![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voel jij de kracht van verandering al? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 35,48% |
Nee, het is een grote teleurstelling geworden |
![]() ![]() ![]() |
20 | 64,52% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() "quote"
Daarom zal ik in 2019 stemmen voor de enige consequent rechtse partij die Vlaanderen rijk is: het Vlaams Belang. "quote" te laat,de incompetente zakkenvullers zien dat ook aankomen,en ze gaan er gegarandeert iets op verzinnen.En wat dacht je dat eenmaal vlaams belang regeert,gaat gebeuren?De schuld van Belgie is groter als die van Griekenland.Neen,alleen een burgeroorlog zou nog wat soelaas kunnen geven,maar dat hebben de zakkenvullers ook onder controle,en een burgeroorlog zie ik niet zo rap komen.Dus........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel vooral de kracht van verandering in mijn zakken....nu zitten ze er met twee handen tegelijk in te graaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een CD&V reactie op de Arco-slachtoffers.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De werkloze die zonder één dag te werken zijn pensioen haalt, de uitkeringsgerechtigde met vier appartementen... 'Als ze merken dat ze de rekeningen niet langer kunnen betalen, zullen ze harder hun best doen'. “Ik durf te zeggen dat vandaag in Vlaanderen iemand met een goed cv hoe dan ook werk vindt." De N-VA wil langdurig werklozen na twee jaar hun uitkering afnemen. Dat zal een ‘gigantische besparing’ opleveren, zegt de partij. Iedereen die twee handen heeft en werkloos wordt heeft binnen het jaar werk anders gaat hij vrijwillig aan de kant staan. Heeft iemand zich ooit afgevraagd hoeveel n-va-ers uit de partijtop ooit werkloos werden? Deze mensen waren/zijn benoemd voor het leven en hebben geen enkele affiniteit met het bedrijfsleven. Deze mensen hebben nooit een sluiting meegemaakt, een herstructurering met gedwongen ontslagen. Deze mensen hebben nooit "crisis" ondervonden. Dit soort mensen is nu kapitein van een tanker. Laatst gewijzigd door demonen : 7 februari 2016 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ? slachtoffers .. u bedoelt Arco vennoten .. geef hen belastingsvoordeel ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. het is een publiek geheim dat de vlamesch nazionale toppers allemaal uit de staatsruif gegeten hebben .. stuk voor stuk ambtenaarkes, derde garnituur leraars ( ja jij daar peter de roover ) .. kabinetmedewerkerkers of gotbertert gesjeesde assistentjes die het verstand niet hadden om hun thesis af te werken .. welkom tot het barbarendom .. excuus berbèredom ..
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik voel de kracht van de verandering al. In de portemonnee. En er hangt me nog veel meer boven het hoofd. En al m'n dromen aan diggelen om ooit zelfstandig te worden. Dat is enkel nog weg gelegd voor ervenden en gekken. M'n hele leven hard gespaard voor niets. NVA ging het opnemen voor de hardwerkende Vlaming maar pluimt deze nu ten voordele van een toplaag. 't Zal wel naar beneden druppelen. Zoals in de VS en GB, de slagen van de matrakken van steeds meer en zwaarder bewapende veiligheidstroepen. Ik ben met deze regering voor het eerst echt volledig mijn geloof in de politiek en de democratie verloren. Nooit ga ik nog stemmen tenzij bij referenda en als de politici nog een beetje democratie in hun lijven hadden dan lieten ze de stoelen in de parlementen van de blanco's, ongeldigen en 20 % van de bevolking die gewoon niet meer komt opdagen leeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. politiekerkes die elkaar stokken in de wielen steken, noemt u een verandering .. alleszins krachtig die verandering van u ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=2zhqXyUJI10 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Volgende week donderdag kennen we de economische begroting van dit jaar, dan komt het Planbureau met zijn rapport. Begin maart krijgen we de laatste cijfers van het Monitoringcomité. Daarna weten we precies hoeveel we dit jaar weer zullen moeten besparen.
Wat wel vast staat is dat deze regering ten laatste over 2 jaar tenminste 12 miljard Euro structureel moet vinden om zijn begroting in evenwicht te krijgen. Geen enkel land ter wereld heeft zulke besparingsoperatie uitgevoerd in zo'n kort tijdbestek. Geen enkele regeringspartij gaat dit bloedbad electoraal overleven. De vraag die ik mij elke dag stel : "Waarom is de N-VA in een regering gestapt met de bedoeling "het land (dat zij verafschuwen) te redden" wetende dat dit hun ondergang zou worden? Waarom? Wat ik ook niet begrijp is waarom een partij die SCHREEUWT op te komen voor de hardwerkende Vlaming als eerste beleidsdaad alle bruggepensioneerden terug activeert. Juist deze groep zijn hardwerkende Vlamingen (Franstaligen zijn ondervertegenwoordigd in deze groep) met een lange harde loopbaan uit de, meestal, zware industrie dus de hardwerkende Vlamingen bij uitstek! Laatst gewijzigd door demonen : 7 februari 2016 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom zou ik daar niet voor uit komen? Ik probeer zelfs mensen te overtuigen om de volgende keer op het VB te stemmen. Ik sta 100% achter het VB. En ze met nazi vergelijken? Kom kom dat vind ik persoonlijk te veel lof. Dan zouden ze heel wat extreem rechtser moeten worden. Want dat is het enige wat mij nog stoort : het VB is VEEL te braaf naar mijn zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |