![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Zelf vergelijk ik het VB niet met de NSDAP.
Maar om op uw vraag te antwoorden: ook voor nazi's geldt de vrijheid van meningsuiting. Ik zal Dewinters vrijheid om domme dingen te verkondigen altijd verdedigen. Domheid moet niet juridisch vervolgd worden.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de islam? De aanslag in Zaventem? Talloze arrestaties mbt terreur? Wat moet er gebeuren opdat de ogen zullen open gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het recht om domme dingen te verkondigen in Belgie bestaat voor iedereen. Dat van FDW moet niet speciaal verdedigt worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Houdingen veroorloven, omdat politici wel tegen een stoot kunnen, zou aan deze regel niet dienen te ontsnappen. Was het maar te doen om de eerbied, welke wij onze medemensen verschuldigd zijn in acht te houden! Het tegengestelde duid op: Chaos en nog van zulke dinges. Politiek: het heeft ook te maken met op een grove manier de publieke opinie, door laster en bedrog van iemand of een groep af te wenden. Stel dat iedereen zo zou handelen?. Bestaan er dan geen 'deontologische' regels in de politiek?
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gekken die zulke waanzinnige stunten projecteren, dienen met een permanente dwangbuis om levenslang in een betonen bunker te worden opgesloten. Met zulks 'Monster' (ware het op kleinere schaal) zijn we al opgescheept. Ik bedoel hiermee: Mensen die er niet voor terugdeinzen, massa de dood in te jagen, om hun eigen waanzinnige plannen te bevorderen en waar te maken. Het vorige is echter een slecht voorbeeld, vermits men zo stilaan het vermoeden heeft, dat het wegkijkend word aangemoedigd!!!
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Filip Dewinter is de laatste tijd erg goed bezig. Filip was één van de eersten die inzag dat Assad moest gesteund worden in de strijd tegen het terrorisme. Ondanks veel kritiek op dat moment, ook van zijn eigen partij, heeft hij volledig gelijk gekregen. Na een wat mindere periode rond 2010 heeft hij zich de laatste jaren volledig herpakt en hij heeft een sterk en goed team rond zich verzameld.
Welkom terug Filip ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 juni 2016 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Demper is de grootste komiek van dit land.
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat recht bestaat in België niet, laat staan voor iedereen. Ik denk aan de antidiscriminatie- en antiracismewetgeving en de negationismewet.
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bestaat zelfs voor de staat, getuige daarvan de tekst in het bold.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, over de islam. Zo noemt hij de Koran de bron van alle kwaad. Hoewel dat boek inderdaad een ongelofelijk dwaas boek is en de ideologie die in dat boek beschreven wordt verwerpelijk is, is die uitspraak toch een tikkeltje overdreven. Een dusdanige dramatisering van ocharme wat slecht geschreven verhaaltjes verdient dat hoopje in papier gegoten stront niet. De communistische manifesten staan bij mij toch nog steeds op één als het gaat over kwaadaardige boeken. Ik zeg niet dat hij over alles domme dingen zegt. Maar over migratie en racisme is hij wel degelijk dom, of doet hij er toch alles aan om zo over te komen.
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() De staat zou geen rechten mogen hebben. Enkel individuen zouden rechten mogen hebben. Iedere beperking aan de vrijheid van meningsuiting is er een te veel.
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Ik probeer niet om ergens de grootste in te zijn. Dat zou een dwaze levenshouding zijn.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Wilders ooit zei: '' Haal alle oproepen tot vervolging, geweld en moord er uit en je houd nog een boekje over zo dik als een Donald Duck. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2016 om 03:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() T'is verdomme een schandaal wat ze aanrichten in heel Europa trouwens.. een vuil smerig schandaal , ik kots van die ongecontroleerde massamigratie en de kostprijs op de kap van de gewone middenklasser is nog het ergste , uitbuiters vuile smerige uitbuiters en profiteurs ik spuw erop.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2016 om 03:43. |
![]() |
![]() |