![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
They think big... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou ze maar al te graag samen in een arena zetten en 'let de games begin'. Hangt U mss een van die globalistische groepjes aan AJ? U mag het zeggen hoor, het blijft onder ons. Aspirant metser mss? |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is geen nieuws, dacht ik. |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Volgens mij bereiden ze zich voor. Men dient inderdaad over gaan naar opsluitingen van potentiële gevaren. Maar als ik dat voorstelde enkele maanden geleden was dat een brug te ver. Werd het gelinkt aan concentratiekampen. Maar wat moeten we anders doen? Er eieren onder leggen? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Schepen
|
Sorry, ik kon er zo direct niet inkomen.
Voor deze die het niet spontaan verbeterd zouden hebben: Het moet zijn 'Parlementaire onderzoekscommissie' nogmaals mea culpa!!!