![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Zelf ben ik totaal geen fan van de 'diensten' die FB weet aan te bieden. Dus de mensen die geen gebruik maken van hun 'diensten' gaan achtervolgen lijkt mij er ver over, weg ermee dus. Mocht ik daar rechter zijn geweest kon FB daar torenhoge boetes voor betalen. Her en der op het net zijn er wel manieren te vinden om de zooi te blokkeren, of ze werken, ik heb er totaal geen idee van. Misschien best de zooi in de Hosts file zetten (Windows) Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2016 om 06:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Je kan ook gewoon helemaal offline blijven, en een spaghetti-vergiet, bekleed met zilverpapier op je kop zetten. Wellicht helpt dat nog steeds niet voor het hysterisch gedoe, maar je weet maar nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde maar, als ik géén boodschap heb aan die zijn 'diensten' hoeft die zich ook niet met wat ik doe of laat te gaan moeien.
Begrijpt u mij niet verkeerd, niet dat ik iets verkeerd uitsteek hoor. ![]() Misschien was het wel mijn achtervolgingswaanzin die mij parten speelde toen ik het aanhaalde in mijn eerste tekst. Ik vind dat niet kunnen dat die dat doen, wegblijven van de mensen hun PC die er geen boodschap aan hebben aan die 'diensten' punt ![]() p.s. En waarom zouden de mensen die zich daar niet 'goed' bij voelen bij die hun opdringerige achtervolgen dan maar offline moeten gaan? Omdat menereke Zuckerberg dat allemaal maar kan doen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2016 om 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft het zelf niet graag precies dat men kan 'achtervolgen'
![]() Ook Mark Zuckerberg dekt webcam van laptop af. Yeah right! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En an sich is het heel eenvoudig: maak geen gebruik van de site, en dan kan je sowieso geen "last" hebben van die datr-file. Die file was enkel relevant voor mensen die wel degelijk gebruik maakten van de site (als facebook-lid of als niet facebook-lid), net zoals zowat elke site die je bezoekt gebruik maakt van cookies en net zoals elke site die je bezoekt naar je surfgedrag gaat kijken. Citaat:
![]() En omdat mensen die zich daar op zo'n manier druk over maken, zelden tot nooit de kennis hebben om in te kunnen schatten wat erg/gevaarlijk is en wat niet, wat ertegen te doen en hoe dat te doen. Dat zijn typisch de mensen die denken dat alles nu ok was omdat een flurk in de rechtbank facebook iets verboden had, terwijl hun data gewoon openlijk te grabbel ligt op het net. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Facebook Addiction Daar stond die 'blokkade' ook op zoals ik al eerder aangaf. Facebook 'tracks all visitors, breaching EU law' What Is Facebook’s Datr Cookie, and Why Does Belgium Want It Gone? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2016 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Alles ligt gewoon te grabbel op het net al jaar- en dag. ![]() Best leuk om er even aan toe te voegen. ![]() “Ban al die smartphones en laptops uit het parlement”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2016 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juli 2016 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Universalia vs Facebook
Zelfs een slinger gaat niet helpen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Nog steeds (met belgische IP) :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die nieuwe regel zou best wel eens 'kwaad bloed' kunnen zetten bij bepaalde figuren. ![]() Als het gaat om terreur te bestrijden is er niets mis mee met die onderzoeken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juli 2016 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is Universalia een terrorist en er hangen er hier nog anderen rond ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FB is de Mossad ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juli 2016 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |