![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Faciliteiten gemeenten?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 juni 2016 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juni 2016 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'De ander doet het ook dus' dienen we onze eigen waarden en normen maar te vergooien ? Citaat:
( al staat dat daar in een opvallend rood kleurke ... die 'Peueut!!' stelt dus niks voor ![]() .... of misschien toch maar dan voor jou daar gij de zaken omdraait ) Dat was dan ook net m'n punt Maar blijkbaar heb je dat gemist Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2016 om 18:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om eerlijk te zijn: als ze aan dat meer gezinswoningen zouden bouwen zou het naaktstrand ook verdwijnen. De vraag is dan ook: waarom bouwen aan dat meer? Plek op? Vereniging te klein en geen prioriteit? Het staat stiekem op de planning om over tien jaar gedempt te worden zodat er een nieuw gemeentehuis op kan komen te staan?
EDIT: Ter verduidelijking: er zouden vast en zeker asielzoekers zijn die over de nudisten gaan zeiken, ook met muur, en misschien zelfs wel wat akkefietjes met nudisten die bij de poort opgewacht worden. Er zit vast wel wat op hun tenen getrapt tuig tussen als je een paar honderd man op een willekeurige plek neerzet, terwijl die hypothetische gezinswoningen nog aangeboden zouden worden met als voorwaarde dat er achter die muur een nudistenstrand zit dat niet weg gaat. Ik vind het alleen wel een rare plek om wat dan ook neer te zetten. Zeker in Duitsland, waar men nogal een geschiedenis van naaktrecreatie heeft. Wat mij betreft is het een onschuldige en goedkope vorm van vermaak die zeker niet hoeft te verdwijnen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 juni 2016 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja die heb ik van de Nederlandse regeling Ik weet niet, maar ik veronderstel dat het in de omringende landen niet veel anders zal zijn. Naaktlopen kan enkel alleen wanneer anderen er niet op hoeven te zien. Ge moogt zelfs niet in uw eigen tuin of huis naakt rondlopen van zodra iemand kan inkijken. Citaat:
Het had evenzeer een appartement of een kantoor geweest kunnen zijn. Je kan je beter afvragen waarom de gemeente überhaupt die plek uitkoos en daarmee de gunstige ligging teniet deed. Citaat:
... betere vorm van 'aanpassen' kan je dus niet hebben ( ook al zijn hun achterliggende motieven misschien compleet anders ) Citaat:
Iedereen draagt wat hij wilt ( binnen bepaalde krijtlijnen van de wet ) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
óf zeg je nu dat die mensen dat maar niet zo erg moeten vinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat daar een sterke traditie en veel voorstanders voor te vinden zijn dat er geen restricties zouden zijn en dat ge u daar als derde partij moogt op beroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alvast geen last van wat ze daar doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...intussen al wat meer opgezocht over die case Blijkt dat er richtlijnen waren waar niemand zich aan hield wegens : no problemo (dat is dan het resultaat van die Duitse naaktcultuur ) "The club was officially founded in 1910 when land was leased by to the pond for people to bathe nude or partially clothed, before it expanded in the 20s with larger grounds, shelters and sports facilities. The German Swimming Society said the row was the result of a mix-up where the local council sent out a standard set of rules intended for public swimming pools, the Telegraph reported." Citaat:
ben er zeker van dat er dan ook problemen hadden gekomen... misschien nog meer. Het is beter dat het op z'n minst stuff wordt voor een debat. Nu ja... Je zou dus kunnen stellen dat ze pech gehad hebben dat ze in Duitsland terecht gekomen zijn en net op die plek. Ze hadden beter in Nederland terechtgekomen dan was BAM zelfs hun vriend link |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er niet tegen kan, blijf er dan gewoon weg. Wat is dat met die bemoeizucht en bekrompen missionarismentaliteit uit de Victoriaanse periode die heel de wereld wil bekeren ?
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Of heb ik het ‘weer niet door’, Praha ? En ja, die niet-Europese vluchtelingen zouden eigenlijk héél blij mogen zijn en een minimum van dankbaarheid en repect aan hun gastlanden betonen, door alvast de plaatselijk culturele én wettelijk toegestane gebruiken te respecteren, in ruil voor de ontvangst van de ruimhartig aangeboden bescherming en veiligheid in ons continent, notabene gegarandeerd door die '2-de-rangswetten'. Vreemd dat jij dat dan weer niet door hebt, he.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 juni 2016 om 21:16. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een ander topic was het ook al zulke zever : slachtwetten, aanpassen van de huwelijksregels twee minuten heeft het geduurd om dat te weerleggen Citaat:
... en misschien moeten we dat allemaal herbekijken Maar hier was het dus blijkbaar niet wettelijk toegestaan Citaat:
Citaat:
Zij hadden in de gegeven omstandigheden ( zie oa link ) alle recht om te klagen. De 'redenering' "nudisten waren daar eerst" snijdt geen hout. ( en al zeker hier niet daar er hier richtlijnen waren ) ...dat zou nogal makkelijk zijn hé als "A was voor B" voor alles en nog wat doortrekken : "ah gij wilt hier bouwen op dat stuk bouwgrond ? Sorry hé maar ik was hier eerst en ik wens niet op een lelijke gevel van een ander te zien" Citaat:
Citaat:
lees ik het goed ? (herlees m'n post misschien eens) Ze beroepen zich net op die wet en vrijheden. ALS zij dat niet zouden kunnen of mogen dan mag ik terecht stellen dat ze enkel 2de rangs wetten krijgen Citaat:
Ik denk dat ik niet goed lees of zo Ze beroepen zich net op de de plaatselijk culturele én wettelijk toegestane gebruiken. "Wet- en regelgeving Er is in Duitsland geen specifieke wet over naaktrecreatie. In de grondwet is het geregeld ‘waar de persoonlijke vrijheid ophoudt en de bescherming van andersdenkenden begint’. Voor naaktrecreatie in Duitsland houdt dit in dat je overal bloot mag zijn, mits je andersdenkenden hiermee niet lastigvalt. In de praktijk staat echter heel duidelijk aangegeven waar bijvoorbeeld een naaktstrand begint. Doordat de meeste naturisten naar FKK-locaties gaan, leidt het in de praktijk nauwelijks tot vervelende situaties" ... en voor alle duidelijkheid : - dit was blijkbaar sinds de jaren 20 geen FKK-locatie meer - die asielzoekers zijn daar geplaatst... ze hebben daar niet om gevraagd Dus kan men wel stellen dat het onderlijnde van toepassing is Kortom... Als er iemand in heel dit verhaal iets te verwijten valt dan is het de gemeente die die onduidelijkheid heeft laten bestaan en daar bovenop een asielcentrum dropt, goed wetende dat dit de nodige wrevel met zich mee ging brengen. Ik ga Overbuur nog gelijk moeten geven ![]() Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2016 om 23:22. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 juni 2016 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wir schaffen das", sagt Merkel. ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekelijk politiek gewoonweg !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||||
|
![]() Citaat:
De nazi’s hadden destijds wsl ook de UVRM niet onderschreven, als je hen die onder hun snufferd had geschoven. Zou je ook zo ruimdenkend pleiten voor hén, als nazi-vluchtelingen hier zouden komen ‘eisen’ dat wij ‘onze’ waarden maar moeten aanpassen aan de ‘hunne’, dit alles in het kader van de rigide interpretatie van het UVRM ? Would you ? Citaat:
Van de 350.000km² Duits grondgebied, komt er uitgerekend d�*�*r een azc, ‘toevallig’ d�*�*r op die éne hectare grond, waar er een Duits cultureel fenomeen zich al meer dan een eeuw manifesteert en nu dus snel even plaats zou moeten ruimen, om ‘religieus/culturele gevoeligheden’ van vluchtelingen/nieuwkomers niet te schofferen, alsof dat hun ‘eerste noodzaak’ zou zijn om zich hier beschermd en veilig te voelen, in de mate van het geweken levensgevaar, waar ze nog niet zo lang geleden aan waren blootgesteld. Ik denk dat, mocht ik ontsnapt zijn vanuit uit een oorlogshel en dan na een lange en ‘levensgevaarlijke overtocht’ ergens ruimhartig asiel zou verleend worden, dan zou ik alvast niet te veel van m’n kltn maken, tegen de ‘culturele waarden’ van dat land, waar ik alras mijn dankbaarheid en respect aan de bevolking zou betonen. Dat is dan het minste wat ik hen verschuldigd ben. Maw, ik zou dus alvast niet de hand bijten, die mij en/of mijn gezin voedert, onderdak en alle mogelijke sociale voorzieningen, veiligheid en bescherming geeft, want zo’n stuitend gebrek aan empathie voor de cultuur van het gastland, zou mi zich alleen manifesteren, als ik in de plaats daarvan een misprijzend oordeel tot een regelrechte haat tov die bevolking zou koesteren en deze ‘dus’ maar plaats moet ruimen voor ‘mijn cultuur’. Zou jij in de hand bijten van degene, die net je leven en dat van je gezin gered heeft, Praha ? Citaat:
Als je nog maar een fractie zou hebben van de weerstand, die je hier al ruim hebt geëtaleerd aan bv het adres van JVDB voor zijn ‘geloof’ in het katholieke dogma , dan zou je minstens evenveel bezwaar mogen hebben, voor de ‘vrome’ aanhangers/vluchtelingen/immigranten van een ander religieus dogma en de door hen ‘beleden en verheven moraal’ ervan en minstens ‘meerderwaardig’ achten aan ‘ónze waarden’, zoals weerspiegeld in de UVRM. Citaat:
Zelfs niet om polemiek als deze te vermijden, gezien dit anders maar ‘koren op de molen van rechts’ zou betekenen ? Citaat:
Citaat:
Juist, ja … Dan houd ik even je ‘n vraagje voor, bij het licht van die redelijk vage omschrijving, nl; Heb jij zo enig idee/inschatting wanneer die ‘anderdenkenden’ zich dan niet meer ‘lastig gevallen’ zullen voelen ? Of beter nog; tot hoever zou jij dan willen gaan, met het toegeven aan asielzoekers/vluchtelingen/immigranten, in zoverre dat die toegevingen ontspruiten ‘waar de persoonlijke vrijheid ophoudt en de bescherming van andersdenkenden begint’ ? Tot hoever, Praha ? Tot de sharia hier de gerechtelijke norm wordt ? Citaat:
Maar ik vraag me dan af of die zgn ‘onduidelijkheid’ dan per ongeluk of moedwillig is ontstaan, net zoals zoveel ‘onduidelijkheden’ die ‘per ongeluk’ gebeuren in het desastreuze EU-vluchtelingen/immigranten-beleid. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zit
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |