![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zei was dat die farma-bedrijven, ook al doen die onderzoek naar zeldzame ziektes, best wel eens mogen gecontroleerd worden op hun winst. Niemand die zegt dat hetzelfde resultaat niet kan worden geboekt met minder (fictieve) kosten. Begrijp je het zo een beetje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
² dit is de enige ethisch houdbare positie. Laatst gewijzigd door Anna List : 25 februari 2016 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we een arbitraire leeftijd vaststellen waarboven men geen enkel recht op medische zorg meer heeft wegens toch nutteloos want te oud?
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt trouwens ook gewoon antwoorden op de vraag i.p.v. het onderwerp volledig te verleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel of dat er echt een nieuwe draad moet gestart worden voor elke aparte reden.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal weer volle maan geweest zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, tegenwoordig zijn de neurologen de mening toegedaan dat zowat alles een onbewuste keuze is.
Nu, alleszins, je begrijpt dat een harttransplantatie voor een mens van 106 jaar geen optie is. Dus, op welke leeftijd stoppen we met medicatie/transplantatie en dergelijke meer?
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een wetenschapper (of een groep van wetenschappers, of een groep van hen, ondersteund door mensen met centen) moogt "controleren" op wat zij creëren,
dan moet ge ook verdragen dat zangers en voetballers gecontroleerd worden op hun creaties. Dat ze met één liedje, al of niet onnozel, niet teveel winst maken op kap van de simpele fan die enorm veel betaalt voor een concertkaartje ... en dan zie je direct dat dat niet gaat. Namelijk dat ge rechtstreeks naar communistische toestanden gaat. (hou je dan nog vast: Coucke maakte miljarden winst met geneesmiddelen, ... waarvan het patent na de gebruikelijke 20 (klopt dit aantal ?) jaren vervallen was. Off topic natuurlijk) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een dokter en een loodgieter verwacht ik dat ze hun werk doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite maakt omegha pharma suikerbollen waar je dan één of andere miraculeuze werking aan toeschrijft en klaar is kees Of dat je dat nu slikt smeert of drinkt.....het enige dat zeker is is dat je je geld kwijt bent ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2016 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom: een hedonistische levensstijl mag niet, want het kan je gezondheid wel eens in gevaar brengen?
Nee, fijne maatschappij. Op die manier hebben wij de massale import van kansloze immigranten echt niet nodig om deze samenleving naar de tyfus te helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van iedereen die jij centen of moeite geeft, verwacht je dat de verlangde tegenprestatie geleverd wordt. Of dat nu ne keer schoon zingen is, een ferm balleke trappen, een pilleke voorschrijven of een kraan vervangen. Of je levenspartner zijn zoals je dat graag hebt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leef zoals je wilt, binnen de perken van het wettelijke (vb. op vlak van openbare gezondheid en veiligheid ... vb. verkeerswetgeving ...) , maar kom niet janken voor centen van mijn solidariteit, als ik vermoed dat je die centen moedwillig als paarlen voor de zwijnen gooit. Mag ik herhalen: ik geef liever 2000 euro solidariteit aan mensen die deze centen efficiënt aanwenden, dan slechts 1000 euro aan mensen die er toch maar mee smossen. .
|
![]() |
![]() |