![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kan een Vlaams Blokker evolueren. Enige introspectie geeft me meteen een voorbeeld. Van Vlaams Blokker naar nog een niveau hoger. Vergeleken met mezelf zijn Vlaams Blokkers moslimknuffelende mietjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vrienden van mijn vrienden zijn mijn vrienden, zodat de benaming Nieuwe Vreemdelingen Alliantie niet uit de lucht gegrepen is ! Saudi’s willen miljarden in Antwerpen investeren ! http://www.standaard.be/cnt/dmf20150504_01662541 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-'racisme' (vooral tegenover moslim) flink opschroeven -Vlaamsnationalisme terugschroeven. Als ze zo evolueren, dan overweeg ik ervoor te stemmen, tenzij een andere partij ontstaat of in die zin radicaal evolueert.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eventjes wat ernstiger nadenken verklaart nochtans al heel wat. Herinner je je Johan Demol? En hoe populair die extreem rechtse smeerlap in Brussel was? Nochtans wonen er voor zover ik weet niet gek veel mestkevers in Brussel. Aan wie dankte Demol dan zijn populariteit, en waarom? Aan Brusseleirs natuurlijk. En daar horen zeker ook Brusseleirs bij zoals Bad Atilla. Maar d�*�*r dacht het regime anders over. Demol werd dus "onthoofd", zij het figuurlijk. Ook toen de man officiëel mestkever werd had het regime een oplossing voor het nieuwe probleem. Je herinnert je toch nog dat perfide maar efficiënte kantje aan het Lambermontakkoord waar, nog maar eens, de grondwet voor werd verkracht? Democratie op zijn Belgisch is toch iets prachtigs, nietwaar? Enfin. Eind goed al goed. De Mol was uitgeschakeld, en de mestkevers werd eveneens de weg versperd in Brussel. Brussel kon een rustige, rijke, multiculturele stad worden zoals het de bedoeling was. Niets stond dat nog in de weg. En zo geschiedde. De onverlaten die ooit met hun volle gewicht achter mestkever Demol stonden beseffen vandaag dat ze ongelijk hadden, en zijn w�*t blij met "leiders" zoals Moureaux, zijn opvolgster, en de 18 andere burgemeesters, alsook met hun PS-president. Ze zijn ook allemaal Franstalig. Zéér belangrijk. Ook voor bepaalde Brusselse "Vlamingen".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 maart 2016 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/%C3%89volu%C3%A9 ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 maart 2016 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als insider kan hij het weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() En toch ga ik niet zwijgen integendeel ik ga lastiger en lastiger worden tot de laatste snik ! de groeten.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 maart 2016 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom het VB geen toekomst meer heeft. Ik noemde de onthoofding van Demol, en het perfide maar efficiënte Brusselluik van het Lambermontakkoord. https://www.law.kuleuven.be/jura/art/39n2/bourgeois.htm En dan hebben we het niet eens over de gevolgen van het cordon sanitaire, het herhaaldelijke sleutelen aan de wet om het VB voor de rechter te kunnen krijgen, en de veroordeling van haar VZW-'s in Gent.....wegens zogenaamd "opiniedelicten". Niet wegens het beramen of plegen van terroristische aanslagen....
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() en ik denk niets van buiten te hebben geleerd mocht je je studies goed voorbereid hebben zou je kunnen weten tegen wie er te spreken valt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ideaal is het idd niet, maar er worden geen miljoenen Congolezen meer de handen afgekapt en/of vermoord omdat ze niet willen werken voor hun Belgische overheerser.
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |