![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#24401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[
Laatst gewijzigd door Gipsy : 22 april 2016 om 19:01. |
|
|
|
|
|
#24402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgende keer zult ge wel uw pasta kunnen maken, zoals gepland. Vergeet ook het afzakkertje niet mét een Havanna erbij!
|
|
|
|
|
#24403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat Cookie een prijs zou moeten krijgen!
Hij is de enige die heel gedetailleerd foto's post van zijn dagelijkse fréééééééééééééééééét. Echt wel goede foto's trouwens. Niemand die het hem kan nadoen. Proficiat Cookie-monstertjeuuuuuhhhh ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#24404 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn eten is wel niet om doen. Zou ik echt niet binnenkrijgen.
|
|
|
|
|
|
#24405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind niks verkeerd aan het eten van Cookie. Als jij het niet zou binnenkrijgen: dan heb JIJ een probleem he. |
|
|
|
|
|
|
#24406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe niet zo klef... foto's van een zak patatten en een pot zout of een blok bakvet of voorverpakte hamburgers zijn totaal oninteressant
|
|
|
|
|
|
#24407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mag/moet opgehangen worden. |
|
|
|
|
|
|
#24409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik eet nu een overschotje van het avondeten: balletjes in tomatensaus en aardappelpuree.
|
|
|
|
|
|
#24412 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Restaurants van 1000€ zijn voor mij te min !!!! Ik wil mijn eten op een diamanten bord & drinkglazen , gouden bestek , mijn eten , perfekt gekookt op mijn verzoek !! Het water moet zeer zorgvuldig gekozen worden , geen spa , maar door mij gekozen waterbron , op de juiste temperatuur geserveerd !! Les nouvelles nouvelles nouvelles nouvelles cuisine Citaat:
m.a.w.: Wat men van mijn afval vindt , interesseert me geen rotte strontreet !!!! Ik kan zelfs garanderen , wat ik eet , het is niet giftig !! Bewijs: Ik leef nog steeds Maar ja , ben ik geen klasse te laag voor mensen ?? En ook , ik heb geen tuin !! Oh , Ik ben fan van Jeroen Meus , dagelijkse kost Valt zoiets wel te verteren ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|
|
|
#24413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2 eetlepels olijfolie, kwart liter tomaten passata, verse oregano, een fijn gesnipperde ui en drie geplette teentjes look op zacht vuur opzetten, een half glas rode wijn toevoegen en dan het belangrijkste ingrediënt : ansjovis uit een bokaaltje (die op olie, niet de droge). De ansjovis lost op en geeft het gerecht zijn typische smaak + zout. Enkel peper van de molen toevoegen dus, geen extra zout. Een bokaal ontpitte zwarte olijven halveren en toevoegen. Kappertjes laten uitlekken en toevoegen, kwartier op zacht vuur laten inkoken en reduceren, en dan voeg ik gehalveerde mini tomaatjes toe, nog vijf minuutjes maximum terug op het vuur zodat ze niet volledig uiteenvallen. Op het einde : een halve bussel bladpeterselie grof versnijden, zelfde hoeveelheid verse basilicum blaadjes, door de saus mengen. Klaar. Linguine van een goed merk gebruiken, bv Garofalo, die heeft een structuur die wat grof is en kan daardoor meer saus vasthouden dan goedkope supermarkt pasta. Al dente koken, afgieten en de saus en pasta dooreen halen. Bij het uitscheppen op de borden, royaal zijn met zwarte peper uit de molen. Enkele schijfjes parmigiano volgens smaak.
|
|
|
|
|
|
#24414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn vrouw kookt uitzonderlijk, moeilijk daar aan te tippen. Ik ben goed in Franse klassiekers, ris de veau sauce archiduc, choucroute Alsacienne, coq au vin, rognons de veau ?* la moutarde, boeuf en croute etc maar ook alledaagse zaken. Maar altijd met boter of olijfolie en nooit diepvries of conserven. Puree moet vers zijn, frieten moeten vers zijn, mayonnaise moet zelf gemaakt zijn etc.
|
|
|
|
|
|
#24415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is praktisch de goede manier om de verzuring op gang te krijgen ?
|
|
|
|
|
|
#24418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik vind dat veel werk voor resultaat is. De rauwe choucroute kan je in de Auchan voor 1.5€ de kg kopen. Met 3 kg eet je met 12man! Wel opletten de choucroute 2 ?* 3 keer in veel water te spoelen zo niet kan je darmproblemen krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#24419 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
SOS Piet heeft er eens een uitzending aan gewijd: http://koken.vtm.be/sos-piet/recept/zuurkool |
|
|
|
|
|
|
#24420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|