Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 8 maart 2016, 22:42   #181
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Begin met je de vraag te stellen waarom je Ke Nan uberhaupt als een Moslim beschouwt, en denk daarna verder.
Heeft 'm ergens ontkent dat 'm moslim is, na m'n adressering aan hem ?
Denkt gij nu 's wat verder.
Oud 9 maart 2016, 07:21   #182
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik denk nooit ontkend te hebben dat ik een Moslim was, hé...
Oud 9 maart 2016, 10:00   #183
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat jij zoveel tijd en energie steekt om te achterhalen of ik nu Moslim ben of niet is zorgwekkend. Een gelijkaardig fanatisme is te ontwaren bij de mannen van IS.
Ik steek mij zelf niet in een hokje en ga dat ook niet door anderen laten doen. En al zeker niet voor pietlullige zaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Om te beginnen mijn bijna vierduizend posts op Politics.be doornemen(diagonaal mag ook). En voor de rest inderdaad op mijn instructies wachten. Dat heb je goed gezien, Kallikles.
Een kalifaat zit er niet in. Ik ben nogal seculier ingesteld.
Wat begrijp jij eigenlijk niet aan het woord seculier?
Ke Nan is offline  
Oud 9 maart 2016, 12:31   #184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vraag me af of ze de problemen van haar eigen onderdanen ook zal beginnen oplossen met de woorden "Wir schaffen das".

Want dat lijkt daar andere koek te worden, dan een reeks simpele betoginkjes.

titel: Brandend asielcentrum op gejuich onthaald
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160221_02140691
Gejuich dat NIET van moslimjongeren komt na een terroristische aanslag, maar van autochtonen die hun buik vol hebben van het zoveelste asielcentrum.
SCHANDE!!!
Oud 9 maart 2016, 22:15   #185
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

In de toekomst zal er nog wel meer in de fik gaan.

Een ongelukje is snel gebeurd.
KempensBoerke is offline  
Oud 9 maart 2016, 22:52   #186
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik denk nooit ontkend te hebben dat ik een Moslim was, hé...
Daar heb ik je ook nooit om gevraagd en wist dat zelfs niet, al had ik de laatste week wel ’n vermoeden.
Oud 9 maart 2016, 22:54   #187
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat jij zoveel tijd en energie steekt om te achterhalen of ik nu Moslim ben of niet is zorgwekkend.
Jouw ronddepotdraaierij daarentegen…
Citaat:
Een gelijkaardig fanatisme is te ontwaren bij de mannen van IS.
Merci, dat neem ik op als ’n compliment, gezien fanatisme de enige manier om niet ten onder te gaan door ’n helfanatieke ideologie, waarvan zelfs de ‘gematigde’ volgelingen ervan uit hun dak gaan, als iemand iets fout zegt/tekent van hun vredelievende profeet, kan je nagaan…
In elk geval hebben we genoeg fanatieke oikofoben hier in Europa, die er geen graten in zien om baan te ruimen voor ’n fanatieke ideologie als de islam.
Citaat:
Ik steek mij zelf niet in een hokje en ga dat ook niet door anderen laten doen. En al zeker niet voor pietlullige zaken.
Wat begrijp jij eigenlijk niet aan het woord seculier?
Seculier ?
Mocht Snorremans destijds beweert hebben dat Mijn Kamp door hem ’n engel was ingefluisterd, dan was het nazisme een religie.
Hoe ‘seculier’ zou een nazi dan kunnen zijn, volgens jou ?
Oud 10 maart 2016, 07:32   #188
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb ik je ook nooit om gevraagd en wist dat zelfs niet, al had ik de laatste week wel ’n vermoeden.
Ik heb ook nooit bevestigd dat ik Moslim was.
Behalve jouw eigen vooroordelen heb jij dus geen enkele indicatie dat ik effectief Moslim zou zijn.

QED
Oud 10 maart 2016, 07:34   #189
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Jouw ronddepotdraaierij daarentegen…

Merci, dat neem ik op als ’n compliment, gezien fanatisme de enige manier om niet ten onder te gaan door ’n helfanatieke ideologie, waarvan zelfs de ‘gematigde’ volgelingen ervan uit hun dak gaan, als iemand iets fout zegt/tekent van hun vredelievende profeet, kan je nagaan…
In elk geval hebben we genoeg fanatieke
Citaat:
oikofoben
hier in Europa, die er geen graten in zien om baan te ruimen voor ’n fanatieke ideologie als de islam.

Seculier ?
Mocht Snorremans destijds beweert hebben dat Mijn Kamp door hem ’n engel was ingefluisterd, dan was het nazisme een religie.
Hoe ‘seculier’ zou een nazi dan kunnen zijn, volgens jou ?
Woordje uitleg ; want sommige blanke ongeletterden weten dus niet wat dat betekend ; een oikofobie hebben dat is een zelfhaat hebben de angst voor het eigene afkeer hebben van zijn eigen cultuur met eigen waarden ,normen , gebruiken en tradities , het is een blinde liefde voor alles dat anders of exotisch is .... ( velen politiekers in België lijden aan die oikofobie )
de vuile muilekoek is offline  
Oud 10 maart 2016, 17:50   #190
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Woordje uitleg ; want sommige blanke ongeletterden weten dus niet wat dat betekend ; een oikofobie hebben dat is een zelfhaat hebben de angst voor het eigene afkeer hebben van zijn eigen cultuur met eigen waarden ,normen , gebruiken en tradities , het is een blinde liefde voor alles dat anders of exotisch is .... ( velen politiekers in België lijden aan die oikofobie )
Correcte aanvulling.
Oud 10 maart 2016, 17:56   #191
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik heb ook nooit bevestigd dat ik Moslim was.
Behalve jouw eigen vooroordelen heb jij dus geen enkele indicatie dat ik effectief Moslim zou zijn.

QED
Man man, het ging hier nergens over jou, maar jij bent degene die voor Ke Nan in de bres sprong.
Dat je al dan niet moslim zou zijn, je mon fou, je sympathie voor islamvolgers - al dan niet 'seculier' - is anders duidelijk genoeg.
Oud 10 maart 2016, 17:59   #192
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Correcte aanvulling.
Met mijn maten wil ik altijd praten....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 maart 2016 om 18:18.
Oud 10 maart 2016, 18:44   #193
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er waren destijds ook 'gematigde' nazi's, die geen hond kwaad zouden gedaan hebben, net als er 'gematigde' moslims bestaan die eveneens geweldloos zijn.
Echter, toen destijds puntje bij paaltje kwam, werden de gematigde nazi's geviseerd/gecontroleerd door hun extremere landgenoten en desnoods al dan niet hardhandig 'overtuigd', om minder tolerant te zijn tegen de geviseerde 'untermenschen'.
Verplaats dit gegeven naar de 'gematigde' islam mbt niet-moslims en mijn 'vooroordelen' worden bevestigd, elk poco-gelul ten spijt.
Toch is dat een heel ander verhaal vanwege alle verschillende stromingen binnen de islam over heel de wereld verspreiden. Het door u beschreven verschijnsel gaat zich niet voordoen onder die 5 a 6 procent moslims hier. dat kleine radicale deel van hen heeft niet de benodigde macht om de rest met zich mee te trekken, de nazi's hadden dat wel.
atmosphere is offline  
Oud 10 maart 2016, 20:16   #194
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Toch is dat een heel ander verhaal vanwege alle verschillende stromingen binnen de islam over heel de wereld verspreiden. Het door u beschreven verschijnsel gaat zich niet voordoen onder die 5 a 6 procent moslims hier. dat kleine radicale deel van hen heeft niet de benodigde macht om de rest met zich mee te trekken, de nazi's hadden dat wel.
Maar geef mij nu eens een deftige uitleg waarom in godsnaam Europa moet herschapen worden en gedomineerd door de moslimcultuur ?? waarom die verandering ? in godsnaam waarom en wie en wat zit daar achter ? wat is de bedoeling ? wie heeft dat gewild of gevraagd ?
Oud 10 maart 2016, 20:23   #195
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Is het normaal dat 11 11 11 en het rode kruis lezingen geven over Syrië in Gemeente lokalen ? en dat je nog moet betalen zelf aan hun kassa om te gaan horen wat je dagelijks op Tv hoort & ziet fuck zeg , wat een belabberde stomme geld kwestie , je zou geloven dat dit alles een opgezette constructie is voor het rijke Westen te gebruiken ....fuck domme mensen die daaraan meedoen//

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 maart 2016 om 20:34.
Oud 10 maart 2016, 20:37   #196
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Niemand zegt dat alle mohamedanen dood moeten,
genoeg lieden hier die nukes willen inzetten tegen landen in het M-O , een nietsontziende massa moord, het toppunt van geweld. Dat staat voor mij gelijk aan iedere moslim dood willen.

Citaat:
ze hebben toch hun eigen landen, daar kunnen ze heengaan, in alle vrijheid, vrede & rust hun vredelievende, tolerante, geweldloze schattige ideologie beleven, zonder die ambetante wetten en regels van ons westen die hen toch maar storen bij e beleving van hun vredelievende enzovoorts...
U vergeet steeds dat de burgers daar niets te vertellen hebben, maar de grootmachten, dictators en extremistische groeperingen. Dat gaat over zeer concrete zaken in het dagelijks leven en niet alleen over islam.
Dat de regels van het westen hen storen is weer cherrypicking, dat gaat helemaal niet op voor het grootste deel v/d vluchtelingen.

Hun kritiek gaat vooral over wat het westen doet in hun wereld.

Citaat:
Joden hadden geen eigen land(en) toen, nu gelukkig wel, of de geschiedenis zou zich wel degelijk opnieuw herhalen, door mohamedanen natuurlijk, die daar nooit vies van geweest zijn, de allereerste was zelfs hun eigenste profeet die eigenhandig 'n ganse stam joodse mannen uitroeide middels onthoofding, zelfs jongens die al wat schaamhaar hadden moesten er aan geloven, de rest; vrouwen en kinderen werden (seks)slaaf.
Weer het zwaartepunt bij islam leggen. En moordpartijen zijn geen unieke eigenschap van moslims, dat is echt

Citaat:
Mooi èh? Die vredelievende 'god'sdienst?
Helemaal niet , dat is geen enkele godsdienst.

Citaat:
Dan vraagt men zich af waar ze hun inspiratie vandaan halen...
Ik niet eigenlijk.
Het gaat niet alleen over geloof , het zijn lokale overheden, groeperingen en dictators die werkelijk de dienst uitmaken.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 maart 2016 om 20:38.
atmosphere is offline  
Oud 10 maart 2016, 21:05   #197
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat hij niet begrijpt, is dat zijn vergelijking mank loopt. Hij vergelijkt immers alle Moslims met Nazi's, wat ook wel logisch is in zijn gedachtegoed... Terwijl hij de Moslimfanatici met de Nazi's zou moeten vergelijken, en alle Moslims met alle Duitsers.

Eigenlijk zegt hij, als ik zijn eigen redenering eventjes omdraai, dat alle Duitsers Nazi's zijn. Maar dat beseft hij niet, en zal hij waarschijnlijk nooit beseffen...

(Eerlijk is eerlijk, zijn vergelijkingen trekken eigenlijk zelfs op niks, maar bon, ik zit op de trein naar huis en heb tijd te verliezen)
Oud 10 maart 2016, 21:09   #198
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Man man, het ging hier nergens over jou, maar jij bent degene die voor Ke Nan in de bres sprong.
Dat je al dan niet moslim zou zijn, je mon fou, je sympathie voor islamvolgers - al dan niet 'seculier' - is anders duidelijk genoeg.
Ke Nan is, op dit forum althans, een toffe gast, maar toch neem ik het niet voor hem op, hoor. Hij is groot genoeg om dat zelf te doen.

Ik wilde aantonen dat jij boordevol vooroordelen zit, en je hebt het grandioos aangetoond, waarvoor dank. Weet je nu al of ik een Moslim ben, of niet?
Oud 10 maart 2016, 21:10   #199
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar geef mij nu eens een deftige uitleg waarom in godsnaam Europa moet herschapen worden en gedomineerd door de moslimcultuur ?? waarom die verandering ? in godsnaam waarom en wie en wat zit daar achter ? wat is de bedoeling ? wie heeft dat gewild of gevraagd ?
Waarom zou dat zo zijn?
Oud 11 maart 2016, 00:06   #200
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Met mijn maten wil ik altijd praten....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be