat er in de zomer in de zwembaden en openlucht zwembaden gaat gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil mij niet moeien ofzo maar zou het geen goed idee zijn om bijvoorbeeld vluchtelingen eventueel te controleren op het bezit van wapens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ... misschien wilde de man gewoon een vork ?
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 27 januari 2016 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() muilekoek, wie is Pètric?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga effe heel kort zijn:
Destijds in de klas , als er ene iets uitspookte , de leraar gaf de daders kans zichzelf aan te geven , zo niet , iedereen klassikale straf , bv 20 blz. schrijven , reken maar dat de schuldige aangepakt werd door ons !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het mooiste moet nog komen zeker? Afwachten en ondergaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik mij de vraag, waar delen ze die messen uit? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 januari 2016 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon nog wat wachten, nog een paar honderdduizenden erbij en boeken toe. |
|
![]() |
![]() |