![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft iets gelezen wat er niet staat, noch op de lijnen, noch ertussen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 juni 2016 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee ik haat België niet. Ik zei dat ik erom treur. Dat is een gevoel dat niet uit haat geboren wordt. Is het geen typisch Belgisch nationalistische reflex te veronderstellen dat kritiek op België vanuit haat dient geboren te worden? Daar spreekt een fanatisme uit waarmee ik me liever niet geïdentificeerd zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Verwar jij de SZ niet met liefdadigheid van nonkel pastoor ? Citaat:
Nieuwe wetgeving zou niets oplossen, een beetje politieke moed vanuit de federale regering om de stad en de lokale regering ertoe aan te zetten de regelgeving beter toe te passen zou al veel kunnen oplossen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 22 juni 2016 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens de Resolutie van Straatsburg van 1975 is het Europa zelfs verboden om de ingevoerde Arabieren te verplichten één van onze talen te leren, waarom zouden de Frankofonen dat dan wel moeten???????????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ... dat dacht je maar Uiteraard denkt een Vlaming dit daar ze hun eigen tekortkomingen zelf niet horen en dat van een Waal of Fransman wel. ( btw je hebt dan nog het feit Romaans tov Germaans ) Maar een buitenstaander, dus ook een Waal of Fransman, zegt van ons precies hetzelfde Wat perceptie niet kan doen hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke ervaring leert me anders dat Walen vaak niet moeten onderdoen. Dus ik zou dat graag uitbreiden tot : Belgen kunnen zich gemiddeld behoorlijk redden in andere talen Uiteraard dient ge appelen met appelen te vergelijken. Het gaat niet op om Vlaanderen, voor 99% lintbebouwing en veel internationaal verkeer op beperkte oppervlakte, te gaan vergelijken met een 'dorpje' in de middle of nowhere - France. ( we hadden het trouwens over Wallonië ?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#215 |
Parlementslid
|
![]() Google -> ' greve charleroi ' via nieuws
En dan krijg je artikels van Gisteren 10 juni 9 juni 8 juni 6 juni 4 juni 3 juni 1 juni 31 mei 30 mei Etc... Dit is al jaren zo aan de gang -> blader gewoon door tot pagina > 30 Die mensen hebben nog wel recht op een mening, maar niet meer op een luisteraar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Het Nederlands is inderdaad geen mooie of zachte taal.
Ik heb in 't buitenland al eens de opmerking gekregen dat ik als een blaffende hond klink. Nou zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat ben jij natuurlijk.
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal subjectief oordeel. Ik vind Arabisch een mooie taal, maar ik weet ook dat het als een spraakgebrek in sommige oren klinkt. Het is dus geen zaak van "het is..." maar wel "ik vind...".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |