![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
Zend hem naar den bak in Brazilië! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt in dit soort zaken altijd op hoe het Rode Kruis die feiten direct minimaliseert en altijd benadrukt dat dit alleenstaande gevallen zijn. Het is duidelijk dat het Rode Kruis veel belang heeft bij deze instroom, hun rekeningen worden hierdoor ongetwijfeld serieus gespekt. Smerig zootje linkse vriendjes.
Wat betreft de feiten: zo'n analfabetische holbewoner die zogezegd op de vlucht is en hier opgevangen wordt zou men ter plaatse moeten doodslaan als ze zoiets doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man man man, dit soort links-waalse onzin is on-ge-lo-fe-lijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat was het dacht ik. Gelijk terugsturen naar land van herkomst. Raus!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() en blijkbaar nog een geval dat moet doodgezwegen worden.
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...dhtml?show=art Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je merkt tegenwoordig dat daar een hoopje figuren rondlopen die er niet gewenst zijn. (waarschijnlijk van Koksijde gekomen waar ze zitten) Ook De Panne, Adinkerke, St-Idesbald hebben van de 'veeg'. Maar het is duidelijk, als men ze in Calais gaat 'buitensmijten' moet je echt geen slimme zijn om te weten naar waar dat gespuis dan gaat lopen. Als men die invasie en zogezegde oorlogsvluchtelingen en asielzoekers niet de deur gaat wijzen, dan helemaal foutlopen. Ik schreef een tijd geleden nog, een tijdelijke humanitaire hulp bieden maar als dat zo verder gaat en in stijgende lijn gaat met verkrachtingen en andere onhebbelijkheden dan mag die humanitaire hulp stoppen en ze gelijk terugsturen, grenzen dicht. Wat doen Politici, het doodzwijgen en bepaalde persorganen monddood maken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2016 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, hoe ging ze gekleed?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot zover de scheiding tussen staat en kerk.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CAW middenkust heeft een "info" centrum geopend en "Dokters v.d. wereld" hebben een medisch "hulpcentrum" geopend om die ILLEGALEN te steunen in hun pogingen om in Engeland te geraken ! Tip: in het tv nieuws zal dit waarschijnlijk aan bod komen... Laatst gewijzigd door Boduo : 19 februari 2016 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben al werk genoeg met ons eigen krapuul, we moeten er niet nog meer importeren. Zeker als dat krapuul nog eens komt om hier de boel te terroriseren. Of geloof je nu echt dat al die zedenfeiten geen vorm van georganiseerde terreur zijn?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 februari 2016 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nee, daar worden ze niet voor ingezet. Geef ze een politiebroek aan om op zoek te gaan om brave burgers te koeioneren en ze hebben praat voor 100 maar als het is om echt politiewerk te verrichten is er geen kat thuis. Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2016 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Je hebt gelijk tutter. Misschien kan je wat statistische info geven over de verkrachtingen in Syrie, Irak en Lybie, door belgen. Kwestie van te kunnen vergelijken, maar wel graag met naam en toenaam.
Laatst gewijzigd door Conscience : 19 februari 2016 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Keulen wel. Maar ik vrees dat het ook een hobby is van mensen voor wie de vrouw minderwaardig is aan de man. Dat verander je niet zomaar met een kursusje, terwijl de (gesubsidieerde) moskee klaar staat om dat dagelijks erin te pompen. Wordt het niet tijd dat de overheid eens de mensenrechten inzet ten vóórdele van de bevolking?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 februari 2016 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees liever eens goed wat ik schrijf.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou er ook niks aan hebben moest een crossdresser naast mij komen tellen hoeveel keer ik er in en uit moest. En dan nog komen lachen zeker met de lengte van mijn Filiberke en de tijdsduur dat hij nadien bewusteloos viel. Nee hoor, ik verkies in die omstandigheden altijd om een alleenstaand geval te zijn en te blijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |