Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2016, 19:02   #21
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Jazeker, en ondertussen laat men het moslimtuig ongemoeid simultane aanslagen voorbereiden want volgens de linkiewinkies moet rechts met harde hand aangepakt worden
Hallo ? Leef jij op deze planeet ? In frankrijk zijn duizenden agenten permanent met het opsporen van mogelijke terroristen bezig. Ook in België is dat de absolute prioriteit van de staatsveiligheid geworden zelfs in die mate dat men officieel in het parlement bevestigde dat alle resources die vroeger op economische contra spionage werden ingezet nu integraal naar contra terrorisme gaan.
Het screenen van internet maakt zelfs dat wat antwerpse jongeren die nog maar in planningsfase zaten al tegen de lamp liepen.

En jij gaat hier losjes vanuit de pols beweren dat "men het moslimtuig ongemoeid laat" ???
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 19:15   #22
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Maar ja jong, ge geloofd dat toch niet, een Fransman kan van alles zijn.
Een Marokkaanse vriend van mij had een hakenkruis op zijn arm staan en was daar fier op, hij verklaarde "Dat is tegen de Joden".
Wedden dat?
Oepsie!
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 19:16   #23
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bravo ! deze conclusie is nog onnozeler dan de vorige, en dat is op zich al een prestatie...

Eigenlijk heb ik dit draadje gestart om te testen hoe lang het zou duren vooraleer er een mongool een relativering + vergoelijkende link naar moslimterreur zou leggen.
Ik moet zeggen dat mijn stoutste verwachtingen overtroffen zijn.
" 't Was maar om te lachen" omdat we u in uw hemd hebben gezet. Flauw hoor.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 19:21   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
ik heb het altijd geweten: Vlaanderen is extreemrechts...
Heb je een trombose gehad of zo ? Het gaat hier over een fransman die op de grens van oekraine en polen is gevat met een auto vol explosieven en zware wapens. De politionele diensten denken richting een aanslag op het EK. En jij zit te zwammen over vlaanderen ?
Oud 4 juni 2016, 19:41   #25
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bravo ! deze conclusie is nog onnozeler dan de vorige, en dat is op zich al een prestatie...

Eigenlijk heb ik dit draadje gestart om te testen hoe lang het zou duren vooraleer er een mongool een relativering + vergoelijkende link naar moslimterreur zou leggen.
Hier van hetzelfde: Bomaanslag in het Poolse Wrocław

Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 19:56   #26
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Hallo ? Leef jij op deze planeet ? In frankrijk zijn duizenden agenten permanent met het opsporen van mogelijke terroristen bezig. Ook in België is dat de absolute prioriteit van de staatsveiligheid geworden zelfs in die mate dat men officieel in het parlement bevestigde dat alle resources die vroeger op economische contra spionage werden ingezet nu integraal naar contra terrorisme gaan.
Het screenen van internet maakt zelfs dat wat antwerpse jongeren die nog maar in planningsfase zaten al tegen de lamp liepen.

En jij gaat hier losjes vanuit de pols beweren dat "men het moslimtuig ongemoeid laat" ???
Dat is ook zo. Legion maakte duizendtallen sympathisanten bekend.
Paar verhoord, meteen vrijgelaten dagen erna een aanslag.
Ze kijken er op toe.
Zelfde met die gasten dat een aanslag in Antwerpen beraamden, ze komen pas dichtbij als er voor hun gevaar is.
Alsof ze zich niet kunnen misschatten en het gebeurd is voor we te laat waren?

Mijn vraag is vooral: wat gaan ze met die duizendtallen namen doen?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 20:00   #27
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Wie zijn dat eigenlijk 'extreem rechts'?
Wat doen die juist?
Zijn die georganiseerd?
Hebben die middelen?
Wat hebben wij daar juist van te vrezen?

Want ik heb zoals de meeste mensen de indruk dat 'extreem rechts' voornamelijk bestaat als retorische bangmakerij door de gevestigde orde.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 4 juni 2016 om 20:04.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 20:01   #28
Peche
Banneling

Standaard

En is er al ene amokmaker opgepakt die na de aanslagen onze pers aanviel?
Die sympathie betuigden en op de markt tijdens de krijtjestekening kalifaat gezinde slogans toeriepen?
Wat doen we met die voetbalsupporters die allah uhakbar riepen tijdens de minuut stilte????

Mogen we niet stil aan beginnen vermoeden dat iedere moslim meehuilt met de IS op zijn eigen manier.... die willen niet liever dat Europa islamiseert ...
De kop in het zand steken gaat niet baten. Ik opende een topic secular Europe met cijfers. Tegen 2050 is de klok omkeerbaar (tenzij we heel draconisch worden) en zal het sharia worden.
Ge gaat het U berouwen niet mee om een secularisme gevraagd te hebben.... Want een logisch gevolgd daarop is de sharia.
Ze heeft haar intrede al op Europees grondgebied gedaan. Maar laten we extreem rechts nawijzen? De waanzin voorbij!!!!!!

Ze moeten die gasten verzamelen en opsturen naar het kalifaat of FEMA.

Laatst gewijzigd door Peche : 4 juni 2016 om 20:01.
Oud 4 juni 2016, 20:29   #29
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En is er al ene amokmaker opgepakt die na de aanslagen onze pers aanviel?
Die sympathie betuigden en op de markt tijdens de krijtjestekening kalifaat gezinde slogans toeriepen?
Wat doen we met die voetbalsupporters die allah uhakbar riepen tijdens de minuut stilte????

Mogen we niet stil aan beginnen vermoeden dat iedere moslim meehuilt met de IS op zijn eigen manier.... die willen niet liever dat Europa islamiseert ...
De kop in het zand steken gaat niet baten. Ik opende een topic secular Europe met cijfers. Tegen 2050 is de klok omkeerbaar (tenzij we heel draconisch worden) en zal het sharia worden.
Ge gaat het U berouwen niet mee om een secularisme gevraagd te hebben.... Want een logisch gevolgd daarop is de sharia.
Ze heeft haar intrede al op Europees grondgebied gedaan. Maar laten we extreem rechts nawijzen? De waanzin voorbij!!!!!!

Ze moeten die gasten verzamelen en opsturen naar het kalifaat of FEMA.
tegen 2015is hij al lang dood en zijn dochters onderworpen aan een baardaap. Zijn kleindochters van 9 uitgehuwelijkt aan dito baardapen. Het zal hem worst wezen. Hij was ten minste poco tot in de kist.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 20:31   #30
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb je een trombose gehad of zo ? Het gaat hier over een fransman die op de grens van oekraine en polen is gevat met een auto vol explosieven en zware wapens. De politionele diensten denken richting een aanslag op het EK. En jij zit te zwammen over vlaanderen ?
ah, dus, het mag enkel over Oekraine, polen en frankrijk gaan dan. Had dat dan gezegd.
Idd, Frankrijk is geen enkel opzicht met vlaanderen te vergelijken.
Oud 4 juni 2016, 20:35   #31
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
ja, ik ga eens een topic posten waarin ik oproep tot ---, en als de flikken aan mijn deur staan zal ik zeggen dat het was om eens te zien wat er zou gebeuren. Het zou mijn stoutste verwachtingen overtreffen. Zoveel aandacht dat ik krijg in één keer.
Oud 4 juni 2016, 20:35   #32
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
tegen 2015is hij al lang dood en zijn dochters onderworpen aan een baardaap. Zijn kleindochters van 9 uitgehuwelijkt aan dito baardapen. Het zal hem worst wezen. Hij was ten minste poco tot in de kist.
't is nog erger, hij is na al deze hetze nog steeds liberaal.
Daar kan ik nu eens niet bij met mijn verstand....
Dat is gelijk opnieuw op de NVA stemmen voor een splitsing van Vlaanderen.
Oud 4 juni 2016, 20:41   #33
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:

heb ik dan "twee" (nl de vorige en die ervoor) "conclusies" gepost op dit topic? Tiens..
Ik dacht dat het opmerkingen en contestaties betrof.
Niks vergoelijkend. Een relativering idd. Terroristen zijn tot nog toe, zeker de laatste jaren, bijna uitsluitend moslims gebleken.
Oud 4 juni 2016, 20:47   #34
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
't is nog erger, hij is na al deze hetze nog steeds liberaal.
Daar kan ik nu eens niet bij met mijn verstand....
Dat is gelijk opnieuw op de NVA stemmen voor een splitsing van Vlaanderen.
Een Belgique �* papa establishment poco kereltje uit gegoede bon chic bon genre kringen.

Laatst gewijzigd door Mindset : 4 juni 2016 om 20:48.
Oud 4 juni 2016, 20:53   #35
Peche
Banneling

Standaard

Pandareus zal nog wel tot inkeer komen....
Wacht tot na de rammadam... Het zal een knaller zijn.
Oud 4 juni 2016, 20:55   #36
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ja ? Waar zit de fout ? Ik wijs op een extreem rechtse terrorist en zelfs op pagina één van het draadje is er al een schlemiel die begint te lullen over moslims terrorisme dat dan wel okee zou zijn. Of ga jij die lulkoek ook verdedigen ?
Oud 4 juni 2016, 20:58   #37
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja ? Waar zit de fout ? Ik wijs op een extreem rechtse terrorist en zelfs op pagina één van het draadje is er al een schlemiel die begint te lullen over moslims terrorisme dat dan wel okee zou zijn. Of ga jij die lulkoek ook verdedigen ?
idd panda, moslimterrorisme is helemaal geen item meer dezer dagen.
Oud 4 juni 2016, 20:59   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is ook zo. Legion maakte duizendtallen sympathisanten bekend.
Paar verhoord, meteen vrijgelaten dagen erna een aanslag.
Ze kijken er op toe.
Zelfde met die gasten dat een aanslag in Antwerpen beraamden, ze komen pas dichtbij als er voor hun gevaar is.
Alsof ze zich niet kunnen misschatten en het gebeurd is voor we te laat waren?

Mijn vraag is vooral: wat gaan ze met die duizendtallen namen doen?
Heu ??? Legion... ? Over wat heb je het ?
Oud 4 juni 2016, 20:59   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een fransman met extreem rechtse sympathie onderschept aan de grens van oekraine met polen met een massa wapens en 100 kilo explosieven in zijn voertuig. Mogelijk was hij van plan een terreuraanslag te doen op het EK.
Hopelijk kuisen de franse politiediensten dat extreem rechts milieu eens goed uit.
http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voe...ag-op-EK.dhtml
Enkel dat extreem-rechts ?
Of alle extremen met een terroristische inslag ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 20:59   #40
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
hij was het net die deze post plaatste, panda..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be