Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2016, 02:41   #121
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik heb haar ook gegoogeld, en ben tot dusver geen gemanipuleerde beelden van haar tegengekomen. De andere beelden die ervan te vinden zijn lijken het verhaal eerder te bevestigen. Wees vrij om een link te geven naar die gemanipuleerde beelden. Waar zijn die?
Ik heb helemaal nergens iets geschreven over gemanipuleerde beelden.
Dat verzin je ter plekke terwijl je mijn bijdrage mee citeert.

Die foto's zijn in zo'n PERSPECTIEF gemaakt dat je 'distortion' krijgt, dat heeft niks met manipulatie te maken.

Ze ziet er iig op geen enkele andere foto zo uit als op die met dat kopvodmens bovenaan de draad.

Laatst gewijzigd door SDX : 19 mei 2016 om 02:42.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 02:42   #122
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Fantaman is't, die z'n wensen & hersenspinsels voor waar aanneemt.

Wie trapt daar in.
Waar zijn jouw bewijzen van gemanipuleerde beelden?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 02:44   #123
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb haar gegoogeid, en zo ziet ze er helemaal niet uit.
Die foto's zijn in zo'n perspectief gemaakt zodat ze helemaal misvormd werd.
Dat ze dat dubbel hoofddeksel afzet en iets deftig met haar kapsel doet. Het arme ding ziet er niet uit en haar ludieke actie laat me koud, bitter koud...
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 02:46   #124
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zijn jouw bewijzen van gemanipuleerde beelden?
Dat woord heb ik niet eens geschreven.

Wat is't gast, komt ge aandacht te kort, hebt ge er piezier in om dingen te verdraaien, te liegen en te fantaseren?
Zitten ze nog allemaal op hun plaats in de bovenkamer of is dat iets typisch links; liegen, verdraaien & fantaseren?

Laatst gewijzigd door SDX : 19 mei 2016 om 02:46.
Oud 19 mei 2016, 02:47   #125
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BTW; die domme kopvodmutzen wens ik 'n mohamedaans regime toe, ze weten niet wat hen overkomt, 't lachen zal rap vergaan.
Mohamedaan spelen in 'n westers land, beschermd door westerse wetten is makkelijk zat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dat we nu nog met die schijte aan ons been zitten ... er zijn nog geen problemen genoeg hier in dat rot apenland... de kopvodden plaag ,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is weer zo'n moslimtrut dat zich schijnheilig afvraagt hoe het komt dat haar (toekomstige) kinderen radicaliseren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
idd, en t blijft bij die ene die zich inhoudloos interessant poogt te maken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
U neemt de verkeerde vijand in het vizier.

Iets met Zaventem ofzo.

Ik ga me letterlijk kapot lachen als dit land volledig geïslamiseerd is.

Ongezien hoe zelfdestructief mensen zoals u zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Europa ook, dank zij de oikofobe zelfdestructie van subsidiegraaiende cultuurmarxisten en dito politici, alleen hebben sujetten als gij dat nog niet door.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zo zijn moslims blijkbaar. Uitlokken en dan schuld aan een ander geven.
Citaat:
Boeien wat zo'n kopvod te zemelen heeft, dat ze 'n beetje gaat aandachtshoeren in mohamedaanse contreien, ik stel 't kersvers opgericht islamitisch kalifaat voor, komt ze er meteen achter wat ze daar te zeggen heeft, hoe 't er daar aan toegaat, hoeveel rechten ze er heeft, wat ze daar waard is, hoe vredelievend & tolerant haar doodscultus is & of ze daar selfies tussen de venten mag/kan maken.
Aan jullie verzuurde en chagrijnige reakties te zien kan ik alleen maar besluiten dat dat moslima-meisje meer gevoel voor humor heeft dan jullie allemaal samen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Enig bewijs voor wat u schrijft?
Als het bovenstaande een indikatie is van de reaktie van aanhangers van die fossiele Filip Dewinter, dan kan ik mij voorstellen dat ze ook dit soort haatposts heeft gekregen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2016 om 02:49.
Oud 19 mei 2016, 02:49   #126
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat ze dat dubbel hoofddeksel afzet en iets deftig met haar kapsel doet. Het arme ding ziet er niet uit en haar ludieke actie laat me koud, bitter koud...
Ik had 't niet over dat kopvodmormel dat met trots de hele wereld met alle geweld moet laten weten dat ze de doodscultus, die nu al zovele slachtoffers op haar naam heeft, en waar 't mormel blijkbaar trots op is, aanhangt, maar over Anke.
Oud 19 mei 2016, 02:52   #127
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan jullie verzuurde en chagrijnige reakties te zien kan ik alleen maar besluiten dat dat moslima-meisje meer gevoel voor humor heeft dan jullie allemaal samen.

Als het bovenstaande een indikatie is van de reaktie van aanhangers van die fossiele Filip Dewinter, dan kan ik mij voorstellen dat ze ook dit soort haatposts heeft gekregen.
Besluit wat je wil.
In 'n mohamedaans paradijs, waar ze thuishoort, zal dat gevoel voor humor rap afgeleerd worden.
Mohzmedaan spelen in 't westen, beschermd door ònze, westerse wetten, is makkelijk zat, dat kan zelfs 'n chimpansee beter.
Oud 19 mei 2016, 02:53   #128
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Chapeau voor je 🎩, ik heb 't niet eens aangeklikt.

Boeien wat zo'n kopvod te zemelen heeft, dat ze 'n beetje gaat aandachtshoeren in mohamedaanse contreien, ik stel 't kersvers opgericht islamitisch kalifaat voor, komt ze er meteen achter wat ze daar te zeggen heeft, hoe 't er daar aan toegaat, hoeveel rechten ze er heeft, wat ze daar waard is, hoe vredelievend & tolerant haar doodscultus is & of ze daar selfies tussen de venten mag/kan maken.

Daarmee vergeleken zijn VB'ers koorknapen, en smeekt ze om er bij te horen.
Misschien wil ze aan de haard zitten van een VB'er.
Zonder de petsen.
Oud 19 mei 2016, 03:01   #129
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Misschien wil ze aan de haard zitten van een VB'er.
Zonder de petsen.
Ze wou er toch precies graag bijhoren.
Ze werd zelfs vriendelijk onthaald, ze is geen enkel moment in gevaar geweest, ze heeft niet voor haar leven moeten vrezen, ze werd niet aangevallen, aangerand, gemolesteerd, beroofd... integendeel.

'n Enorm verschil met haar soort- & geloofsgenoten bij westerse vrouwen.

Laatst gewijzigd door SDX : 19 mei 2016 om 03:01.
Oud 19 mei 2016, 03:02   #130
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Besluit wat je wil.
In 'n mohamedaans paradijs, waar ze thuishoort, zal dat gevoel voor humor rap afgeleerd worden.
Dat zou inderdaad een goede leerschool zijn om zélf aan de lijve te ondervinden wat het leven in een islamitisch ''paradijs'' is.
Ik denk dat er veel zullen zijn die een totaal ander beeld van de ''vreedzame'' islam krijgen, vooral de vrouwen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 03:04   #131
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze werd zelfs vriendelijk onthaald, ze is geen enkel moment in gevaar geweest, ze heeft niet voor haar leven moeten vrezen, ze werd niet aangevallen, aangerand, gemolesteerd, beroofd... integendeel.

Inderdaad !!
Oud 19 mei 2016, 03:14   #132
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dat is precies wat me er aan stoort. Ze liep het VB uit te lachen en niemand deed wat.

Ik krijg heimwee naar de VMO en het in de gracht slaan van Martine Tanghe.
Oud 19 mei 2016, 03:26   #133
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is eigen aan een 'rechtstaat', of nog juister: poco-staat. Want draai de rollen om en het kot is te klein. Alleen mohammedanen mogen provoceren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Waarom geen actie waar ook al de mannen een hoofddoek dragen, en dan de reactie zien van de moslim-macho's. Daar zou ik nieuwsgierig naar zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Zouden Moslims het leuk vinden dat ik selfie van mezelf neem aan de ingang van de moskee terwijl ik verkleed ben als travestiet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Selfies met de imam. Ze slaan u gewoonweg tot gruis mocht je zoiets doen plus nog een klacht van het CGKR er bovenop.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik vraag me af wat De Standaard zou schrijven indien enkele vrolijke jonge meisjes in bikini een selfie zouden maken bij de ingang van een moskee wanneer de moslims toestromen voor het vrijdaggebed.
Als die moslims even onverschillig reageren als op de VB-betoging bij die Moslim Expo in Antwerpen, dan gaat er hoogstwaarschijnlijk niks gebeuren. Mannen met hoofddoeken en travestieten zullen waarschijnlijk eerder hun lachlust opwekken. Het zou mij niet eens verbazen als ze er een selfietje mee gaan nemen. En imams gaan ook met hun tijd mee, en gaan een selfietje meestal ook niet weigeren.

westhoek.jpg
Oud 19 mei 2016, 03:28   #134
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is precies wat me er aan stoort. Ze liep het VB uit te lachen en niemand deed wat.

En dan maar zitten leuteren dat moslims gewelddadig zijn en vrouwen in elkaar slaan. Eigenlijk lijken westerse konservatieven en moslimkonservatieven erg op elkaar. Ze verlangen beiden naar een goeie ouwe tijd die nooit heeft bestaan (behalve in hun verbeelding), en in feite een slechte oude tijd is. Ze zijn elkaars spiegelbeeld, en hebben elkaar eigenlijk nodig om elkaars bestaanreden te rechtvaardigen.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2016 om 03:35.
Oud 19 mei 2016, 03:32   #135
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan maar zitten leuteren dat moslims gewelddadig zijn en vrouwen in elkaar slaan. Eigenlijk lijken westerse konservatieven en moslimkonservatieven erg op elkaar. Ze zijn elkaars spiegelbeeld, en hebben elkaar eigenlijk nodig om elkaars bestaanreden te rechtvaardigen.
Of het lijk van Cyriel Verschaeve overbrengen naar Alveringem.
Hou toch op, sukkel.
Oud 19 mei 2016, 03:40   #136
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of het lijk van Cyriel Verschaeve overbrengen naar Alveringem.
Hou toch op, sukkel.
Het overbrengen van het lijk van die oorlogsmisdadiger had inderdaad iets patetisch. Moedigde naïeve jonge mensen aan om te gaan strijden tegen die goddeloze bolsjevieken, maar vluchtte zelf weg toen de geallieerden eraan kwamen in plaats van zelf het goede voorbeeld te geven en zelf te gaan vechten. In feite was hij de katolieke variant van de islamitische haatpredikers die naïeve jonge mensen oproepen om naar Syrië te gaan vechten tegen de ongelovigen. Een soort katolieke Fouad Belkacem.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2016 om 04:01.
Oud 19 mei 2016, 03:46   #137
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Troost je.

Ze heeft er uiteindelijk enkel zichzelf belachelijk mee gemaakt, de verwachte of gehoopte reactie bleef uit en nu kan ze de foto's van haar totale falen, die overal verspreid zijn, niet snel genoeg verwijderd krijgen.
Oud 19 mei 2016, 03:49   #138
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Troost je.

Ze heeft er uiteindelijk enkel zichzelf belachelijk mee gemaakt, de verwachte of gehoopte reactie bleef uit en nu kan ze de foto's van haar totale falen, die overal verspreid zijn, niet snel genoeg verwijderd krijgen.
Ze zal het uiteraard niet zeggen maar dat was wel haar bedoeling.
Oud 19 mei 2016, 03:54   #139
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Troost je.

Ach, het is d?*?*rom dat jullie zo chagrijnig op haar selfie reageerden.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2016 om 03:55.
Oud 19 mei 2016, 03:54   #140
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Horen die niet bij ons juist zoals wij niet In SA thuis horen als Westerse vrouwen. Nu aan gij? blijft eerlijk.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be