![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hehehehehehe vandaag een Chinees take-awayke gedaan .. wacht ik post de foto's .... xd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() frééééééééééééééét!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() runderlapjes met ananas en groentjes ![]() kip met ananas en groentjes ![]() geflambeerde ribbetjes ![]() gebakken rijst ![]() & 2 extra gebakken rijst, daar ga ik lekker van smikkelen de komende dagen ehehehehehehehe XD! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24905 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Post hier eens een recept van iets dat je ZELF klaarmaakte. Uiteraard met detailfoto's van alle fases van de bereiding... Naar de takeaway gaan telt niet mee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh de titel is nochtans: wat eet/drink je nu? .. (nergens staat dat we moeten koken) lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24907 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24908 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24911 | |
|
![]() Citaat:
Wie gaat er nu voor 3 dagen bereid eten halen wanneer dat ook alle dagen vers kan gehaald worden? Antwoord: luie Bimbam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24912 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ivm je andere posting, no comment lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel kan je niet om met geld, dat is goed mogelijk. Je zegt zelf dat de chinezen dat microwaven... en dan ga jij het nog eens enkele dagen bewaren en blijven heropwarmen... Dat is niet echt gezond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() enkel de rijst warm ik weer op, de rest heb ik liever koud, ps men moet van iets doodgaan, lol j/k |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou ik graag het recept van kennen ! ziet er bijzonder lekker uit. Ik merk dat je vrouw graag veel koriander gebruikt. Ik krijg de mijne niet zo ver dat ze dat wil eten. Als alternatief blijft het dan bij platte peterselie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je meerdere dagen achtereen enkel van bij de meeneem chinees eet ga je een enorme hoeveelheid glutamaat (E621) binnen krijgen. Dat is een smaakversterker die jammer genoeg in take away chinese restaurants in zeer grote mate gebruikt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24918 |
Banneling
|
![]() Ik zag eergisteren bij dokter Oz op tv iets interessant. Wat gluten met je lichaam doen. Dat wekt bij sommige mensen een chemische op reactie waardoor ze allerlei gezondheidsproblemen krijgen.
Nu weet ik dat ge tegenwoordig niets meer moogt eten. Maar een maandje glutenvrij leven is wel het proberen waard. Laatst gewijzigd door Peche : 19 juni 2016 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24919 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tenzij glutamaten-intolerantie. De meest voorkomende symptomen van glutamaten-intolerantie zijn beschreven als het ‘Chineesrestaurantsyndroom’ en uiten zich in: krampen in nek en schouders, pijn in het aangezicht, roodheid, hartkloppingen, pijn in de borst, duizeligheid, misselijkheid, maagkrampen en braken, buikpijn, tintelingen, spierslapte in de bovenarmen, algemene zwakte, hoofdpijn en migraine, dorst en vochtophoping, verwardheid, (koude) rillingen en – bij astmapatiënten – toename van astmatische klachten. Meestal heb je last van enkele klachten en het zijn steeds dezelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen krijgen een zeepsmaak in de mond als ze koriander eten, anderen ervaren een fantastische smaak. Hoewel ik me soms afvraag of het niet met versheid te maken heeft. Als er fletse blaadjes tussen zitten, dan vind ik het ook nogal verdacht. Als het kraakverse is, dan is het een overheerlijke verrijking van je schotels.
![]() |
![]() |