![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik de Engelse uitdrukking zodat als men wil direct toegang heeft tot een heel studiegebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me dus niet eerst af of iemand in God geloofd of niet, maar wat voor een mens het is. Ik heb nooit de indruk gekregen door op die open manier de mens te benaderen dat atheïsten per definitie minder moraal hebben dan mensen die zeggen in een God te geloven.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 januari 2016 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, u kan overduidelijk niet omgaan met afwijkende meningen. U staat echt wel het "pensée unique" voor. De complete ontkenning dus van de echte vrijheid op een eigen mening.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 29 januari 2016 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke feiten. En let op, uw verbeelding geldt niet als 'feiten'.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom niet? Wie heeft U de baas van de wereld gemaakt? Ik doe dat nu,; en wie bent u om mij dat te verbieden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat u ook gelijk dient te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Die hadden ze ook nog vroeger in het Byzantijnse rijk. Dus ik opnieuw stel ik het volgende: de landen waar man en vrouw het meest gelijk zijn, dat zijn ook de meest welvarende landen in de wereld. Bovendien, zijn dat ook de landen met de meeste atheïsten. Wat is uw verklaring daarvoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien, wat is UW verdienste aan die fantastische Westerse geneeskunde? Een geneeskunde die niets kan verhelpen aan AIDS, kanker, griep, verkoudheid, etc Maar wel middeltjes heeft tegen depressies, en daar een hele industrie van heeft gemaakt. En het Westen heeft de meeste zelfmoorden van de hele wereld! Straf hé! Al die superieure blanken die zelfmoord plegen. Bent U d�*�*�*�*r trots op? ![]() Dan vond ik het beter in de Chinese ziekenhuizen, waar ik ook al van gebruik heb gemaakt. Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 januari 2016 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik zal het heel simpel vragen: Waar en wanneer hebben homo sapiens en Neanderthaal gemixt? Welke fosielen zijn daarvan een bewijs? Welk fosiel heeft DNA van beiden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
|
![]() Ik geef u gelijk, hé. Heb ik dat al niet eens gezegd? Maar de verklaring die ge zelf opgeeft voor uw opinies, zijn even dictatoriaal als die van JvdB, en de extreem rechtsen op deze thread.
Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 januari 2016 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat u ook gelijk dient te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat er echter sowieso van uit dat bepaalde meningen geen bestaansrecht hebben, omdat ze volgens u zogezegd de maatschappij zouden destabiliseren (iets wat u trouwens verder niet weet aan te tonen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik daag u uit om ergens een dictatoriaal kenmerk te vinden in wat ik schrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
|
![]() Citaat:
En ongetwijfeld hebt u in uw leven mensen daarmee proberen te beïnvloeden (eigenlijk lastig gevallen). Zeker uw kinderen, ongetwijfeld. Maar is dat boek goddelijk? Ah nee, natuurlijk niet. Want opperwezens bestaan niet echt. Enkel in uw verbeelding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb ik gezegd dat uw mening geen bestaansrecht heeft? Ik zeg dat het beter is niet uit te gaan van dat soort van vooroordelen, zoals dat atheïsten geen moraliteit zouden kennen... Iets wat u evenmin bewezen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar zou nu het dictatoriale wel zitten in relatie tot het geschetste onderwerp?
|
![]() |
![]() |