![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#902 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#903 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zou 'Pyongyang Blues' niet een meer aanslaande titel zijn?
|
|
|
|
|
|
#904 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#905 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#907 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
|
|
|
|
|
|
#908 |
|
Banneling
|
Wat een moeilijke bevalling...
|
|
|
|
|
|
#909 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#910 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#911 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) << ... Déj�* dans l’avion, elle avait ressenti un sorte de retour au pays ... >> << ... elle était jusque-l�* pas retournée en Corée. >> En verder ben ik niet meer geraakt. Véél te monotone verteltrant naar mijn goesting, en te weinig diepgaande reflecties. SAAI! Voor de liefhebbers: https://wihihi.wordpress.com
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#913 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Reinilde heeft blijkbaar zijn 'verbeterwerk' niet echt ter harte genomen... Straks zit hij ook nog achter die plagiaatclaim... Een mol ? Wel spannend |
|
|
|
|
|
|
#914 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van de tienduizend boeken die ik las, was er nauwelijks één waar geen fouten in voorkwamen na tussenkomst van professionele proofreaders en editors. Als je niet verder geraakt bent dan het begin is het geheel afbreken ongeloofwaardig. Zwijg dan liever. Te weinig diepgaande reflecties is niettemin een lacune inderdaad waar ik ook direct aan dacht, zonder het te willen vermelden. Niet iedereen schrijft in de stijl van Kundera. Of wil en kan dat. En vooral: dit is geen ideeënroman. Als Bem in het vervolg diepgaande reflecties nodig acht, kan ze ze bij mij gratis komen halen. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 april 2016 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#915 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
niet op letten eno .... ben al blij dat er geen obvious typo's in staan .. de beste ben ik sowieso toch niet (en wil ik ook niet zijn) lol
in ieder geval er staat nu een filter op ivm de comments + dat de editor die pas deze ochtend had gezien toen ie het er terug opzette .. en zo is z'n euro ook gevallen |
|
|
|
|
|
#916 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tja djimi ik zal toch maar effe antwoorden: ik heb met opbouwing van spanning gewerkt, 't is te zeggen dat de eerste 5 chapters tamelijk dull zijn indeed, maar vanaf 7 & 8 komt er intrige & suspens, en zo vanaf 20 een geheel andere wending LOL
|
|
|
|
|
|
#917 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ps, wat is er mis met 'un sorte de retour au pays'? retour is toch mannelijk? ik vind het in ieder geval niet verkeerd klinken .. lol
|
|
|
|
|
|
#918 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
lol, m'n 2de roman is alleszins iets beter op dat vlak -> gaat over Shangaï en Russinnen hihihi
|
|
|
|
|
|
#919 |
|
Banneling
|
|
|