![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#941 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat is de bedoeling?
Is het reeds zover gekomen dat we geen mening meer mogen hebben?
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 april 2016 om 15:39. |
|
|
|
|
|
#942 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#943 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Lees eerst haar boek integraal, zou ik je aanraden, voor je je mond zo wijd opentrekt. Allee hop aan het werk. Rimbaud ![]() Coralietje moet absoluut niet de absolute toppers evenaren noch emuleren. Dat weet ze en dat zei ze al. Het is voldoende als ze haar eigen stem en stijl vindt, en genre, en daar is ze inderdaad goed op weg voor. Dit is een zeer beloftevolle aanloop voor een succesvol schrijverschap. Goeie of slechte kritiek van beroepsrecensenten beïnvloedt nauwelijks de verkoop. Je kunt de negatieve gerust negeren, dat scheelt je een hoop ergernis. En negeer al zeker het gelul van pretentieuze amateurs die niet eens de moeite namen van je boek helemaal te lezen. Citaat:
U lijkt wel een zelfingehuurde debuutkraker met scheldneigingen. Citaat:
Alle werktijd is gewonnen tijd, maar ontspanning mag ook. Bovendien geniet je van de belangstelling. Dus doe wat je wil Bem. Citaat:
Citaat:
Je hoeft haar geen betweterige didactische lesjes te leren op dat vlak. Zonder franjes en rauw is het sowieso al. Maar dat heb je niet gemerkt want niet gelezen. Citaat:
En tot slot: Ik heb van Séoul Blues meer genoten dan van La Cena van Herman Koch, een wereldwijde bestseller. (de vorige roman die ik in het Spaans las) Laatst gewijzigd door eno2 : 14 april 2016 om 15:59. |
||||||
|
|
|
|
|
#944 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#945 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#946 |
|
Banneling
|
Ze schrijft boeken, punt. En ze publiceert ze. Al één goed boek tenminste. Jouw vulkaan laat enkel toxische protjes. Puur ressentiment.
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 april 2016 om 16:16. |
|
|
|
|
|
#947 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#948 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#949 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#950 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#951 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om de één of andere reden - of misschien zelfs meerdere verschillende redenen ineens - valt het mij bijzonder moeilijk dat te geloven. Raar, hé?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#952 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#953 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#954 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#955 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#956 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#957 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
iiii XD proet-proet LOL wihihihiiiii ^^ DUH Een heel bijzonder moment, dat wij mogen delen in het ontstaan van een nieuw literair genie. |
|
|
|
|
|
|
#958 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
iiiii!!!!
18 cm? Lolproet! Proetlol? ihihi XD XD PA => RD Proetproetproet!!!
|
|
|
|
|
#959 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#960 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb haar nog maar weinig advies gegeven, enkel wat steun en bewondering. Mijn enig advies heeft ze helaas in de wind geslagen: gratis op haar blog publiceren. Waarom zou ze zich op iemand moeten richten of zich laten manipuleren? Ze blijkt het allemaal wel best zelf te presteren. Ik was overigens afwisselend eilandloper, continentaal kluizenaar, eiland kluizenaar, continentaal kluizenaar, en nu weer eiland kluizenaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 april 2016 om 17:16. |
|
|
|
|