![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1861 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denkt gij dat God zich beperkt heeft tot mensen die kunnen lezen? As above so below, en dat is duidelijk te zien in die film die ik u pm stuurde. Niet te verwarren met de film die ik hier deelde. Heel ander gebied |
|
|
|
|
|
|
#1862 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En lees in heel het stuk dat er een aardbeving komt zoals nooit te voren. Een megaquake. We are living in the end times. Ook al winnen wij deze oorlog, earth is mad! |
|
|
|
|
|
|
#1863 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zowel in het verleden als in het heden als in de toekomst. Er zit "iets" in, en ge weet Praha, er is "iets". Vraag me niet wat en hoe het manifesteert en hoe het werkt, maar het is er. Vanaf wij onze "zondeval" ondergingen stond de uitkomst van de worp vast, en wist deze waar alles naartoe zou leiden. Zo divine is het. Het staat boven de natuurwetten en gebruikt ons om zichzelf te verheven naar hogere statussen van zijn. Bekijk nu toch maar die film uit je pm. Laatst gewijzigd door Peche : 25 februari 2016 om 04:16. |
|
|
|
|
|
|
#1864 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gemakkelijk dan op enkele zinnetjes te pikken, maar die man heeft er wel uren aan gewerkt he. Laat wel geweten zijn, achter andere films van hem schaar ik mij dan weer minder tot niet. |
|
|
|
|
|
|
#1865 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik aanvaard: natuurlijke selectie, artificiële selectie, co evolutie, .... Echter zie ik het ontstaan en zijn als een relatie van symbioses, zoals de film ook weerlegt. Tegelijk weerlegt de film hoe natuurlijke selectie variatie kleiner maakt. Ergo een kleinere bio diversiteit bereikt is overheen de tijd. Waarom zou ik de zaken gescheiden moeten houden? Ik stamp mijn puree samen en kruid hem met de smaken die ik verteer he Praha. Als je die langdradige film ziet zal je merken waarom creationisten zo'n probleem met mutatie hebben. Don't forget, dit is een creatie topic he. Van mijn part praat ge zoveel over de evolutie als ge wilt, maar ik kan moeilijk de zaken gescheiden houden. Ik zie dat in symbiose |
|
|
|
|
|
|
#1866 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij Nostra kunnen we dat desnoods (na véél interpretatie) nog verifiëren bij de voorspellingen uit het OT nimmer Citaat:
Uit die bijbel kan je ( net als bij Nostra ) zowat alles halen wat ge wilt. Je kan er bv ui lezen dat de aarde zonder draadjes in de hemel zweeft en ter gelijkertijd lees je dat ze plat is Citaat:
Heb jij soms recentelijk een bezoekje gekregen van de Getuigen van Jehova of zo ? Laatst gewijzigd door praha : 25 februari 2016 om 22:49. |
|||
|
|
|
|
|
#1867 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1868 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waar leest ge datte ?
Ik lees iets over een opgedroogde Eufraat. ...en ja daar is iets van aan door de aanleg van maar liefst zeven stuwdammen. Geen engel dus en ook niet zo uitzonderlijk Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1869 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het iets belangrijk of niet ? En als het dient om vlugvlug over te gaan en later de gebruiken als aanzet voor weer andere zever dan is het zeker niet vergeven. Trouwens Athelas wist al meerdere fouten en onwaarheden te ontwaren Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1870 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ook al was dat in een crea-topic... gij zijt er wel over begonnen hé |
||
|
|
|
|
|
#1871 | |||||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Euthanasie is weer wat anders. Ben daar zelf nog niet echt uit. Voor één keer is België progressief en kan het bij minderjarigen. Ik ben vrij liberaal en sta iedereen toe zelf een beslissing te maken maar deze beslissing laten maken door een jong iemand... en wiens beslissing ook andere mensen treft. :-/ Als ze erg veel pijn lijden, dan snap ik het wel. En lang afscheid nemen is ook niet alles. Maar toch wringt het ergens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#1872 |
|
Minister-President
|
Zeg, uitgebreid...
Dat is alleen fout in de ogen van mensen die op een andere manier dogmatisch zijn dan de gemiddelde creationist die het bij een God of Hoger Wezen zoekt die, afgemeten aan ons, simpele zielen, onfeilbaar moet zijn. Een verstandig mens sluit niets uit tenzij hij kan bewijzen dat een vooropstelling fout is. Wat wil zeggen dat alle stappen tussen deze twee uitersten mogelijk zijn. Sta me toe even een hypothese te stellen die werkelijk alles, inclusief de fouten en de zogenaamd evolutionaire mogelijkheden kan verklaren. Het multiversum is geschapen door Marieke, de dochter van het opperwezen Joske toen zij nog zeer jong was als een spelletje met pionnen die in een ander universum leven dan wij. Marieke werd wat ouder en het spel verdween op zolder. Vocht en ongedierte deden hun werk en als gevolg hier van kwam schimmel (wij dus) op sommige planeten in het multiversum... Ooit zal dat spel helemaal herleid worden tot stof en zullen ook wij mee verdwijnen... The end... Of hoe nutteloos het is om te zeuren over iets waarover je zo weinig info hebt dat je alle kanten op kan.
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
#1873 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1874 | |
|
Minister
|
Citaat:
Een begrip als entropie wat afhankelijk is van de contekst worden zomaar over verschillende vakgebieden heen bekeken. Zo ook de man in jouw video. Dat is iemand die niets van wetenschap af weet maar zomaar wat zaken zit op te sommen en zit te vergelijken zonder af te vragen ofdat hij die zaken kan vergelijken. Een beetje zoals iemand zonder wiskunde kennis dit zal doen: X² = (Y - 1) * X X +1 = Y Een goede wiskundige zal dit doen: X² + X = Y of X(X+1) = Y In het eerste geval is het mogelijk dat X = 0 en dat je beide termen dus deelt door nul wat niet mag. In wetenschap zijn er ook zulke zaken maar dan veel meer afhankelijk van de formules/wetten/vakgebied/etc. |
|
|
|
|
|
|
#1875 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Jezus' komst is voorspeld. Citaat:
Citaat:
En ik heb bezoek gehad ja, maar niet van Jehova's. Veel maal erger |
|||
|
|
|
|
|
#1876 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1877 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En Turkije heeft de Eufraat afgesneden voor Syrië. Die droogt daar op. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1878 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het wetenschappelijke en het religieuze krijgt een serieuze duw in die film. Wat is belangrijk in uw vocabulaire? |
|
|
|
|
|
|
#1879 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Waarom dat niet en een god wel? Laatst gewijzigd door Peche : 26 februari 2016 om 09:12. |
||
|
|
|
|
|
#1880 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Zijn apostelen schreven het NT. Het evangelie van zijn vrouw is nooit erkend geweest. Dat van Thomas ook niet. Er is een wereld van verschil tussen bepaalde manuscripten. Veel vragen, veel kennis; het Woord is eruit gekomen. Citaat:
Citaat:
We moeten van het pestgedrag af. Overal en altijd. Survival of the fittest is maar eenzaam, co evolution via symboses is the way to go. As above, so below Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|