![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#602 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#603 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#604 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#605 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is het huidig systeem (sinds 2012) nadeliger voor de langdurig zieke leraar? Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2016 om 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#606 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Leerkrachten vaker en langer ziek, ook bij de directie |
|
|
|
|
|
|
#607 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#608 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2016 om 20:52. |
|
|
|
|
|
|
#609 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#610 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#611 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Van ex ambtenaren zoals Schoof .. heb jij nooit een dag gehad waarbij je geen zin had of niet kon en ook geen vakantie kon nemen ? Net zoals bij alles is het naar beneden instellen van geplogendheden en benodigdheden nefast voor de werking van een bedrijf/overheid/land. Afgunst is een zonde.
|
|
|
|
#612 | |
|
Banneling
|
Citaat:
21 baaldagen... |
|
|
|
|
|
|
#613 |
|
Minister-President
|
Net daarom. Voor één dag wordt er geen controlegeneesheer gestuurd. Een gemiddelde van 15 dagen per jaar? Vooral oudere. Eén op de drie ziektes was te wijten aan stress, depressies of burn-outs. Welke controlegeneesheer gaat die mensen werken sturen?
|
|
|
|
|
|
#614 |
|
Banneling
|
Geen één, omdat die mensen niet in staat zijn te werken door hun ziekte.
|
|
|
|
|
|
#615 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik betwijfel sterk dat iedere leraar gemiddeld 15 dagen ziekteverlof in afzonderlijke dagen opneemt. |
|
|
|
|
|
|
#616 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Seg iets anders: het onderwijs gaat toch ook staken hoop ik?
|
|
|
|
|
|
#617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#618 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een aantal malen ben ik zelfs gaan werken terwijl ik een doktersbriefje had. Als het echt belangrijk was. Beetje voorzichtig zijn en een taxi ipv een tram enz. Dat werd wel gewaardeerd door mijn toenmalige directe baas. Wat maakt dat die soms voor mij insprong, zelfs al was dat zijn taak niet .. bla bla ... Ik heb ook heel mijn loopbaan, altijd altijd met twee wekkers geslapen. Om zeker te zijn dat ik me nooit zou overslapen omdat een wekker kapot zou gaan. Zelfs terwijl ik grote gedeelten vlottende aanvang- en einduren had. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#619 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|