![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en de grill kuisen... zeer vervelend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ben fan van gasbbq of electrische bbq. Dat gedoens met kolen, daar heb ik geen behoefte aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er eigenlijk leutig aan barbecueën?
Ik stel me nooit vragen naar het waarom, als ik iets leutig vind. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() mits betalen van een aangepaste milieuheffing moet dat wel blijven kunnen natuurlijk, we zijn geen onmensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verboden te verbieden, ben er alleen zelf niet voor te vinden maar iedereen hier in huis zit aan mijn oren te zagen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt waar, vorig jaar in de zomer.
Ik ga er bijgevolg op los stoken. Vooral kiekenbillen denk ik , dat duurt lang. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 9 mei 2016 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 mei 2016 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeft toch niet per se op de BBQ?!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() maar allee ... wat heb de gij tegen gezelligheid bbq in de openlucht eten drinken ...is toch reuze gezellig ,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 mei 2016 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niets, ik begrijp alleen de hype rond barbecueën niet. Als ik mijn vrouw bezig hoor, lijkt het wel of ik een doodzonde bega door geen barbecue in huis te halen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 mei 2016 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen hype. Belgen BBQ'en al sinds jaar en dag. Het maakt deel uit van ons DNA, net zoals de frieten met stoofvlees. Goed weer = BBQ, we zitten al genoeg binnen, dus als er eens buiten gekookt kan worden met de vrienden dan wordt dat gewoon gedaan. Elke reden om wat te zuipen is een goede reden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*. Nu, ik laat me geen angst aanspreken over wat dan ook maar dat wil niet zeggen dat ik, gelet op mijn medisch verleden, geen reserves kan hebben over vlees dat rechtstreeks boven vuur wordt opgewarmd.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Grillen is gezond feitelijk .. verstandig grillen...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 mei 2016 om 16:07. |
![]() |
![]() |