![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of das Mädchen dat ook zal kunnen schaffen.
Als je te idealistisch vooruit loopt, dan zie je niet waar de massa naar verdwaalt. titel: Kwart Duitsers vindt schieten op illegalen aan de grens “gerechtvaardigd” http://www.standaard.be/cnt/dmf20160206_02113226 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet daar eigenlijk niet van.
Het duurde nog lang voor er zo'n berichten zouden verschijnen. En het gaat wel over: dat agenten het illegaal oversteken van de grens moeten verhinderen, “desnoods door gebruik te maken van hun wapen”. Zij die al illegaal de grens gaan oversteken hebben volgens, mijn bescheiden mening, al niet de beste bedoelingen. ![]() Ik denk wel dat voor de meeste Duitsers de emmer al meer dan overgelopen is en dan krijg je van dat soort berichten. In hun landen van oorsprong/direct omliggende landen moet men ze tegenhouden niet verder de EU laten overspoelen. En dat het er uiteindelijk zal van komen dat men er zal 'moeten' beginnen op schieten, ik verschiet daar echt niet van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2016 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk is dat niet meer dan normaal. Welk nut heeft de natie-staat, met zijn grenzen, als je niet kan bepalen wie er zomaar kan binnenwandelen?
Al die mensen die huilen over "mensenrechten" en "valeurs européennes", waar zogezegd "hard voor gestreden is" mogen eens een geschiedenisboek opendoen over de Verlichting en da natie-vorming van de 19de eeuw. Voor de soevereiniteit van de natie, daar is voor gestreden, letterlijk op slagvelden, lang voor er campus-communistjes rondliepen die vonden dat iedereen recht op SZ had.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat in België de cijfers beter zijn. Ik schat dat hier minstens 1/3 van de bevolking kiest om te schieten op illegalen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De dag dat dat gebeurd ,, ik denk dat niemand dat wil feitelijk ook zelfs het VB niet , al spreken bepaalde NVA ers uit dat het VB geen menselijkheid in zich heeft ... het gaat over de ongecontroleerde manier van toestroom &chaos die gaat uitlopen tot toestanden die nog erger gaan worden ,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verschiet hier nu van? De Duitsers hebben in het verleden wel bewezen dat ze tot iets meer dan enkel schieten in staat zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internationaal recht geeft recht op zelfverdediging en het beschermen van de souveirene. Bij ons beschikt de staat over het geweldsmonopolie, alhoewel de islamieten hun reeds wat concurrentie aandoen (zowat 60%+ in belziek). Als er niet met geweld gereageerd wordt, dan zal U overrompeld worden. Ik steun de natiestaat, sterke souvereine staten. Sterke EU, sterke Assad en als ze zich voegen mag Israel ook sterk zijn binnen hun m2. Dat laatste is al een mooie toegeving. Uiteraard alles liefst zonder geweld, maar er bestaan nu eenmaal allerlei 'grenzen', beste mensen. Soms is een beetje geweld noodzakelijk om het grotere geweld in de kiem te smoren. zb (anti-oorlog, maar geen mietje) Laatst gewijzigd door zonbron : 6 februari 2016 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslimbelgen moeten begrijpen wie de vijand is en de juiste kant kiezen.
Als er ooit milities opgestart worden om binnen het land paspoorten en vergunningen te controleren en de grenzen te beveilgen, dan hebben we Arabischsprekenden nodig. Om die mensen uit te leggen dat er gevuurd zal worden indien de grens overschreden wordt. Europese Islam, goed. Barberij, rotslecht en zeeer besmettelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaat er trouwens zoiets als "Europees christendom"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Islam die binnen Europa zou kunnen passen, een Islam waar de harde kanten van afgebroken werden. Iets dat een poging doet tot niet hinderen, laat staan domineren. Zoniet raus alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Kwart is weinig.
Nog niet zo heel lang geleden werd er ook nog geschoten op Duitsers die van oost naar west wilden "vluchten". Dat was toen de gewoonste zaak en nu staan ze op hun achterpoten. Die generatie is nog lang niet uitgestorven dacht ik.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Een islam die niet gebaseerd is op de Koran en die de misdaden van de profeet Mohammed veroordeelt ... dat zal dan wel Europees zijn...maar of je dat nog Islam kan noemen is zeer twijfelachtig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het christendom dan niet eveneens een midden oosten religie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De woordjes "heerschappij over" kom je dan ook al van het bestaan van geschiedenisboekjes tegen. Grenzen van natie-staten wijzigen naargelang de wil van de best bewapende heerser. De heerser beslist wie zich mag verrijken en op wiens kosten. Om dat te zien mag je zelfs een campus- rechts rakkertje zijn. Toch gemakkelijk als je vanachter een bureau en een goed glas wijn je "onderdanen" (het woord alleen al) kan laten sterven voor je doel. Zich verrijken op kosten van het bloed van eigen mensen en van de tegenstanders met dezelfde doelstelling, is dus zeer nobel. Bedoel je dat met mensenrechten? |
|
![]() |
![]() |