![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik trouwens ooit gezegd (geschreven) dat ik een huwelijk uit de boekskes heb? Of dat er nooit iets verkeerd loopt? Albeir en ik verschillen soms van mening hoor. Maar we zien elkaar echt graag en het wordt altijd bijgelegd. Ik heb een "gezond" huwelijk en heb het geluk een hele lieve man te hebben. Geen manneke zoals jij dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Haters zullen haten denk ik maar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ik vind dat niet een hoogtepunt in mijn leven, maar als we dan toch bezig zijn, ik heb heel lang geleden toen ik eenmalig security deed moest ik de tafel met eten bewaken van de Stones ik werd dat beu en ging die gang naar het podium in, kwam daar zo ne pipo aan die met zijn armen wapperde alsof hij vloog, liep die toch los op mij, die kerel viel op zijn gat, was dat toch wel Mick Jagger zekers.
Een andere keer deden we de catering op een tweedaags groot festival, zat ik backstage aan een tafel wat te rusten komt daar een madammeke bij mij zitten, kwam die zagen dat het eigenlijk veel te warm was om op een podium te staan, ik piste bijna in mijn broek, Chrissie Hynde was tegen mij aan het praten. Ben er nog niet goed van. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Wat heeft dat nu te maken met perfecte werknemer? Iedereen mag een break nemen hoor. Toen met de Stones ging ik maar de gang naar het podium 5 meter ver die gang in, NN, de Stones gingen in mijn shift niet vergiftigd worden.
Maar ja Chrissie Hynde en Mick Jagger zijn natuurlijk Paul Severs niet he ![]() Lieve groetjes van den Hoomer Ge kunt niet veel verdragen van den Hoomer he NN ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2016 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
En hier bv : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=38 Hater zullen haten zoals hun aangeleerd. ![]() Lieve groetjes van den Hoomer Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2016 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ken jij de Pretenders niet? https://www.youtube.com/watch?v=GFCxKxzsUek Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2016 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 juli 2016 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Sinds het ontstaan van dat haatforumpje zijn er hier enkele echt haters geworden tegen vroeger, ik zou zelfs durven beweren dat ze gedirigeerd worden van achter de schermen. ![]() De drie madammen, ge kunt niet anders dan ze graag hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En Chrissie Hynde niet kennen ? ![]() Dan kan ik snappen dat de hemden strijken van een minister het hoogtepunt van je leven vormt ![]() Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 5 juli 2016 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |