![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is van goede wil maar moet een tandje bijsteken. Dat goedkoop braadvet van Carrefour laten en werken met echte boter of goede olijfolie. Vooral al die diepvries laten en overstappen naar verse groenten en risico's nemen met verse kruiden.
Hij is moedig om het laten zien maar hij moet zijn smaakpallet ontwikkelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24443 |
Banneling
|
![]() Flipper is weer aan het flippen precies...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24449 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mijn allesbehalve bescheiden mening worden hier oude vetes beslecht.
Hebt elkander lief! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24450 |
Europees Commissaris
|
![]() Koningsnacht hier, oké ik heb een pilsje op, maar geen Oranjebitter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog effe dit:
Stoppen met mijn eten hier te posten om sommige te plezieren ?? Wat DIE gezellige chef-koks alhier , ga toch effe een broodje pindakaas freten !! ![]() Waarom posten ze zelf geen foto's van hun voorbereidingen ?? 80792598077648 Ook nog dit: - Patatten in de Carrefour of bij een groenteboer beide leveren ze in zakken , tenzij u zelf een tuin heeft !! Niet iedereen heeft een tuin !! ![]() Groenten kweken op't dak van't gebouw wordt niet geappreciëerd !! Ik krijg daar dus geen toestemming voor !! ![]() - Boter komt van een koe , en dan heb je margarine !!!! https://nl.wikipedia.org/wiki/Margarine Dit ook nog: Ik laat me inderdaad niet kisten ivm mijn eten !! - Een goei 33 jaar geleden , een friet met veel mayonnaise belandde in het gezicht van iemand die mijn friet wou stelen !! Ik kreeg een nieuwe op die z'n rekening !! ![]() Al eerder hier op't forum verteld: - Een trut met haar smoel in de bolognese saus gedrukt !! Ze pitsten in iedereens' eten , maar (nog niet alhier verteld) daarboven op nog een surprise , een pot mayo op haar smoelleke door nog iemand anders !! Ze kreeg de rekening & betaalde ![]() Nadien haar nooit meer gezien ![]() ![]() - En toen ik 12 was , we gingen eten met de buurt , nou .... eentje vond het geniaal om 2 potten mayo over mijn friet te kappen !! Want volgens hem , op friet hoorde veel mayo !! ![]() Mijn reactie: Ik kieperde de plastieke tafel met volledige inhoud op hem ![]() Ik mocht meteen vertrekken , maar die andere kreeg nadien te horen dat die nooit meer mee mocht eten met de buurt !! De andere wezen die lul aan als effectieve dader & uitlokker !! ![]() Het was niet z'n eerste keer dat die de lul uithing !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 april 2016 om 04:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() dinsdag , 26 april 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() maandag , 25 april 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb enkel dagen terug geprobeerd maar het lukt me niet. Kan iemand mij een tip geven hoe ik photo's kan downloaden naar een bijdrage. Ik ken het systeem om een photo van het web naar het forum te halen maar hoe en waar kan ik ze plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De omweg via de dialoogbox voor afbeeldingen is dan niet nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#24458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zalige saus om gebakken zwezerikken mee te begeleiden!
![]() |
![]() |
![]() |
#24459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24460 |
Secretaris-Generaal VN