![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Ik heb nog nooit bedienden in de privee hun tijd zien vullen met de krant lezen of met hun smartphone.Als ik in de openbare bib kom daar in tegen...
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#183 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goed, zeg ik, ik zal donderdag terug langs mijn huisarts gaan. Maar let op zeg ik hem, als die me donderdag en vrijdag terug thuis schrijft, dan laat ik het er niet bij, want dan is een van jullie twee aan het liegen. Het was plots zo dringend meer, blijf maar thuis deze week zei, maar daarna terug gaan werken hé! Als ik genezen ben wel, zei ik hem, terwijl hij doorging, hij hoorde me wel maar hij reageerde er niet meer op. Ik heb in mijn tien jaar bij de stad ene keer voor gehad dat ik geen controle kreeg tijdens ziekte. Dat was toen die van ons haar immuniteitssysteem heel slecht was van de chemo, en ik kreeg bronchitus, dan ben ik twee weken op het clubhuis gaan wonen, voor alle zekerheid. Ik had dan ook op het ziekenbriefje van de stad mijn verblijfsadres doorgegeven op het adres van het Clubhuis van het Antwerpchapter, er is toen geen controle dokter komen opdagen. Dat was de enige keer dat ik geen controle kreeg.
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of waarom denk je dat in veel bedrijven al filters werden geplaatst op de internet verbindingen ? Zomaar ?? http://ondernemingsdatabank.indicato...180601/related http://www.hrsquare.be/nl/nieuws/689...jdens-werkuren Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 april 2016 om 17:13. |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een gewerkt jaar dat 1,1 jaar telt voor het pensioen. Lucratieve berekening van dat pensioen Gemiddeld 20 procent meer verdienen dan vergelijkbaar met de privé. Bij het kadaster in Leuven mosselen Friet aan 2 euro Kleuterleidsters met een loonbarema waarvoor je in een verzekeringsmaatschappij hoger middenkader moet zijn enz.... Geen wonder dat we failliet gaan. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maak dat aan Jan Duif wijs die braaf zijn verzekering komt betalen wijs maar niet aan simpele Fred Fred denkt dat dit een grotere oorzaak zou kunnen zijn http://www.demorgen.be/opinie/8-000-...-aan-b0c554c5/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 april 2016 om 17:16. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat van die mosselen friet haalde ik maar aan als anekdote omdat ik het zelf heb gezien. Ik kon daar toen uren wachten maar voor mij geen mosselen. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Europees Commissaris
|
Ga naar de dokter en vraag hem wat er mis is met jou,je wil al je collega's op hun muil slaan.Gegarandeerd een briefje voor een burn-out.
Laatst gewijzigd door Rahowa : 11 april 2016 om 17:25. |
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/opinie/8-000-...-aan-b0c554c5/ |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zullen maar niet beginnen over de verhaaltjes die mensen al hebben beleefd met hun verzekeringen zeker |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Binnen een maatschappij moet je kader 2 zijn om het barema van een kleuterjuf te volgen. En als je het wil weten: op je autoverzekering betaal je 27,1O procent taks aan de staat en rest er voor de makelaar 17 procent comissie, waar je dikwijls nog een stuk moest van laten vallen omwille van concurrentie. De staat verdient dus op een autoverzekering bijna dubbel zoveel als de makelaar zelf, los van de kosten, de belastingen op de comissie enz.... |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.jobat.be/nl/artikels/het-...00-euro-netto/ |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Banneling
|
Firmawagen, jackpot bij het pensioen, ecocheques, hospitalisatieverzekering voor het hele gezin, 13de maand.
Deze vrouw is duidelijk beter af dan deze: http://www.jobat.be/nl/artikels/het-...00-euro-netto/ |
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is een droomjob! |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#200 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Je moet daar dan ook niet meer voor afdragen, en er word je met aandrang aangeraden om zelf een spaarpotje aan te leggen. D�*�*�*g solidariteit. Dank u vakbond, voor het ondermijnen van de solidariteit door het promoten van het profitariaat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|