![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Een primeur als het ware ... voorlopig een vermoeden
![]() Rellen die ontstaan naar aanleiding van provocaties door 'locals' in Frankrijk ... Start van de Ramadan, die doorgaans gepaard gaat met geweld, en dat in combinatie met een drankfestijn ... Alle knipperlichten springen op rood. Volgens mij verzwijgen de media weer vanalles. http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voe...beginnen.dhtml Citaat:
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz4BMBgv0mI Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 12 juni 2016 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gekke is dat vechtsporten niet populairder zijn dan voetbal.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, 't zijn de voetbalhooligans en als ze in de reguliere pers zeggen dat 't hooligans zijn, dan is dat ook zo!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() http://www.mirror.co.uk/news/world-n...ang-70-8155993
"UK police blame gang of '70 French youths' for starting clashes with England fans at Euro 2016" Nog zo'n vage aanwijzing ... ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Voetbal is een oorlogscultuur geworden. Een voetbalmatch is geen sport evenement meer maar een mini oorlog.
En als de gelegenheid zich voordoet zet men die opgedane agressie buiten het stadion verder. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs al berichten gelezen als zou de Oekraïense Pravi Sektor relschoppers naar de match Rusland-Engeland gestuurd hebben om de Russische supporters in diskrediet te brengen. Tot zover de complottheorieën. Wat mij betreft zijn het gewoon bezopen fans van een proletensport die een stammenoorlog uitvechten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 12 juni 2016 om 11:08. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaren geleden, toen Engeland zelf veel te maken kreeg met hooliganisme in hun eigen voetbalstadions, hoorde ik een journalist, volkomen gedegouteerd, het volgende verklaren:
"Let's face the reality. Football is a backyard game for backyard people!" Toen vond ik dat ook overtrokken. Maar tegenwoordig niet meer. |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Eenmaal in de tribunes, lijken het bavianen. Terug op straat en straalbezopen, worden het agressieve bavianen. Maar ze zijn "sportief". |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zijn we al gewoon zeker.. En de Engelse hooligans.. zo'n brave en de Algerijnen in Marseille... nog braver http://www.hln.be/hln/nl/37302/Hooli...-stadion.dhtml |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men vraagt zich af waarom ze zo geduldig zijn met dat voetbaluitschot. Schop, sla en schiet er gewoon op.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn theorie nog eens herhalen:
één pro mille van de bevolking is psychpatisch-gewelddadig. Die mensen zoeken mogelijkheden waar geweld kan gepleegd worden op. Vroeger waren dat eer lokale bendes, motobendes enz. en sedert toch al flink wat jaren is dat het voetbal. Psychopaten kan je niet behandelen. En alleen maar beïnvloeden door zeer sterke negatieve prikkels. Klop niet op hun kop, want ze kunnen pijn verbijten, en staan met hun wonden 5 minuten later te pronken bij hun gezuip in hun café's .... Steek ze een eind in het gevang, zeker zo dat ze vb. hun terugvlucht missen, geef hen boetes (maar in die boetes ook; je moet er achter gaan gelijk achter een uitgebroken razend dier), hou hen preventief aan voor tot na elk evenement waar ze graag naar toe zouden gaan om te vechten .... en als enige behandeling, geef ze (op eigen kosten) een abonnement in een boksclub of soortgelijke club waar zware fysische inspanningen de regel zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, onze gevangenissen lopen al over van het aanwezige krapuul zodat men er noodgedwongen nog duizenden moet laten rondlopen. We kunnen ook blijven wekelijks een gevangenis bijbouwen...als aanvulling op de duizenden "sociale woningen" die er nog moeten komen voor al de sukkelaars en schorremorrie dat vertrekkensklaar staat richting onze landen! Leve onze politici en Europa! Tijd dat ze zichzelf nog eens wat opslag gunnen! |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze doen, het is een mooi moment om onopvallend en geheel per ongeluk eens wat serieuze oorvijgen te geven aan die ...ge weet wel wie.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 juni 2016 om 21:52. |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het verhaal van die Vlaming die afgerost werd door het Russische goelagtuig wel hilarisch: mijnheer had een Engels shirt aangetrokken en was vervolgens verbijsterd dat ze hem aanvielen als waren het hongerige wolven. Na een paar Russische stompen op zijn muil was zijn drang om nog voor de Engelsen te supporteren snel weg.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt voetballiefhebbers op allerlei intellectuele niveau's. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Quercus heeft gelijk. Alle intellectuele niveau's gaan dan op in een dierlijke massahysterie.
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |