Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2016, 14:07   #541
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Ben echt niet overtuigd!
het is echt wel "het project dat"!!!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:10   #542
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wtf is dat inderdaad de laatste tijd met al dat fout gebruik van die en dat ?!? daar is toch echt niks gecompliceerd aan?!
opmerkelijke evolutie de laatste tijd, en ik kan de oorzaak niet duiden ... :s
In coro's geval vermoed ik te weinig "discipline, gehoorzaamheid, inzet, attitudes, respect en empathie "
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:10   #543
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat ontken ik.
Ik heb de indruk dat dit net wel enorm verbeterd is...
Uniformiteit (soms zelfs letterlijk) was vroeger prominenter aanwezig in ons onderwijssysteem. Kijk maar eens naar oude klasfoto's...
mijn ervaring is dat nog steeds alles geknipt wordt wat boven het maaiveld komt in de gerenomeerde colleges toch (mss iets minder bij de sj , intrinsiek dwars die club) ... terwijl het GO veel meer vertrekt vanuit het individu en daarmee aan het werk gaat ... zij hebben er ook ontieglijk meer middelen voor, moet ik er eerlijkheidshalve bij opmerken.
Oud 18 mei 2016, 14:11   #544
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
In coro's geval vermoed ik te weinig "discipline, gehoorzaamheid, inzet, attitudes, respect en empathie "
hij zal toch geen dubbelnick zijn van een forummer die daar een draad over gestart heeft onlangs ?
Oud 18 mei 2016, 14:11   #545
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

dat ze godsdienst geven achter de uren, en dat ze die les vervangen door iets interessants dat mensen nu nodig hebben:
- ofwel hoe schrijf ik een website/app/webdatabase
- ofwel hoe heb ik netetiquette en hoe onderhoud ik goeie sociale contacten via de sociale media
- ofwel hoe schrijf ik een artikel op een blog.

voila, een duizend keer interessanter en veel toepasselijker lesgebeuren waar iedereen al vingerlikkend gaat naar toekomen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:12   #546
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tien Bekijk bericht
Dat vind ik minder erg dan het verschil niet kennen tussen u en uw; of jou en jouw.
heb ik die gemaakt in één van mijn recentste posts ? kan best hoor, als t voor u een troost kan zijn, t is geen kwestie van niet weten, t is gebrek aan aandacht geweest dan en te snel posten ... meestal probeer ik er wel op te letten.
Oud 18 mei 2016, 14:13   #547
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tien Bekijk bericht
Dat vind ik minder erg dan het verschil niet kennen tussen u en uw; of jou en jouw.
ps gaan we elkaar nu al tutoyeren, ja ?

wij zijn bij mijn weten nog nooit officieel aan elkaar voorgesteld!

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 mei 2016 om 14:13.
Oud 18 mei 2016, 14:14   #548
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
dat ze godsdienst geven achter de uren, en dat ze die les vervangen door iets interessants dat mensen nu nodig hebben:
- ofwel hoe schrijf ik een website/app/webdatabase
- ofwel hoe heb ik netetiquette en hoe onderhoud ik goeie sociale contacten via de sociale media
- ofwel hoe schrijf ik een artikel op een blog.

voila, een duizend keer interessanter en veel toepasselijker lesgebeuren waar iedereen al vingerlikkend gaat naar toekomen
Dat wordt nu al gegeven in de lessen Nederlands, PAV, informatica, communicatieve vaardigheden, kantoortechnieken... zelfs bij NCZ.

Jij hebt echt geen flauw idee waarover je praat hè?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2016 om 14:16.
Oud 18 mei 2016, 14:19   #549
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ALe ik ga toch eens herhalen voor al die noise die hier aanwezig is: het onderwijs is gezakt in niveau, die van het middelbare zijn dikke broekvagers en plantrekkers geworden. Het systeem dat nooit iemand nog gebuist is, werkt ten volle ontplooing en zorgt voor de heerlijke roetsjbaan van het latijnse tot snit en naad; Men gaat eeuwig naar beneden, en eindigt als looser tussen de verbruinde klassen... Thats reality voor een deel van onze maatschappij. Heb je geluk dan plakken uw studenten in de hogere opleidingen latijnse/wetenschappe wiskunde of IWT.

De verslechtering die ik constateer is dat er vroeger GEEN KLOOF was tussen het laatste jaar en de eerste hogere opleiding nu GAAPT er een kloof tussen het laatste jaar en de eerste jaar hogere opleiding.

De kloof wordt door de meeste studenten gedicht, maar ze hebben vooral geleerd
- GEEN TARGETS HALEN... dat is voor niets nodig
- GEEN CURSUSSEN VOLLEDIG LEREN... waarom zou je dat doen gewoon random wat blokken en met wat geluk ben je erdoor
- GEEN CURSUS BEGRIJPEND leren, nee gewoon van ver eens lezen, al slapend de les volgen, en al slapend herlezen is genoeg
- GEEN CURSUS NEERPENNEN? nota's nemen waarom doe je dat ? Je blokt op de nota's van een ander
- GEEN CURSUS OVERSCHRIJVEN om te studeren.. nee waarom zou je dat doen ?
- GEEN CURSUS MEMOTECHNISCH samenvatten en vanbuiten leren.. Wadisdadde ?
- GEEN CURSUS OPZOEKEN EN BIJKOMEND MATERIAAL ZOEKEN, uw cursus van ver blokken is genoeg, opzoeken is verboden, non done, te streverachtig, en zeke r nooit buiten de lijntjes studeren dat bestaat niet
- GEEN CURSUS VERBANDEN LEGGEN... nee verbanden dat bestaat niet

dus jan gaat nu in één zinnetje van 45 letters dit tegenspreken.. En iedereen gaat begrijpen dat hij alle puntjes een voor een tegensproken heeft; ZO bvb in de stijl van de studenten krijgen geen cursus maar een opleidingstraject ? Wait and see
Oud 18 mei 2016, 14:19   #550
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ALe ik ga toch eens herhalen voor al die noise die hier aanwezig is: het onderwijs is gezakt in niveau, die van het middelbare zijn dikke broekvagers en plantrekkers geworden. Het systeem dat nooit iemand nog gebuist is, werkt ten volle ontplooing en zorgt voor de heerlijke roetsjbaan van het latijnse tot snit en naad; Men gaat eeuwig naar beneden, en eindigt als looser tussen de verbruinde klassen... Thats reality voor een deel van onze maatschappij. Heb je geluk dan plakken uw studenten in de hogere opleidingen latijnse/wetenschappe wiskunde of IWT.

De verslechtering die ik constateer is dat er vroeger GEEN KLOOF was tussen het laatste jaar en de eerste hogere opleiding nu GAAPT er een kloof tussen het laatste jaar en de eerste jaar hogere opleiding.

- GEEN CURSUSSEN VOLLEDIG LEREN... waarom zou je dat doen gewoon random wat blokken en met wat geluk ben je erdoor
- GEEN CURSUS BEGRIJPEND leren, nee gewoon van ver eens lezen, al slapend de les volgen, en al slapend herlezen is genoeg
- GEEN CURSUS NEERPENNEN? nota's nemen waarom doe je dat ? Je blokt op de nota's van een ander
- GEEN CURSUS OPZOEKEN EN BIJKOMEND MATERIAAL ZOEKEN, uw cursus van ver blokken is genoeg, opzoeken is verboden, non done, te streverachtig, en zeke r nooit buiten de lijntjes studeren dat bestaat niet

dus jan gaat nu in één zinnetje van 45 letters dit tegenspreken.. En iedereen gaat begrijpen dat hij alle puntjes een voor een tegensproken heeft; ZO bvb in de stijl van de studenten krijgen geen cursus maar een opleidingstraject ? Wait and see
Oud 18 mei 2016, 14:19   #551
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 18 mei 2016, 14:21   #552
Another Jack
Banneling

Standaard

Eén keer klikken is voldoende.
> Leerstof informatica 1B.
Oud 18 mei 2016, 14:21   #553
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat wordt nu al gegeven in de lessen Nederlands, PAV, informatica, communicatieve vaardigheden, kantoortechnieken... zelfs bij NCZ.

Jij hebt echt geen flauw idee waarover je praat hè?
mijn studenten kunnen geen app schrijven, kunnen geenPHP online met MYSQL verbinden en database uploaden, die weten iets over facebook omdat ze het zelf geleerd hebben, en die weten iets over online kanalen zoal syoutube omdat ze zichzelf daarin onderwijzen.

En het eerste , app in Java schrijven, een PHP website uploaden en opstarten geef ik u een garantie dat er geen enkel onderwijzer nederlands is die dat kan tenzij het toevallig een autist is die vergeten wiskunde te studeren heeft.
Oud 18 mei 2016, 14:22   #554
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de onderwijzers zijn weer bezig, weet je wat moest maarten malaise zijn website die fout niet geven dan was het een keer ok mijnheerke
Oud 18 mei 2016, 14:23   #555
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
En de leerkracht komt weer naar boven, in al zijn betweterij.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:23   #556
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
alsof die dingen tegenwoordig niet in een ASO richting zouden moeten zitten ...
Oud 18 mei 2016, 14:27   #557
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn studenten kunnen geen app schrijven, kunnen geenPHP online met MYSQL verbinden en database uploaden, die weten iets over facebook omdat ze het zelf geleerd hebben, en die weten iets over online kanalen zoal syoutube omdat ze zichzelf daarin onderwijzen.

En het eerste , app in Java schrijven, een PHP website uploaden en opstarten geef ik u een garantie dat er geen enkel onderwijzer nederlands is die dat kan tenzij het toevallig een autist is die vergeten wiskunde te studeren heeft.
Niemand kan iets, jij bent alwetend en superieur.
Daar komt het altijd op neer...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2016 om 14:31.
Oud 18 mei 2016, 14:29   #558
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En de leerkracht komt weer naar boven, in al zijn betweterij.
Het is nochtans Paul die dit belangrijk vond:
"hoe heb ik netetiquette en hoe onderhoud ik goeie sociale contacten via de sociale media
"hoe schrijf ik een artikel op een blog"

Wel, dat hij dan begint met zichzelf!
Oud 18 mei 2016, 14:32   #559
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is nochtans Paul die dit belangrijk vond:
"hoe heb ik netetiquette en hoe onderhoud ik goeie sociale contacten via de sociale media
"hoe schrijf ik een artikel op een blog"

Wel, dat hij dan begint met zichzelf!
Heeft niks te maken met netiquette of correct internetgebruik. Dit forum staat op een overjaarse server.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:32   #560
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

goeike!

al komen er uiteindelijk geweldig veel germanisten in IT terecht, dat weet ge toch ook ? taal is uiteindelijk taal, ook code

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 mei 2016 om 14:32.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be