![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo'n mislukte dictator noem jij "een man met visie en gevoel".
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Redde Griekenland van de financiële ondergang, springt nu Griekenland bij in de humanitaire crisis. Verzet zich tegen het instorten van Schengen. Is haar gewicht in goud waard in de EU. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 maart 2016 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bindend referendum is niet toevallig noch in de Belgische, noch in de Europese grondwet opgenomen. De reden is duidelijk: de machthebbers wéten dat ze een referendum, en dus hun macht, zouden verliezen. Zonder rechtstreekse inspraak van de bevolking doen ze, boven de hoofden van die bevolking, wat ze willen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geest van haar illustere voorganger getrouw.
Die beoogde eveneens het Europese leiderschap.
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Referendum ?? Hier in België ??? Wat een grap !!! Politiek België valt nog liever ter plaatse dood, dan de mening te vragen aan haar bevolking.
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Bete reen kleinere EU dan te groot met te veel dissidenten" zegt ze, maar d�*t is volgens da joenk net het probleem: Europa zit vol "dissidenten". Landen die hun soevereiniteit weigeren op te geven voor het zootje ongeregeld dat het in de EU voor het zeggen wil hebben.
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe geen moeite, @cato en @eno leven blijkbaar in een paralelle wereld. Ik stel dat sinds lang vast. Het ergste van alles is dat ook in die wereld niet alles snor lijkt te zitten. ROFL, meer heb ik er niet over te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar sluit ik me volledig bij aan . België sluit zelfs een groot deel van zijn bevolking uit omdat ze niet gestemd hebben zoals het volgens sommigen zou gemoeten hebben. Dus zelfs verkiezingsuitslagen leggen ze naast zich neer. In dergelijke omstandigheden zou het me zelfs niet verbazen moesten de verkiezingen vervalst worden naar de behoeften van sommige politiekers.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig eens met Verhofstad.
Op één punt na: elk lidstaat zou eens echt moeten zeggen waar ze voor staat, en konsekwent beginnen handelen. Europa is een project met lasten en lusten, enkel de lusten willen, lukt niet. En wie het spel niet wil meespelen, moet er maar uit gaan. Ander en beter.
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nog steeds de meerderheidswereld, mainstream, jullie uitzonderingsposities moeten nog hun steeds hun eerste bloei te zien geven, net zoals jouw Endgame van de EU van vijf jaar geleden. De ever closer union zal doorgaan. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 maart 2016 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag is wat zatlap en hondenkop (Juncker en Merkel) daaraan gaan doen. Citaat:
Ik vind het juist fantastisch dat rechtse, conservatieve landen in Oost-Europa een financieel duwtje in de rug krijgen met uw belastingsgeld. ![]() |
||
![]() |