![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Oh maar dat is buiten de jaarlijkse intresten op de onnoemelijk Belgische staatsschuld, hoofdzakelijk door onze grote francofonie opgebouwd, te spreken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dar zou ik maar niet mee te koop lopen in deze bange tijden.
"Did you hear that? That guy overthere told me that was born in Brussels , the Hell hole of Europe . Carefull now boys ,cover your backs " ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 februari 2016 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan we eens het boekje opendoen van al het leed dat die zogenaamde grote francofonie al rondom zich heen gezaaid heeft??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Oh, als mensen als jou verdwijnen zou ik er geen traan om laten... Ik geloof ten andere niet dat er wel veel mensen zijn die er anders over denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En een andere flamingant beweert hier dat het meeheulen met de nazi's terecht was ... Tja ....ge smeert zelf uw smerige boterhammen, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je dat; een grootheid die absoluut verdedigd moet worden??? Ik zou eerder spreken van een verschrompelde kleinigheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij zou verdwijnen, zou ik je missen, Marie. Ik zou elke dag denken aan de mooie tijden die we samen hier hebben doorgebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, weerleg het dan! Doe tenminste een inspanning. En het liefst in GOED Nederlands, want anders lees ik het niet.
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 6 februari 2016 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk, de tijd dat de grote francofonie een werelduitstraling had was nog niet zo lang achter ons en la Belgique moest kost wat kost in die stijl gehouden worden... ook al moesten ze daar de hele Vlaamse taal en kultuur voor opofferen. Maar ja, als de francofonie groot was in iets dan was het wel in het opofferen van de kulturele en andere rijddommen van de anderen voor hun eigen plat bij de gronds gewin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Franstalige rechten in Vlaams Brabant is ook een privézaak misschien??? En waar was de Vlaamse pers toen, of was het om een doekje voor het bloeden te geven en de zaak vooral niet op te zwepen en de Vlamingen vooral dom en kalm te houden... Ik denk dat dat enorm veel openbare bekibbeling is op het Vlaamse privéleven... Of hebben alleen de franstaligen recht op een privéleven en geldt dat privéleven van de Vlamingen alleen maar als het niet onze grote franstalige medeburgers stoort??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zes miljard zal betrekking hebben op het gedeelte van de transfers dat te maken heeft met de Sociale Zekerheid. Maar daar buiten zijn er nog transfers maar van een andere oorsprong, zo bv. i.v.m. de financieringslast van de Openbare Schuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Neen, maar ze waren met open armen in Bruxelles ontvangen en mochten daar ongemoeid hun eigen gewoontens behouden als ze maar door hun aantal mee hielpen de laatste Vlamingen in Bruxelles te neutraliseren...
Kwestie van Belgisch broederschap tussen de franstaligen en hun Vlaamse schoothondjes.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die maatschappelijke ladder dat was natuurlijk iets dat de Vlamingen uitgevonden hadden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die maatschappelijke ladder dat was natuurlijk iets dat de Vlamingen uitgevonden hadden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet toch bespreekbaar zijn, niet, want ze moeten toch niets van Vlaanderen en nog minder van de Vlamingen hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |