![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat bedrijven dat mogen eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , mocht ze toch gelijk krijgen , en als de klant wegblijft ,
wat dan ?? PS: Wie herinnert zich nog Joyce van den hema AKA Joyce Van Op den Bosch ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loeien gelijk de koeien nog voor ze gemolken worden .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jij dat niet vindt.
Maar nu wel een beetje te koppig zijt om toe te geven dat je wat vlug was in je conclusie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische overheid stuurt een advocaat naar het Europees hof om te beletten dat, tegen de adviezen in, een werkgever reglementair kan beletten dat Fatima met een kopvod komt werken. Geen schijn van kans denk ik maar je weet nooit. Maar stel dat het absurde toch gebeurt dan mag de Marcel met mijter en staf komen werken de de Maurice met een vergiet en voetbalkousen. ![]() Elke dag Aalst carnaval op het werk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() "In de privé-sector heeft de overheid zich niet te moeien met kledingvereisten..."
Dit is mijn stelling, schoofzak, en daar blijf ik bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal het niet zien, indien er in de regering een sluitende afspraak omtrent deze ongeoorloofde démarche kan komen, zodat de zaak discreet besloten kan worden. Je zal het wel zien in het andere geval. In het parlement, als de bevoegde minister er over ondervraagd zal worden. Het is simpel: de een of de andere heeft in de duik iets proberen te forceren waar de coalitiegenoten niet mee akkoord zijn. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw regering is een crimineel leger .... die ons alle barbaarse mogelijke wetten en regels verplicht .... ten dienst van de immigranten ,, wij "moeten en zullen verplicht" ons aanpassen of we worden opgepakt en vervolgd en berecht door jullie !!! geen eigen mening mogen hebben zo erg zijn jullie !! , dat heeft niets meer met democratie te maken ! dit lijkt meer op een Russisch leger die klaar staat met een wapen tegen onze kop en roept verplicht te volgen en zwijgen !!!! .... meer is het niet . Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juni 2016 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik ...ik val nog liever dood .
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juni 2016 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je daar bang van? Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juni 2016 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |