![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ik persoonlijk (al een aantal jaren werkzaam in twee scholen) ken niemand die gebruik maakte van het stelsel "verlof zonder wedde", ik heb daar dus mijn twijfels over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft geen kloten belang.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan men in het onderwijs niet meer jaren verlof zonder wedde (en zonder verdere premies) verkrijgen (dus wel met recht om terug aan de slag te gaan in de scholengroep) ? Verder buitendraads: het is niet langer de kers op de taart, maar de framboos die de kers is op de taart. Of zoiets. Liefst met een Frans accent. https://www.youtube.com/watch?v=225FgHoPyBM .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie nu nog verlof wil nemen moet een motivering (palliatief, opvoeding,...) opgeven, hierbij wordt een vergoeding van de RVA voorzien. Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 juli 2016 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Edit: het verlof zonder wedde (TBSPA) wordt pas vanaf 01/09/2017 "samengevoegd" met de AVP. Zo ineens is het dus niet. ![]() Laatst gewijzigd door T-101 : 6 juli 2016 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat deze maatregel een typevoorbeeld van een zelfvernietigende voorspelling, veel mensen gaat daar nu nog gebruik van maken.... die het anders misschien niet zouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je voor mij eens opzoeken hoe je dat verwoordde op dit forum, toen men je vroeg welke lessen jij geeft (of gaf, of ben je niet bevorderd tot inspecteur voor die vakken?) ?
.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die it-ers moeten de bedrijfssoftware op die laptop staat kunnen updaten, nazien, en beschermen. Denkt gij dat die peperdure eigen ontwikkelde software op een laptop zetten waar ze geen controle over hebben? Denkt gij dat mijn kinderen zo maar een programma'tje daar op mogen zetten? Ge hebt geen gedacht over welke bedragen het gaat als dat gekraakt wordt dmv een of ander virus dat zou meekomen met dat privé opgeladen programma of bestand. Btw die extra legale voordelen als auto, laptop, gsm enz...heeft mijn vrouw die al meer dan 40 jaar in de privé werkt nooit gehad. En haar pensioen zal een heel pak lager zijn dan het uwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gaat hier over onderwijs, peperdure eigen ontwikkelde software is pure science fiction voor ons. Om de discussie weer niet nodeloos te rekken, tot een persoonlijk steekspel te herleiden en appelen met peren te vergelijken, zou ik u aanraden uw vrouw en haar carrière hierbuiten te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() LOL! Heel juist! Om nog maar te zwijgen over 'it'ers' (meervoud). Eén it'er, die je dan vaak nog moet delen met een paar andere scholen klinkt al iets realistischer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Is dat die man die één keer per jaar de bakken van 15 jaar komt vervangen door bakken van 10 jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat gij gene laptop van uw werkgever krijgt. Ge begint mijn punt te snappen. Laatst gewijzigd door pajoske : 6 juli 2016 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Vind mij eens een leerkracht die geen computer nodig heeft om zijn job fatsoenlijk uit te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen spijtig voor uw verhaal is dat jijzelf een laptop als extra legaal voordeel bestempelde... Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 juli 2016 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 juli 2016 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De frustratie druipt er vanaf, hopeloos om uw punt te maken veeg jij alle voorbeelden (de grote meerderheid) van mensen zonder firmawagen of bonus zomaar onder de mat. |
|
![]() |
![]() |