![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een rechtsstaat is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het feit dat er een officiële klacht tegen Stevaert werd ingediend noch de zelfmoord van Stevaert bewijzen (toch volgens de regels van die rechtsstaat) dat die klacht ook op waarheden berust. U mag gerust Stevaert een verkrachter noemen. Maar als u beweert dat zijn schuld bewezen is, dan zeg ik dat u een loopje neemt met de regels die in een rechtsstaat van kracht zijn. Iemand die (terecht) veel waarde hecht aan de rechtsstaat zou dat niet doen.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 4 april 2016 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Minister-President
|
![]() Die rechtbank had klaarblijkelijk elementen die erop wezen dat die klacht inderdaad gegrond zou kunnen zijn.
Ondertussen blijf ik wachten op Knuppels bewijs.
![]() |
#944 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit je rijke ervaring weet je toch beter dan een ongeschoolde dat een doorverwijzing helemaal geen veroordeling is ? Anders kunnen we gigantische besparingen doen in het gerecht hoor. Zelfs in Iran of Saoudi-Arabië ben je niet schuldig zonder vonnis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koppel dat aan het gegeven - zoals eerder al werd aangestipt - dat ze dat zonder ernstig bewijs niet zouden doen bij Jan en klein Pierke, laat staan bij iemand zoals Stevaert. Ik zei niet dat hij veroordeeld was, daar heeft hij zelf voor gezorgd dat dat niet meer kon.
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat iemand zou beweren dat Hitler onschuldig was voor de moord op de joden want niet veroordeeld omdat hij zelfmoord pleegde, dat is toch te gek voor woorden. We hebben daar geen vonnis voor nodig om te weten dat hij schuldig was.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 april 2016 om 21:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh... Aah! Drama.
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Minister-President
|
![]() Er zijn redelijk wat aanwijzingen dat het vaak Kleine Steve was die besliste wat Grote Steve moest doen...
Ik denk dus dat we er van mogen uitgaan dat hij zich niet voor niks verzopen heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide hebben misdaden gepleegd, ze zijn niet veroordeeld omdat ze zelfmoord gepleegd hebben.
Er zijn inderdaad gelijkenissen. Citaat:
Dat is veelzeggend. Dat is ernstig. Dat is niet iets dat de rechtbank doet als er ernstige twijfel bestaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juridische onschuld betekent niet noodzakelijk onschuldig in de realiteit.
![]() |
![]() |
#957 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Los daarvan: een in verdenking stelling is helemaal geen bewijs van schuld. Hoogstens een vermoeden van schuld.
![]() |
![]() |
#958 |
Minister-President
|
![]() Dat is waar. Maar ik heb vooralsnog geen enkel bewijs gezien door de heren die beweren dat Stevaert schuldig is.
![]() |
#959 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
|
![]() |