![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://blog.estately.com/assets/Snap...14-1042-AM.png
Lijkt me ook wel iets leuk ![]() http://www.rightmove.co.uk/overseas-...-53161219.html Dit heeft wel iets ![]() http://www.philamonk.nl/pressword/wp...oning3x225.jpg Ik ben met klein meer dan tevrede ![]() btw: Wie een goedkoophuisje zoekt in de USA: http://www.thisoldhouse.com/toh/phot...256816,00.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik meen me te herinneren dat Catweazle in een plaggenhut woonde.
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't mag ook een ietsje zuidelijker dan dit, maar 't geeft een goed beeld in welke richting het mag zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Catweazle was eigenlijk een soort aas. Ik vroeg me af wie er zou bijten. ![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OT: designvilla's die mooi in de natuur opgaan doen me ook wel dromen
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 april 2016 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de heerlijkheid van de locatie die telt, niet het bezit van een hoop bakstenen. Ik heb vrij zicht op de beschermde natuur langs alle kanten. Ik heb liever mijn geld op de bank en de de beurs staan en een droomhuurhuisje met een lage huur in de beschermde natuur in een bergbos aan zee dan een knoest van een huis bezitten in een gedegradeerde omgeving. En op je tandvlees zitten om het af te betalen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zei het toch al zelf. Een gerontofiele. Een necrofiele is ook leuk. Een jaar later was ze een alleenstaande moeder via iemand anders. Het kindje zag er niet uit als een zombie, dus was het zeker niet van mij. Indien dat wel van mij geweest was, kon het mij over tien jaar de rug toegekeerd hebben, zo rond 2025. Vraag het maar aan Eyflauwekull. Persoonlijk hou ik niet van de ongelijke liefde, daar kon ik mij zeker al in minstens vijf gevallen aan begeven hebben tussen 1989 en 2005. Vrouwen van mijn leeftijd ondernamen nooit toenaderingspogingen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij moet een constant buikgevoel van diarree hebben aan je vuile muilekoek teksten te beoordelen... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |