![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Eigenlijk is dat ventje een slechte terrorist daar zijn eerste aanslag mislukt was en hij zich vrij snel heeft overgegeven. Best eigenaardig dat zijn eigen kompanen dit zo niet zagen en hem zelf een kopje kleiner wisten te maken. Of is dit alles in scene gezet en mogen we ons nog aan wat anders verwachten? Sven Mary dient met ingang van vandaag geschrapt te worden van de balie. Uitleveren aan Frankrijk, dat men zich daar over het probleem Abdeslam buigt. p.s. Als dat zo voortgaat, zie ik die nog vrijuit gaan ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2016 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mary mag waardevol vinden wat hij wil, de wet is wat ze is. Ook voor moslimterroristen die strafvermindering hopen te bekomen door beroep te doen op een wet die niet bestaat.
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal trouwens volgens de Franse wetgeving berecht worden. Iets aan België vragen heeft dus weinig nut...
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is zó dood...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik nog niet te zeker van of die zo dood zal zijn ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie kijken teveel naar Amerikaanse tv-reeksen.
![]()
#7 |
Banneling
|
![]() Wanneer gaan ze hem aan Frankrijk uitleveren?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() ![]()
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Abdeslam gaat nog een invaliditeitsuitkering krijgen wegens knieblessure.
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen reden om het niet te doen.
#13 |
Banneling
|
![]() En wat dan? In de cel tot zijn dood?
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Een kogeltje van 0,80 cent door zijn hersenpan lijkt mij stukken goedkoper.
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik is er een nieuwe serie bezig maar ik kijk er met afgrijzen naar.
Enkele delen van de bewuste serie: Handlanger Picknick Ontstekers Wordt vervolgt (naar alle waarschijnlijkheid toch ... ![]() Ik hoop dat de ordediensten/staatsveiligheid rekening houden met het feit dat die zich te snel heeft laten oppakken, dat ruikt naar dat er wat anders op til is. Maar ja, dat zal wel weer aan mijn paranoia liggen zeker? p.s. Snel even een 'vergeten aflevering' van de serie toevoegen. flessengooiers
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2016 om 20:39. |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2016 om 20:41. |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn moslimbroeders in de gevangenis zullen hem in elk geval niet gunstig gezind zijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |