![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de werknemer op om en bij de 50 zijn job verliest omdat hij te duur is geworden dan begint hij de facto de kost te dragen van de te hoge loonkost. Om dezelfde reden wordt btw niet puur betaald door de consument. De BTW verhoogt de prijs van het produkt in kwestie en aangezien de prijs stijgt zal de vraag dalen. Als de vraag daalt , dan wordt er minder verkocht en derft de handelaar inkomsten. Ergo hij betaalt een stukje van de BTW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitgaven moeten uiteraard onder controle gebracht worden, maar of je daar mee gaat toekomen is maar de vraag. Ik denk aan invoerheffingen en dergelijke meer, met kortingen voor bedrijven die hier mensen tewerkstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze delen wel mee als er te rapen valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover schreef ik het volgende.... Citaat:
Dat was gewoon zo in die jaren op het platteland... Citaat:
Doe ik ook niet,die extrapolatie maakt u in mijn plaats..... ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 14 juni 2016 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Visie en durf, meer heb je niet nodig. Maar zolang je je laat gijzelen door de "verworven rechten" van de babyboomers, is er weinig licht aan het einde van de tunnel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waarom jij in zo'n samenleving zou willen leven.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zover is het dus al gekomen dat men nu al niet meer mag zeggen dat dit vroeger de gewoonste zaak ter wereld was waarbij géén enkele ouder hierover ook maar verder nadacht.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel van wat jij koopt wordt nog hier gemaakt ?
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan het tempo dat de banken failliet gaan zou je vermoeden dat de afroming best gebeurt op het niveau van de banken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Zelfstandigen met een éénmanszaak die rendabel zijn bouwen best een (klein) vermogen op om hun mager pensioen aan te vullen met de winst uit dat vermogen. Als die winst belast wordt aan bv 30% zal dat vermogen 30% groter moeten zijn om dezelfde levensstandaard te kunnen behouden. Werknemers bouwen een vermogen op via groepsverzekeringen. Die groepsverzekeringen zullen er wel voor zorgen dat de winsten, via het buitenland, netto-winsten zijn. Het zullen dus de éénmanszaken zijn die last gaan hebben van de vermogenswinstbelasting. Het wordt helemaal erg als men zoals in Nederland fictieve winsten gaat belasten. Hetgeen in België ook nu al gebeurt. Ik heb verschillende jaren inkomstenbelasting moeten betalen op niet verhuurd (wegens te koop) onroerend goed. In principe heb ik niks tegen vermogensWINSTbelating. Maar de praktijk zal uitwijzen dat een kleine groep uit de middenklasse de dupe zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) Hoe groot moet je vermogen zijn om van de rente te leven ? Doe de berekening eens....met de huidige rentevoeten moet je al multi-euro miljonair zijn. 2) Net zoals bij groepsverzekeringen ga je gewoon als zelfstandige een stuk (of helemaal) van je kapitaal opeten tijdens je pensioen. Dat is de normaalste zaak. 3) Ik heb nog steeds geen afdoend antwoord gehoord op de vraag waarom vermogenswinsten anders belast moeten worden als inkomsten uit arbeid. |
|
![]() |
![]() |