![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet? Artistiek dan bedoel ik.
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() weer een bewijs dat onze journalisten bijzonder goed en hoogopgeleide mensen zijn
![]() 3O seconden google ![]() https://www.unzensuriert.at/content/...mehr-gestattet [quote]Im Streit um die Regelungen kommt der Landkreis den Nudisten jedoch entgegen: Den geforderten Sichtschutz am Flüchtlingsheim wird es geben./QUOTE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En NOGMAALS : leren lezen Het zijn de heersende regels & wetten en al lang voor er sprake was van de eerste imigratiegolf waar een ieder zich kan op beroepen. Maar dat blijkbaar ENKEL een probleem vormt voor Diego ALS 'zij' dat doen Citaat:
JA je hebt volkomen gelijk wat betreft het huidige wanbeleid vs. de gewoonte dat daar heerste NEEN je hebt volkomen ongelijk wat betreft de klacht daar : 1) gelijkheid toch zowat het eerste is dacht ik dat ze dienen te aanvaarden maar als ze er gebruik van willen maken dan mag het niet volgens jou 2) het is niet tegen 'de cultuur' 3) ik zie niet in in welke hand hier gebeten zou worden. Waren het soms de nudisten zelve die hun gered hadden of was EU ( Duitsland met de Duitse spelregels en niet die van de nudisten) dat hen dat onderkomen gaf ? Citaat:
ALS ge dan toch JvdB wilt aanhalen dan zal je merken dat ik vaak fel tegen hem tekeer ga maar hem ( en zijn clubke ) geen strobreed in de weg leg betreffende zijn rechten. EN ALS ge in dit topic had gevolgd dan zou je merken dat ik het hier enkel heb over dat gelijke recht EN had ge ook gemerkt dat ik tot twee_ a driemaal toe iets tussen haakjes schreef van : "ongeacht hun beweegreden" Citaat:
MAAR dat is niet de fout van die vluchtelingen die worden daar geplaatst Citaat:
de teneur van je posts spreken boekdelen [quote] Dit dus: “waar de persoonlijke vrijheid ophoudt en de bescherming van andersdenkenden begint” en “mits je andersdenkenden hiermee niet lastigvalt”. Juist, ja … [quote] ja dat dus ! En er zijn dus blijkbaar nogal wat 'andersdenkenden' ook onder de autochtoonse bevolking is dat zo Citaat:
1) Dit doet er in deze case niet toe 2) het is geen toegeven maar toepassen van de wetten en regels 3) Er is hier geen enkele persoonlijke vrijheid gewijzigd ... het valt je och echt moeilijk je gewoon aan de feiten te houden, blijkbaar Citaat:
...en als gij nu kunt en wilt toegeven dat die asielzoekers hier in feite niks te verwijten valt met die stap dan geef ik jou misschien ook een schouderklopje |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verplicht gekleed lopen heeft geen moer te maken met goede zeden of niet, maar alles met imponeren, zoals militairen ook onderscheid voeren in hun uniformen. Het woord uniform op zich is al te verwerpen gezien er in hun kledij geen uniform is. Ooit mocht gelijk wie ook niet gelijk welke kledij dragen en al zeker niet gelijk welke kleuren. Zo was paars bv. verboden en voorbehouden voor koningen en hoog geplaatste kerkelijken. De meid mocht natuurlijk niet mooier zijn dan de meesteres en zouden beiden naakt lopen zou dit nogal eens kunnen tegen slagen voor deze laatste. Dat is uiteindelijk de rede waarom wij genoodzaakt werden kleren te dragen ook wanneer het helemaal niet koud is, en ook de reden waarom wij niet zomaar eender welke kleren mochten dragen. Waarom dragen rechters op het gerechtshof zo een zwarte nachtjapon denk je. Het spreekwoord, ' de kleren maken de man', kent daar zijn oorsprong. De kerk, die zo tegen naakt is, hangt vol met kunstwerken waarop naakt te zien is waarom zou naakt dan als onzedig moeten beschouwd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede vraag.
Artistiek laat meer toe dan esthetiek, wat inderdaad niet altijd een voordeel is.
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...als gij het niet absoluut recht om waar je maar wilt naakt te gaan lopen zo ziet ... ja dan is dat zomaar.
Wat het met de discussie te maken heeft is me verder een raadsel Citaat:
Je kan net zo goed stellen dat een naaktloper wilt 'imponeren' Citaat:
Citaat:
Citaat:
Naakt kon slechts ten dele en dat met een christelijk jasje aan. De onderkant behoorde zeker niet gezien te worden want dat zou alleen maar leiden tot vleselijke lusten ( bedenk ook dat men toen net wat anders tegenover een borst stond dan vandaag ) Toch deed vol naakt geleidelijk zijn intrede ook in de kerk... echt blij was die er niet mee daar vaak de geslachtsdelen diende weggewerkt te worden te worden. Voor de rest is naakt ( al zeker voor gewone aardse taferelen , zover die er al waren ... pas in de 19de eeuw met het realisme ) totaal taboe om het af te beelden, laat staan dat men naakt ging lopen. Mensen die naakt liepen werden geassocieerd met gekken, zieken, bezetenen, etc Voor de rest is onze ( en de naburige landen ) wet een afkooksel van de code Napoléon & code pénal beide voort gekomen tussen het huwelijk van de veranderingen die de revolutie bracht en de heersende culturele ( lees : christelijke) moraal. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ooit eens heel erg geschrokken in Duitsland. We gingen naar een meer en sommigen liepen daar naakt.
Wie doet zoiets nu. Bah.
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik versta het hoor .... mag niet openbaar ,, en kan niet ook ,, maar ...er zijn nudistekampen ,en die storen mij niet zolang ze dat niet openbaar doen. ik heb er nog nooit wakker van gelegen dat die bestaan en nooit naartoe gegaan ,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zei Duitsland maar in werkelijkheid was het in de BRDDR natuurlijk.
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En inderdaad ook met kinderen. In 'nudistenkampen' (wat een woord! Doet me denken aan de nazikampen.) gebeurt net hetzelfde als in de geklede kampen. Alleen storen nudisten zich niet aan bloterikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |