![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tussen woorden en daden ... Ik ben zeer zwaar ontgoocheld door die partij. Ik geloof niet dat mensen die heel hun leven aan het infuus vd schatkist liggen, die nooit een bedrijf van binnen zagen, ... de economie op rails kunnen zetten. Uw hele partij-top krioelt van dit soort mensen dat in de privé een vogel voor de kat is! Het feit dat zij niet raken aan het staatsbeslag en de middenklasse (de hard werkende Vlaming) verder uitmelken, heeft mij tot vijand van deze partij gemaakt. Schoof, de economie trekt terug aan, dat voel jij toch, niet? Laatst gewijzigd door demonen : 6 juli 2016 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag was, en ik stel ze opnieuw:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dat deed voor minder dan de pree van Bart De Wever, dan verklaar ik je niet meteen hoog begaafd. Citaat:
Ik lees er wel over, maar voelen: neen. Maar ja, eigenlijk kan ik maar twee dingen voelen: honger en geilheid. Om Geubels te parafrazilianen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Je stelt die vraag dan ook niet aan mij maar aan Demonen. Als je antwoord wil kan je bij hem aankloppen. Verder wijzigt dat niets aan hetgeen ik daar zeg.
Maar goed, kanonnenvlees voor de partij heb je uiteraard ook nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heel toevallig vind ik in de nva een kanon van dat kaliber. Ik zou dan wel goed zot moeten zijn om mijn kogelkes niet in dat kanonneke te steken. Het kanon van de sossen is te eng. Het kanon van de groensels is slap als een vegetarische holle blindevink van een Vogels, dat van de tsjeven schiet in drie richtingen tegelijk, maar nooit in de vierde richting, waar ik op wil mikken. dat van de blauwsels is te breed. Die mannen kunnen het dan ook breed laten hangen. (Snik snik, de man die het sjiekste appartement bezit van gans Gent, met zicht op de Gras- en Korenlei) En aan dat van de pvda hangt bloed uit Siberië. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 juli 2016 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dikke vette kogels zijn dan wellicht een dichterlijke overschatting. Loodjes van het type windbuks dekken wellicht beter de lading ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2016 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die populist heeft nooit 1 Eurocent bijgedragen tot het BNP van dit land. Ik wil niet met deze netto-ontvanger vergeleken worden! Die man heeft heel zijn leven aan het infuus vd Belgische schatkist gelegen en toch kotst hij op zijn collega's infuushangers en spuwt hij op die Belgische kast waarvan hij en zijn gezin van moeten leven. Lager kan je niet vallen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Nee.
De eerste maatregel die deze regering nam was het activeren van ALLE bruggepensioneerden. MET TERUGWERKENDE KRACHT! De Koning werd zelfs onder lichte dwang uit zijn vakantieoord in India ontvoerd om die wet vlak voor nieuwjaar te tekenen! De bruggepensioneerden betreft mensen die wat zij noemen "de hardwerkende Vlamingen" zijn want zowat 80% van hen zijn Vlamingen en deze mensen hebben een lange loopbaan in meestal de industrie. De ambtenarij had geen prioriteit. Ik ben die n-va-ers hun cv eens gaan uitpluizen en die mensen komen bijna allemaal uit de ambtenarij. Op een ander forum las ik : "Uit nieuwsgierigheid ding ik eens kijken op de website van de NVA en dan specifiek op de Jong NVA als aanstormende generatie. Meer dan 85%, heeft een ambtenaren statuut, dat al dan niet tijdelijk onderbroken is om deel uit te maken van de politieke fractie." IEDEREEN kent het verdriet van België nl een veel te groot en veel te duur overheidsapparaat. Maar de N-VA zal dat nooit veranderen : zij hanteren hier het apotekersweegschaaltje van Di Rupo en elke maatregel die nadelig is voor ambtenaren gaat pas in over tientallen jaren! Dit is een partij van en voor ambtenaren. Grote veranderingen? Voor wie? Laatst gewijzigd door demonen : 6 juli 2016 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 7 juli 2016 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met Demonen is hetzelfde als het probleem van het Vlaams Belang:
de observaties en vaststellingen zijn redelijk treffend, maar de oplossingen trekken op geen kloten; maar dan ook helemaal op geen kloten. .
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -klote-
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 juli 2016 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een perfecte voorzet nooit laten liggen! ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.n-va.be/feit-of-fictie/ko...lijks-133-euro
Het klopt langs geen kanten dat de middenklasse verliest aan het nieuwe systeem van kinderbijslag. Lees hier waarom. .
![]() |
![]() |