![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() tuurlijk ze dienen tot niks ... ze lopen in de weg , ze maken alles vuil en verloederd , ze plunderen massaal onze sociale systemen en ze spreken onze taal niet , ze spreken zelfs nog geen internationale taal ... laat staan , fuck off met die shit zou ik zeggen.. weg er mee ... Vlaamse grond zuiver grond !!
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 juli 2016 om 04:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SPA zegt dat de overheid eerst voldoende aanbod wat betreft taallessen moet voorzien alvorens met boetes te gaan zwaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dat ondersteunen met bewijzen? Dat betwijfel ik immers, gezien het aantal woningen ginds voor uw mentaal gelijke broeders uit de zuidelijke Mare-Nostrum wereld.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arabisch voor gevorderden?
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks tot 80 werken om de huisvesting van ingevoerde analfabete kamelenkkneders te betalen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kan je het ook Besien.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeft Henrike die cursussen misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje eigen initiatief is niet verboden . Als ik naar Spanje ga , krijg ik ook geen taallessen en toch trek ik mijn plan in het Spaans dankzij een boekje zoals "Spaans voor op reis", het lezen van Spaanse kranten en het bekijken van de Spaanse TV. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 11 juli 2016 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bestaan dergelijke maatregelen met betrekking tot talenkennis ook in Wallonië...? Indien niet, dan gaan zich meer anderstaligen vestigen in Wallonië. Maar het is uitermate kortzichtig van dat toe te juichen want die hun kinderen zullen er sowieso naar de Franstalige school gaan en schoontjes assimileren tot Franstaligen die.... zich in de toekomst demografisch tegen ons zullen keren. Waren vader Onkelinx, grootvader Vanderbiest en grootvader Cools maar in Vlaanderen gebleven....in de plaats van in Wallonië fanatieke kleine Waaltjes te gaan maken. We moeten natuurlijk fokussen op de toekomst in de plaats van kortzichtige maatregelen te nemen die ons alleen maar in een slecht internationaal daglicht stellen. Men slaagt de bal mis.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 juli 2016 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg het vliegend stinkdiarree van die onnozelaars !! Misschien moeten wij de taal van de sociale bewoner leren ?? ![]() Da's toch veel gemakkelijker , niet ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie hier komt kan ook zelf initiatief nemen, een taal leren doe je actief en niet enkel via lessen wat trouwens niet eenvoudig is aan mensen met weinig scholing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij hebt gemakkelijk spreken, als je 4 verschillende grootouders hebt.
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Via een tolk. Een Vlaams ambtenaar kan niet verplicht worden iemand in een andere taal dan het Nederlands te woord te staan. Bij de VDAB in de Somersstraat Antwerpen moet een anderstalige een tolk meebrengen of iemand die kan vertalen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dat in z'n werk gaat bij de beschermde soort weet ik zo niet, maar seguro dat daar uitzonderingen voor gemaakt worden, net als overal.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was de overwinning van generaal Franco. Ik heb een artikel voor je, geschreven door een Spaanse lerares: http://henrymakow.com/2016/07/social...-in-spain.html
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat kan makkelijk: je doet een wandeling in Brussel, en daarna doe je een wandeling in een Spaanse stad. En kijk daar bij vooral naar de vrouwen. Dan zal je begrijpen waarom belgie zoveel moordenaars uitstuurt. |
|
![]() |
![]() |