![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() denk je echt dat zij de enige zijn die zo'n dingen in hun hoofd krijgen?
lees de krant eens helemaal voor je nog zo'n uitspraak doet, hoeveel gezinsdrama's dit jaar, hoeveel zinloos geweld, om nog maar te zwijgen van al die affaires i.v.m. vlaams belang topmannen. zie je het is echt niet moeilijk om een groep mensen als ziek te beschouwen. Ongeloofelijk dat jij Zoiets, blijkbaar leuk kan vinden.... ZIELIG |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "Vlaamse " gezinsdrama's worden tenminste niet vergoeilijk door de wil van god, of door familieeer.
Maar dan nog blijven het kleinschalige drama's. Niet goed te spreken.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() K'heb nog geen enkele belg weten bellen naar kardinaal Danneels vooraleer hij z'n famillie wilde uit moorden.
En dan nog met veel fierheid op tv zeggen, "ik zou het direct opnieuw doen!!" En inderdaad bij vlaamse gezinnen gebeurd dit ook, welstellend of niet, hoogeplaatst of niet, mensen doen dit jammer genoeg als ze in problemen&depressie zitten. Het menselijk gedrag is nooit voor 100% voorspelbaar he. Maar ik zie een vlaming toch nie echt fier op tv zeggen, ik ben tevreden met wat ik gedaan heb en zou het direct opnieuw doen!! Nuja dit doen gebrainwashte moslim's he, en dit is inderdaad ziek. En nog iets antifa, er stond wel bij m'n post : wel jammer voor de kinderen. Mensana in corpore sano ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Jeetje mina, hoeveel wordt er niet gemoord voor god of Jahwe, 't is echt nie altijd voor allah zulle....Trouwens of een moord nu voor een godsdienst gepleegd wordt of niet, 't blijft ziek.
Daarbovenop komt nog eens dat u er vanuit gaat dat die man totaal geen problemen en/of depressie had, weet u dit zeker? (retorische vraag jong, doe geen moeite ![]() En zoals je zegt, het menselijk gedrag is nooit 100procent verklaarbaar, dus ga dan niet vertellen dat ZE zo ziek zijn....iedereen is anders, reageert anders.... Ja juist , je vindt de stelling nie grappig "wel jammer v/d kinders, op nr hun volgende daden" ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |