![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn dat "Vlaamslievend" "in de teerput" wordt geworpen (ik had daar nog nooit van gehoord trouwens) maar mijn punt was gewoon dat wat Marie beschreef, IMHO gewoon aan de abominabele kwaliteit van de forumsoftware/forumservers ligt.
En voor de rest:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
La Belgique is daar zelfs vierkant tegen en huldigt de strijdkreet van verdeel en heers... Geen wonder dat het volk dat voortdurend achteruitgesteld wordt dan begint te zeuren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ok, volgens u is het dus een algemene toestand, welke geldt voor alle leden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ok, volgens u is het dus een algemene toestand, welke geldt voor alle leden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja uiteraard. Iedereen klaagt er al maanden over, zelf Maarten, de eigenaar, ondervindt het.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn twee restricties waar ik mij moet aan houden: ik mag de woorden hangmat en eiland niet in één zin gebruiken, en ik kreeg ook een waarschuwing (nog geen écht verbod!) om de woorden sterrenchef en koelkast omzichtig te gebruiken. Anderzijds kreeg ik wél felicitaties om mijn niet aflatende lofzangen op het land, zijn eenheid, en mijn hagiografieën aan het adres van ons vorige en huidige vorstenpaar, in het bijzonder aan Koningin Mathilde. Mijn account werd daartoe in een bepaalde 'groep' geplaatst zodat ik nooit af te rekenen krijg met server-time-outs, zeker in cruciale dagen voor ons land zoals daar zijn: 21 juli, 11 november, 15 november, 20 januari, 15 april, en de dagen waarop onze vorst zijn Kerstboodschap en Nieuwjaarstoespraak houdt. Speciale boni krijg ik ook, telkens wanneer ik er in slaag om in de rangen van de separatisten en vlaamsnationalisten tweespalt te zaaien. Maar dat is eigenlijk een makkelijke bijverdienste: ruziën zit in hun genen ingebakken, zoals garnalen in een kroket. Een paar rethorische foefjes volstaan om de illusie te wekken dat ik een wig tussen hun vermeende eenheid drijf, maar in de feiten zijn ze per definitie hun mekaars eigen vijand, meer dan om het even welke belgicist. Zizo. Zeg het maar op welk forum ik je nog eens moet komen opjutten. Flair? Viva? Okra? Stormfront? BDSM voor 75+? Ik kan me immers levendig voorstellen dat je ons hier niet langer wil verblijden met uw hysterische rants nu je weet hoe de vork hier aan de steel zit...
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 21 juni 2016 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
aub, stop met trollen tijd dat de uitkering van Marie in la Wallonie afgepakt werd, zal snel gedaan zijn met trollen op het internet ^^
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal de 504 niet verhelpen maar je wel makkelijker van pagina naar pagina brengen vermoed ik. En misschien is Maarten Malaise inderdaad een Vlamingenhater en vertraagt hij het forum expres. PM hem eens met uw inzicht. ![]() (Ben jij toevallig niet de beruchte werkloze in Walenland wonende zus van Bart De Wever ?) Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 22 juni 2016 om 04:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook sterk voorstander voor gelijke rechten en een rechtvaardig beleid. Daarom was dat basisinkomen geen slecht idee. Schaf kindergeld, kraamgeld, pensioenen af en bereken een basisinkomen voor iedereen. Waarin de pot voor iedereen gelijk verdeeld is. Dat is pas sociale zekerheid. Zelfs met een basisinkomen van 1000 euro heb ik nog de noodzaak om te gaan werken. Geef samenwonende koppels 1500 euro per maand en wie meer wil kan gaan werken. Volgens mij is ons probleem niet Wallonië, maar hoe het geld onder het volk verdeeld wordt. Maak iedereen gelijk en verdeel de pot rechtvaardig. Over heel Europa. We moeten samenkomen, niet uit elkaar gaan. De Walen hebben dezelfde problemen als wij. We zitten met een vluchtelingencrisis en de komende jaren zullen we aanslagen van jewelste zien. Daar is de kern van ons probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik ben dol op Vlaanderen.
Ik woon er graag, mijn moeder is Vlaams, mijn vrouw, ik werk voor de Vlaamse overheid, mijn beste vrienden zijn Vlamingen, ik feest dikwijls met mijn Vlaamse buren, mijn favoriete voetbalclub is Vlaams, ik ben dol op Vlaamse streekproducten,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wij nodig hebben is een secularisme en een basisinkomen als sociale zekerheid. De Europese richting uit zoals dat voor ogen was. |
|
![]() |
![]() |