![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorgoed. "Voorgoed"duurde exact zeven maanden, waarna je schaamteloos, met hangende pootjes, en met de levensgrote pretentie die we van jou gewend zijn, terugkeerde. Het bewijs van je hoge IQ heb je in die zeven maanden geleverd met een succesvol eigen forum. Van hoog intellectueel niveau getuigen vooral de bijbehorende chatsessies.
![]() |
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ad absurdum is een uitdrukking op zich. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Banneling
|
![]() Ik heb een volledig en volledig correct verslag gegeven van mijn grappige belevenissen met mijn laatste verhuurder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Banneling
|
![]() Telkens ik denk aan nare huurder, verschijnt er steeds dezelfde kop in mijn gedachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdoeme, bij mij ligt het ook op het puntje van mijn tong, maar hoe noemt da mens nu weer ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Banneling
|
![]() Straks meer over nare huurders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 april 2016 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Banneling
|
![]() Een sympathieke huisjesmelker
Ik woonde dus ooit zes jaar in een bouwval tot die verkocht en afgebroken werd onder mijn gat. Mijn onderkomen was betaalbaar met een dop, en de eigenaar vriendelijk. Hij bezat een impressionant kasteel in Oostkamp Bulskampveld en deed bij mij de meeste reparaties zelf. Bijvoorbeeld herstelde hij de afloop van de douche twee keer zelf. Twee keer liep daarop het appartement van de onderburen, leefloontrekkers, onder water. Toen stuurde hij een loodgieter. Die ik moest betalen. De zolderverdieping boven mij verhuurde hij aan een jonge uitgeprocedeerde asielzoeker, een illegaal dus, maar wel een met hogere opleiding en vast werk. Dat was eigenlijk een normaliter onverhuurbare ruïne waar het water door het dak lekte. Ik was er een paar keren op bezoek maar maakte dat ik rap terug weg kwam. Maar goed, een illegaal stelt geen hoge eisen. Je wordt ook niet bestraft om illegalen onderdak te bieden. Je kan het zelfs nog erg sympathiek vinden van een eigenaar. Ik ben zelf nog eens gaan getuigen bij de politie, op vraag van die illegale jongeman zelf, dat hij daar vast verbleef, opdat ze hem zouden inschrijven in het bevolkingsregister, met zijn lief en zijn vers kindje, dat hij had het laatste jaar verwekt had. Een sympathieke afbreker-nieuwbouwer. De bouwval werd het zesde jaar van mijn huur verkocht voor afbraak. Niet onlogisch want het huis was scheef aan het wegzakken. In sommige scheuren kon je een vinger steken... De nieuwe eigenaar stuurde een advocatenbureau op ons af dat beweerde dat onze huurcontracten vervallen waren, nul en ongeldig. Aangezien jaarcontracten. De illegaal liet hij zich door de nieuwe eigenaar met diens camionette onmiddellijk gratis 150 kilometer verder verhuizen naar Antwerpen. Dat was een gentlemen -agreement in ruil om het gebouw onmiddellijk te verlaten. Ik procedeerde voor de vrederechter, en kreeg zes maanden opzeg plus mijn huurwaarborg terug. De OCMW -gangers met schuldbegeleiding van de benedenverdieping werden via een uitzettingsprocedure door de rechter verwijderd. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 april 2016 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |