![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw posts zijn altijd onvriendelijk, en ik heb u nog nooit kunnen betrappen op een poging tot een goede babbel! ![]() In de psychologie noemen ze dit 'projectie'! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
En als er vroeger mensen konden toveren, waarom is dat nu niet meer? Ook een goede vraag aan gelovigen is het volgende: Aangezien God alles kan, kan Hij dan ook een steen creëren die zo zwaar is dat God hem niet kan heffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over dit: Ik geloof omdat ik goedgelovig ben en volgzaam aan mijn ouders, die ook volgzaam waren aan hun ouders. Het is allemaal begonnen met leugentjes om bestwil die moesten camoefleren dat het om macht ging. Ze hebben me bij mijn teelballen gehad. Maar ondertussen is het te laat en te moeilijk om dat toe te geven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien alles niets meer is dan een eeuwenoude evolutie is de oorsprong mij toch nog altijd onduidelijk. Wie of wat ligt uiteindelijk aan de oorsprong van dit alles ? Heeft uiteindelijk weinig met godsdienst te maken, doch ontkennen dat er "niets" is, lijkt mij toch ook nogal naief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is vanalles, in alle maten en alle gewichten en alle geuren en kleuren, er is zelfs zo veel dat een mens dat niet kan vatten. Zo veel is er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Schepen
|
![]() ....
De Aarde is, naar alle waarschijnlijkheid, een levende Planeet, waarvan wij onderlinge deeltjes van uitmaken. Ik acht het best mogelijk dat onze bonte aanwezigheid hier, onder controle staat van breinen uit andere dimensionale geestelijke constructies. Zeggen dat wij uit stof en aarde bestaan en na onze dood, naar onze oorspronkelijke hoedanigheden zullen terugkeren, is (tot het tegenoverstelde bewezen is) juist! Het is echter slechts, één sobere gedachten uiting, zoals er nog wel anderen zullen zijn.
De waarheid, niets dan mijn waarheid: ..............................Zo helpe mij God. Laatst gewijzigd door LETSPANIC : 4 juni 2016 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juni 2016 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Hoh ! ewel merci ! kom dat nu eens tegen ... ik spreek door en hou gewoon geen blad voor de mond ... dat er veel mensen zijn die daar niet meekunnen omgaan is ook waar , op forums zitten meestal veel mensen op elkaar in te hakken en maken ze elkaar graag kopje kleiner ,, maar dat ik onvriendelijk ben ? is er wel echt over, trouwens in wat voor een apenland leven wij hier hé ?? het zou er nog moeten aan mankeren dat ik ga zwijgen voor die soort die hier de plak zwaait met hun regels en wetten die op niks trekken.... vergeet het !
|
![]() |
![]() |